I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Big-J - Skrytlåten

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-11-29 18:59

Big-J - Skrytlåten

shaa whoa.. kickade precis en liten skrytlåt. tänkte lägga in den nu så att jag kan få lite kritik för den..

men hoppas att den gillas.

LÅTEN

Här kommer texten:

eyy jag hoppar in i spelet och ska visa hur man rappar//
och jag spottar på detta beatet inget som ni kommer fatta//
för jag kör mina 16 rader medans du kvider här bredvid//
för jag ska hacka, jag ska slappa, jag bevisar att du är senil//
så håll nu käften, bevisa att du har cojones//
för jag ska spräcka dig i bitar, ja tusen milliones//
du ska inte få veta vad som hänt förrän du står där bredvid gud//
du kan kalla mig fuckad, kalla mig sabbad, för jag är ju helt sjuk//
medans du lyssnar på denna låten, jag lovar att du kommer böla//
för jag spottar mina bars bättre än du nånsin kommer höra//
alla hatare som hatar, jag kommer få er fördömda//
för jag ska slita er i stycken, så att ni aldrig kommer glömma//
att det är jag som är bäst, fucking jävla nörd//
din jävla nolla fucking fitta, du kommer aldrig att bli hörd//
det jag menar med denna sången, lyriken ska få er uttömda//
för jag krossar in din skalle så att ni kommer bli bortglömda//

x2
eyy, jag kickar skrytlåt för dom som diggar min musik//
jag ska fortsätta att släppa tills jag får slut på beats//
jag är nu inne i spelet, och jag kommer vara kvar//
för jag ska släppa allt jag har tills ja har inga krafter kvar//

Att dricka en alkoholfri öl är som att slicka fittan på sin syster. Den smakar som vanlig , men det känns jävligt fel.
Sångare

2007-11-29 19:20
du blir fan bara bättre å bättre :) Dags att kicka nått nytt snart mayn :D
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2007-11-29 20:26
hehe tack mannen.. försöker mitt bästa:D
Att dricka en alkoholfri öl är som att slicka fittan på sin syster. Den smakar som vanlig , men det känns jävligt fel.

2007-11-30 09:51
UPPP

2007-11-30 09:57

du ha inte mycket att skryta om!!
inget nu när ja tänker på det
du flowa helt skummt o texten va dagis
What U know about that?
Sångare

2007-11-30 10:02
Fuck dig Awadi, texten e härlig, flowet satt där de skulle, va fan kan du igentligen om Hiphop? :S

2007-11-30 12:01
va snackar du om awadi??.. du e skum. tack joshan:D

2007-11-30 17:52
sista upp nu då

2007-11-30 19:06
Alla som klagar på Big-J musik kan säga upp sig från whoa. Har aldrig hört han, men han är helt fantastisk. Både musik, text och flow. Lovar att det kommer bli många nerladdningar på din musik mannen.

2007-11-30 22:47
haha tack fsjoelin det värmer mig mkt i hjärtat att höra sån kritik

2007-12-01 13:23
Joshan & Big-j.. folket ger er kritik och ni kan inte ta emot det? ni suger båda 2. det ända joshan kan e skryt eller kärlek. och big-j samma sak. fatta vi ger er kritik , ni ska fucking ta den. texten va kass, ditt flow med, allt va sugit. och säg bara; Tack. upp!
WWW.MYSPACE.COM/DOUBLEWITHLYRICS
[email protected]

2007-12-01 13:34
ska ja säga tack för att du säger att ja suger.. asså du e riktigt skum... om nån e kass på att rappa så e d fan du.. du har rappat i 2 år .. du kan ente lägga addsen rätt o du spänner rösten som fan när du rappar.. ja har rappat i lite mer än ett halvår och ärligt talat så har du inget att komma med.. så bara hållkäften och sluta hålla på.. 

2007-12-01 17:58
ja man ska säga tack! tack för kritiken! lägger adsen fel? fuck you lägger det bättre än dig & JoshaN. spänner rösten? inte vad jag märker, men det var ju du som sa; '' Kan inte du komma till mig '' och spela in :) jag har rappat i ett år seriöst ! fattar du trögt? det första år var lite inspelning då o då. men nu detta året e det seriöst fatta !
[email protected]
Sångare

2007-12-01 18:35
lägger du bättre än än mig? shit man hör de i Alla kommer & Går vem som e bäst av oss!
Sångare

2007-12-01 18:37
haha, och om ja bara kan skryt elr kärlek, du kan inget av de :) å du tror du e hiphop för du kan allas namn. Men sry mannen, du e riktit kass. :) ta kritiken din bitch!

2007-12-01 20:43
victor.. ärligt talat, du e dålig... och jag har aldrig frågat om vi kan recca.. du frågade om ja ville va me på mixtapen osså sa ja ja...

2007-12-01 20:49
bra låt!!!
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!

2007-12-01 23:12
hehe tack:D

2007-12-01 23:30
jättedålig låt, och du får fan lära dej att ta kritik.. Asså shit du lät som en vattenspridare (negativt), tråkiga rim... andra raden stämmer
Bildar ord av bilder

2007-12-02 11:57
Rebus- tack för du sa det ;) denna låten e kass och dom som tror dom e något e med kassa (joshaN & BIG-J) big-j du har fucking bajtat ditt namn, byt! Joshan joshan, du kan inget om hiphop..
Säg mig, vem e den största av dom alla? förutom 2pac. det e han du kan för att andra har sagt det osv. Killen vet ju fan inte ens vem Xzibit é? hur dålig e man asso.. till och med big-j kan det han har inte ens rappat i 1 år. vet du vem Noturious é? Nas? The Game? Eazy-E? Wu-tang clan? säg en som e med där och kolla inte på google vilket du kommer göra. Slim shady? Dr Dre? Young buck? fortsätt du med Big-j och ruttna i hans kassa äckliga skämmiga texter . haha
[email protected]

2007-12-02 11:59

Lille joshan, var det inte du som sa att big-j var kass? du sa; ''vrf ska han köpa en mic? han e ju inte ens bra'' ja jag sa det själv med, och du med !

[email protected]

2007-12-02 12:46

hahahahaha double vem tror du att du e vem sket på sig när ja snacka lite med han på msn vem våga nt svara på  min diss vem blocka min msn så fort ja sa att ja kom till l-a om du va stor i truten jo DU du e sån jävla fejk du leker gangster hit och dit men vågar nt ens dissa tillbaka mot mig? du e sån jälva nörd att de inte finns ord för dig din jävla kötbulle!, du ska se va ja kommer göra me dig när ja får tag i dig ditt jävla fetto.......

btw fet låt Jimbo

Gräv bort sverige och gör skåne självständigt:D

2007-12-02 12:49
tack jack...och vafan victor.. har jag baitat mitt namn.. de e fan du isåfall.. det finns minst 5 pers på whoa som heter nått med double..
och om du säger att ja e så jävla kass och du tycker ju själv att du e skitbra.. släpp en diss och visa vad du går för..

2007-12-02 12:53
och ´victor.. jag skiter i vad joshan har sagt... han e skjysst nu iaf.. tillskillnad från dig.. och du e en jävla nörd.. så fort jag frågade om ditt mobil nr så blockade du mig.. du e skämmig asså 

2007-12-02 14:36

Jag blockade er ja, för ni var så fucking jobbiga. ni kommer ruttna båda 2 på whoa

[email protected]

2007-12-02 16:42
hållkäften double.. och tack pikku.. ja ska tänka på det nästa gång

2007-12-02 18:09

Pikku.. detta e ett forum man får lov att säga precis vad man säger! annars är man inte mogen att ta emot kritik

[email protected]

2007-12-02 18:11
haha jag sa fel haha jag mena ; Man får lov att säga precis vad man vill
[email protected]

2007-12-02 18:12
Träna på att skriva bättre, träna på att flyta med känsla. Se om du kan få lite karisma på köpet.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen

2007-12-02 18:12
Skön röst, flowet var najs, textmässigt va det inge att hurra för.
Men träna på, du kommer bli grym :D
http://www.myspace.com/metra186

http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA

2007-12-03 13:03
yess. tack Wermin_Roaches  och Metra186 jag ska tänka på det til nästa gång:D

2007-12-03 13:05
och kubiken ( double ) hållkäften .. om du vill något ta det då i gb
Sångare

2007-12-03 13:14
Du klarar inte att ta kritik Wigge, du ser själv här, vi säger att du e kass. Du börjar näsan böla! å du kan fan inte snacka om rösten! För du röst låter ihjäl knullad! låtar som att du föddes me kuk i käften! Säger som innan! Möt mig å säg va du tycker å stå för allt du sagt!
Sångare

2007-12-03 13:15
för din röst*

2007-12-04 15:49
haha jimmy du ska inte snacka om kubik. fan ditt fläsk e större än hela whoa's tillsammans ;) hahhahahhahahahahhahahahahh och du får skylla dig själv! du har blevit anmäld här, gjort låten, och gjort ett forum alltså får du ta den smällen.. och joshan! vadå inte kan ta kritik? håll käften! jag kan ta, du kan fan inte ta ett skit när dekoy sa en sak till dig du bara ; ''Haha det var inte jag som bölande från nova'' något! vem fan kan inte ta kritik? jag kan ta allt ! fatta! allt , jag bryr mig inte om kritiken jag gör detta för min egen skull.. vilket inte big-j gör hahahhhhahahahahh
[email protected]
Sångare

2007-12-04 15:59
haha ,snälla. Du ville starta beef för ja hade sagt nått :S haha, shit. haha, nä ja skrev de för de va kul å hålla på me honom! För han ska alltid uppträda där, fast ingen vill ha honom där!

2007-12-04 16:40

förhelvete victor,... du e fan lika lång som du e bred.. ahhahahahhaa
och e d nån som inte kan ta kritik så e d fan du..haha du e fan patetisk... gå o häng dig ingen kommer sakna dig ändå.

2007-12-04 16:58
Diggades inte .

Läste igenom tråden, och hur fan ska ni kunna bli bättre när ni tar kritik som ni gör?

Ja, du kan flowa hyffsat. men texten diggades inte och din mixning var hemsk, din röst sänktes sen höjdes... wtf? kan du inte lägga alla rader samtidigt så du spelar in vissa rader i taget?
bla.

2007-12-04 19:02
förhelvete victor,... du e fan lika lång som du e bred.. ahhahahahhaa
och e d nån som inte kan ta kritik så e d fan du..haha du e fan patetisk... gå o häng dig ingen kommer sakna dig ändå.

haha håll flabben din tjocke boll! fattar du kallas big-j haha joshan sa det hela tiden ''Big-J'' han e tjock han ;)
[email protected]

2007-12-04 21:51
shitt va e detta? fan ge kritik eller dra, massa jävla barn tjaffs!
http://www.myspace.com/metra186

http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA

2007-12-05 18:41
ja e tjock d vet jag .. men du e större, så shut up... men skitsamma nu.. skriv ente i denna tråden mer, om ni ente ska ge kritik??

2007-12-05 18:42
tack hedde,.. ja som sagt, d blev lite fel med mixningen

2007-12-05 19:35
haha klart jimmy jag e större xD hahahahahahhahahahahahhahahahahahahahha
[email protected]