Hobbe - Kommer loss Har inte lagt nått på jävligt länge så jag gjorde en nyligt och här är resultat:Hobbe - Kommer lossJag vet att ljudet är kasst men försök kommentera på resten. Allt är gjort av mig, mixning, text, rap osv. Text: Gör vad ni vill håll fast oss Men funkar inte FÖR VI KOMMER LOSSSäg vad ni vill, att står stillMen de är skitsnack FÖR VI KOMMER LOSSI varje stad finns det folk som hatar när andra lyckasMen vi bara skrattar åt vad dom har att tyckaDet finns EN artist, EN person, EN sak ATT seOch det stavas; H O B B EOch ni kanske tycker att jag är från bondarnas hemstadMen där jag kommer ifrån är ni bondarnas renskavYes det här är min väg från denna svinstiakommer att sticka fortare än styrunn rökt en 10aFör allt är gaaaletMen jag är svaaareetOch skulle ni valt mig så skulle ni vaaalträttFör nu ger jag allt jag har, som balthazarOch gillar ni inte får ni ett svar tillbak det blir att ta och taKommer aldrig sluta vara den jag ärköra min egen stil så härOch jag följer dit vägen bärVi får se vad morgondagen har att erbjudaOm än det skiter så kommer jag aldrig slutaReff:Gör vad ni vill håll fast oss Men funkar inte FÖR VI KOMMER LOSSSäg vad ni vill, att står stillMen de är skitsnack FÖR VI KOMMER LOSSMed full styrka ska jag krossa denna barriärTa mig över kanten och bara glida med en karriärRappa orden så högt att dom spräcker en helt glaciärHitta den där platsen och sen se vem jag faktiskt ärTar nog ett tag men, vem har bråttomKan Få några slag men, vem kan se bortomHorisonten där alla svaren verkar ligga För på stället jag sitter nu känns sanningen riggadVet inte riktigt vad som kommer händaKan droppa bomber med pennaneller sånger med stämmanJag känner ånger för ängslanKänner mig förevigt fängsladOm än världen är så här idagSå kommer jag att ta min plats med slagdet blir en krash med hårda taghandlar om mitt enmanslagÄr inte självisk och ser inte mig själv som den storsinteMen jag ska fram i kön vare sig ni vill det eller inte
www.myspace.com/WenMec
BIG up för reffen hobbe! ljudet låter lite fuckat men jag tror att det är beatet som gör det... rimmen sitter du hanmar lite off ibland och lote osäker är du!!!!!!men big up!!!!!!!!!!!!!