I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

JoshaN - Livet - Inte klar

Vår Hiphop - Audio & Video

Sångare

2007-12-06 01:34

JoshaN - Livet - Inte klar

Här har ni den,

Säg till om ja ska fortsätta på den

Låten!

Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2007-12-06 02:11

jag tycker definitivt att du ska fortsätta på den? vad har du att förlora förutom tid?

Sångare

2007-12-06 02:14
Thx :) Ja de e väll sant :P men ville veta om de va nått att ha :P Upp! :D

2007-12-06 07:43
men orka göra kärlek & sånt bajs hela tiden.. jag vet hiphop har dom delarna men! det betyder inte att man måste göra det , kom på något nytt som jag håller på med
WWW.MYSPACE.COM/DOUBLEWITHLYRICS
[email protected]
Sångare

2007-12-06 17:37
alltså suga kuk, å få världens fuckaste röst?
Sångare

2007-12-06 23:16
Upp!

2007-12-07 07:36
haha ni ser, killen kan inte ta kritik! hahahahahahahah du ska kalla dig rappare, sångare skulle jag kalla dig
[email protected]

2007-12-07 10:03
Doubl3_  ta det i gb i stället.. låten va rätt sooft. ja tycker du ska fortsätta på den..
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)

2007-12-07 17:13
det e ett forum man får säga vad man vill ? haha läs reglerna.
[email protected]

2007-12-07 18:39
aa asså, de ända som jag diggar med dig just i denna låt är din röst =) jag gillar lite skånsk dialekt, orden blir så otroligt fint uttalade enligt mig =
Sångare

2007-12-07 19:30
Thx :) å ja, Doubl3 man får säga vad man vill :) men du skriver bara dålig kritik för vi Beefar å e ovänner :D å vadå göra nytt som dig? Du kör som 50 cent fast på svenska? tror du har fett me problem, du har satt dig där själv! Du försöker skylla på systemet! klart dom har gjort mkt fel. men de har du me! Ja kan inte säga att ja e stjärnbarn, för vi har gjort mkt skit du å ja.
Men vi e ovänner nu! å df skriver du bara skit i mina forum!
De vet alla! Så du e bara pinsam när du håller på!

2007-12-10 08:38
Seriöst nej. jag skriver inte skit för vi e ovänner.

Jag sa bara ; att komma på något nytt istället för att ruttna på denna hemsidan i flera århundrade
[email protected]

2007-12-10 08:40
ska jag ge kritik? ljudet va kasst . vilken studio? din eller jimmy's? Texten va faktiskt sådär. det finns 100 såna här på whoa. det blir snart ingen mening med att lyssna på låtar med, alla är samma sak.
[email protected]