och en till grejj. du måste uttala orden bättre!!
fan va bra du är, bäst i stan aiiit
hets, stress, fest!
YEY! Upp med dennnnn
Korv?
GALET BRA DAVID :) maria gjorde riktigt bra i från sej med :D synd att jag inte kunde följa med till studion :/ PZ AND LÖV !
YOYOYOYOYOYOYOYO!
upp ffs det här är fett fett !
YOYOYOYOYOYOYOYO!
nice, men mixen var ju inte o so great
http://www.youtube.com/meeyeer/
Nice sirkuz! Bra shit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ooh vad nice, riktigt bra kvalitet som sagt ;) skönt flow som fan, älskar beatet
Bildar ord av bilder
fett som smör du vet vad jag tycker ! <3 BIG up!!!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Tack alla ! Arrro Nej visst haha fetaste mixen jag någonsin haft iaf
Riktigt fet låt !!! bra kvalitet på ljudet också ;) KEEP UP !
Najs mixxning, najs kvalle! Nice text flow, allt satt som en spik i röven på en ekorre utan hem!....... eler nått UPP!
Korv?
Diggade kvaliteten, diggade ditt flyt, älskade låten !
NS
kul att ni gillar :) verkligen
Dretbra låt, Allt var tungt .
054 - KARLSTAD <3
KOM IGEN NU FÖR HEVETE !!
najs studio :) nu hörde man hur jädra bra du är ^^,
najs
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
har fan inget att kritisera, galet bra!
hel skön mannen , peace
Big up fo' BSM - Rahaha
fet mannen, riktigt fet... sådär sjuuk som du alltid är!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Fett nice låt bror..Peace to the words that i speak
CarPe DiEm
sjukt tung låten älskade allt i den DEN SOM KLAGAR FÅR SMAKA PÅ MIN HÖGRA ! hare bra peace n love
Är lika ond som billy the kid
ner i mp3n dirr och ge han ett kontrakt för fan
wg
Fett bra jobbat mannen. Det är nog det bästa jag hört av dig! Så upp med den här!. Du är fan bäst i stan nuförtiden! Pzzzz
I'm like a black man without his cane!
as bra rent ljud o shet o hon hade inge hög stämma vad ja hörde lugnt o stillsamt bra brusha ser dig på ztv snart ett som är säkert ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Säjjer som förut .. Fett tight Kusin ;)
fett ljud och flow! nice man
tackar komigen nu bättre kan ni
sörcc... när hookar vi mannen=?
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Fet kvalite, Bra handling, bra flow. Och beatet har jag hört förut. Men nånting fattas, prova lägga på lite "ah" , "YESSS" grejer liksom. Typ lite fett mixade adlips också här och där. Annars good. Peyz
A L C
ALC P21 tack tack .. jag föredrar hellre att sätta fokus på endast accapellan tyckte inte det behövs några Yess och ah...
meningsfull Jag har inget internet för tillfället mate ! men vi får pratas vid när är du i kd nästa gång ? päjs
gott me öl
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
sällan jag lyssnar på låtar i audioforumet.. för det är sällan annat än riktigt pissuselt.... Men det här låter helt okej, kör hårt, kan bli grymt!
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci