Ok, ursäkta mig, jag kanske var lite hastig med att kasta skit.. Stämmer att jag inte hört nåt tidigare av dig. "MEN" jag tycker personligen inte att det höll standard, det är fruktansvärt många här som ligger på en större nivå, men ändå så hörs dom inte folk hackar ner på dom så fort det faller utanför gränsen.. Men visst jag tvekar inte på att du har gjort andra tunga grejjer, men uppriktigt den här låten för mig var tvärkass.Ainac. Jag menar ska jag stänga mitt medlemsskap här whoa bara för att jag inte tycker du är nåt vettigt att ha? vilken dröm lever du i? Nej jag ger kritik till dom som behöver det.. jag ber om ursäkt igen, jag skulle antagligen formulerat mig bättre. Dumt av mig att vara naiv.eNojman- Möjligt jag är gammal och naiv, men du är för liten för att vara vuxen, så stäng igen det du talar och tänker med, jag sa vad jag tyckte respektera det! "Måttstocken blir allt mindre och inavlen blir högre, har man hört en har man hört alla!" HipHop på Whoa är som barbapappa! PEACE!
//Crooked//