SKIIIT BRA :P du ät min nya idol Binuz =P fett skön röst me <3<3<3<3<3<3 peeyyz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
betet e riktigt skönt. nice lagt binuz jag vet att du kan leverera så mycket bättre det har du bevisat. keep e comin :)
Shorty
kommenterar imorgon, ska bli skojj o höra
skönt flow.. diggar din röst med.. kicka tillsammans? UPP UPP..!!
AndrewProduction™
jag finns med på låten oxå ?:S Rousu : Vers 1 binuz : Vers 2 Reff : Rousu
ROUSU
skön låt ! rousu gjorde den fett bra, digga reffen som fan! binuz var okej. peys
har inte hört binuz någon gång men har hört rousu ett antal gånger och jag måste säga att jag har hört bättre från dig, inte det sämsta jag har hört från dig men inte bland dom bästa heller, texten var skön men jag vet att du kan så mucke bättre Johanes
K*O*F*F*E J*O*H*A*N*S*S*O*N (*)
litte rätt stavning här :D Mycke *
K*O*F*F*E J*O*H*A*N*S*S*O*N (*)
fan ni är cp, detta är det bästa utav rousu som han gjort.. riktigt fett gjort rousu, haft svårt för din röst då den är lite för raspig för mig, men detta var damn nice.. riktigt bra gjort.. gillar inte när du säger "vä-hähääg" i reffen bara, men det är det ända, skit nice för övrigt.. binuz, du var väl ok, inte så mycket mer, du flyter rätt schysst å så, men något som inte klickar bara. Du flowmissade på nått ställe eller två, men annars nice röst. Mixingen var inte hundraprocentig heller, acapellan blev lägre ju längre in i låten man kom. aja, överlag en fet låt :)
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
jo min mick är knas, får kolla på d där! UPP!
rousu: joora flöt på bra till en rätt okej text. skön röst men keff mixning! vill bara att du ska varriera mer på flowet :) binuz: inte det bästa du lagt men funkar helt klart godkänt! ni håller rätt jämn nivå rappmässigt. knappast micken som är fel på eftersom den är ny :) kan vara kabeln? keep it up thugs!
jo det är glapp i kabeln! får skaffa mej en ny helt enkeelt:] uPP!
Skön låt! Big Up!
Killen som sätter ton
Love till rousu, min idol lätt. du har blivit så jävla mkt bättre binuz, lät lite som skutte (A) hehehe :P i rösten asså:) peyys
The Rain
rosou du har blivit bättre, binus var också skön rätt skön låt endå =)).. peace
tackar boys! Majkel : haha tackar ;) skön ;D
ROUSU
Rousu - du har riktigt skön röst.. Lätt att du var bäst i den här låten:) Binus - du var också Nice..:) hade inte hört dig förut men kmr nog börja lyssna mer på dig..:) PeaCe
Peace Out!! if you good Keep on writing..;)
den var bra :]
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skönt beat som fan. Du blir bättre o bättre Robin fortsätt =) rousu har fett skön röst.
grymt skön reff , binuz är verkligen på G nu! fortsätt så! rousu.. va ska man säjja.. BIG UP!
tackar alla som gillar !:)
ROUSU
rousu la d chill föfan :P binuz...inte hört nå me dej innan typ men d lätjue bra :) aight ha d bra Pääys
okej tack för upplysningen om att du gjort en ny låt rousu! :P tkr denna var bra inte den bästa du gjort men bra ändå! Binuz har jag aldrig hört förut men tkr han la de helt okej! lite sämre än rousu men helt okej! låten va bra i helhet! blir fan sugen på o gö en låt nu asså! jag kommer hem till dej o gör en :D pusspuss
Romazze
ser som vanligt sällan någe fel i de du gör rousu! tycker inte detta var ett undantag heller. Texterna sätter spår du får till den där levande känslan som får en att lyssna på den igen dessutom:P vene riktigt hur jag skulle skriva emn de lät sooft tycker ajg:D aja men tycker iaf att du gör de riktigt bra, e inte säker på om de e denm bästa men bland dom bättre iaf. fortsätt på denna bana mannen. hmm Binuz, aldrig hört dig men du var sooft, kanske borde tagit i med lite mer från magen, men inget man hackar upp sig på för känslan finns verkligen där. skön röst och texten e bra också Mixningen e helt ok tycker jag så med andra ord en låt ala the shit! Hola//Natur
www.myspace.com/naturmusic
tackar alla ;D tack romazze;) bara komam vettu ;)
ROUSU
Nice! skysst låt<3 :)keep it up :P
(y)
lite mer coments fan ;)
ROUSU
riktigt bra låt! rouso: säger samma som alltid du är grym. älskar din röst den får låten att häjjas 110% utöver de som den redan är bra:D Binuz: du är riktigt sköön i denna med.. bästa du lagt tkr jag:) peac! take care.
go låt grabbs, bra droppat Rouso. Bra att du droppar mer låtar rob ;)
alla beslut slutar fel
ny länk!
Rousu riktigt grymt som vanligt! =) Binuz riktigt bra där oxå! =) bra jobbat grabs ! Pz
Kukirumpan