först! :D
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
2:a! skitbra förresten! den satte du fint piggedy :) du me dany ;)
bajsar ner forumet 4life :)
tAck
www.youtube.com/prendel
måste man uppa på en gång?
www.youtube.com/prendel
diggar er, så jävla skönt flow ! skön reff and yeah you must keep it up ! ;) peys
Fettfett! Rätt att ni två har hittat varandra. Låter fett ihop! One love, Yez!
One in a milli-on.
Prendel kanon låt du flyter faktiskt otroligt fint i denna å glädjen hörs verkligen igenom.. och den andra snubben e riktigt fin på att flyta i denna asså... en kanon låt verkligen. hade jag inte vart så horigt trött så hade jag komenterat mer... men ni får nöja er just nu med att ni har gjort en riktigt fin låt som kommer sparas på the datormokajengen... big up!!! /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
shiiiat, fett skönt kickat av båda, väldigt skön reff ;D.. Ni måste kicka mer ihop grabbar, gilllar erat crazy flow. helt galet skönt när ni kickar snabbelisnabbt :) piz
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Helt galet skönt av båda :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sjukt skönt flyt , lite otydligt ibland bara.. men tight , keep it up!
http://www.myspace.com/aiinac
tyckerr det e grymt att ni gör typ varrannan rad:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack allehopa! jag e själv väldigt nöjd med den å big upp till dany som har blivit hur tight som helst
www.youtube.com/prendel
lyssnade igen nu beatet är älskvärt båda sjukt tighta men tycker nästa att dany drar det längsta stråt. pz
Släng upp texten om ni har lust :)
:D tack
www.youtube.com/prendel
riktigt bra låt av er båda :D beatet e riktigt bra asså ;D peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Shiieett va tight flow <3
^^
sjukt skön låt :) beat älskat text älskad flow älskat låten över älskad
Upp med texten direkt! skön låt grabbar, fortsätt såhär innan whoa ruttnar bort bland allt kärlekskrams
inte menat som något hat till någon/några! PUSSSSSS
Klapp klapp klapp säger jag ;) Det här va riktigt bra! Prendels flow riktigt nice! Danny har blivit riktigt skön alltså! utvecklas fort ;) P!
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
tackish allish
www.youtube.com/prendel
Tack alla ! :D kul att ni diggar den ^^
Jag är faran som lurar i natten!
Orka, skriv något :)
Skivsamlare
2007-12-04 13:08
Jag har lagt Lena PH/Beanasiesås i en låt där jag dissar dig Prendel.
http://www.soundcloud.com/adamkross
va`? nej!! det var ju ett asskönt rim jue. Bajs åsså
www.youtube.com/prendel
plats 30 era skihögar längst upp ;) skönt att du släpper nått prendel känns som det var skit länge sen jag hörde någon låt av dig. aja den var sjukt bra skjust flow osv Fred
www.myspace.com/friphmusic
hmm, mer comments mayyyynnnn
najst som fan : ) skönt lagt älskar flowet! ;D big up!
haha nice med det solklara baitet.
work some magic
Bait ?
det är typiskt sånadär coola rappers som måste äga rim. och det viktiigaste som finns är att andra inte använder dom. du måste tänka på det dany hahah
www.youtube.com/prendel
uppa
www.youtube.com/prendel
tycker låten var skit skönt :)UPP
-§ '_' § ( . )( . )
skön*
-§ '_' § ( . )( . )
dankee
www.youtube.com/prendel
förtjänar ett upp jao
www.youtube.com/prendel
Absolut, kom igen nu !!!!!!!!!!!!!
fuhxdfgj,.
Makaroner med?
köttbullar?
www.youtube.com/prendel
och ketchup
med ett härligt glas mjölk... svinskön låt :D
hahaha neeejjj!!! Bara makaroner med köttbullar :@
cp, äter du makaroner och köttbullar UTAN ketchup, och ett kallt glas mjölk.. eller säger man ett kallt mjölkglas?:P
Fet låt! Haha, asså det här om folk lägger samma rim e fuckt up, man måste ju göra det för annars måste ju svenska språket utveckla ett helvete nya ord så att alla som rappar kan rimma på ngt..haha .. Tkr det är mer bait om man tar exakt samma rad eller shit.. men samma rim måste man ha.. Fett låt! Släng upp texten!
cool
uppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
www.youtube.com/prendel