Lautaro feat Frida Harnesk - Pojken som kallades det
Här kommer en låt som jag spelade in för ett tag sen!Kritik och kommentarer önskas!Låten: Högerklicka/spara mål somhttp://hem.bredband.net/lautaro/Lautaro%20Feat.%20Frida%20-%20Pojken%20som%20kallades%20Det.mp3Vers 1jag satte mig med pappaförklara hur jag kändeå sa nu är du bara en person i mängdeningen pappa ingen väningenting i denna världenbara för att du å mammafryste ut mig ditt egna kött å blodblev personen som du faktiskt lyssnar påingen pappa ingen väningenting i denna världendu var min förebilddu var mitt alltnu är du ingenting du var så fin pappanu är du personen jag föraktarkänner du knivenkänner du panikenav att inte vara älskadav personen du gav livetså kände jag i flera årblivit ignorerad blivit tystadför att ni inte orka längre lyssnamen dagen kom då bägaren svämma överjag blunda släppte fram detjag spotta grova ordå dina tårar jadom började bli blod
Ref FridaBlunda nu å dröm dig bort ett tagönskar du kunde glömma allthåller om dig hårt viskar förlåtönskar du kunde glömma allt
Vers 2jag har önskat så länge jag har drömt å kärlekenja försöker å förståvarför ni inte älskar eran sonja jag känner mig hopplösför många frågor utan svarför många nätter dränkta i hatja stäcker min han och hoppas på nån dagatt bli omtyckt ellerär jag för speciellär jag en person som dör alldeles själv
FridaBlunda nudröm dig bortHåll min handjag viskar förlåt
Lautarojag har önskat så länge jag har drömt å kärlekenja försöker å förståvarför ni inte älskar eran son
(Dole)Varför är det såhatar eran son
(Zola)försöker å förstå