Supr & Thor - Lämnar Graven En låt vi gjorde för att visa att supersnubben Thor är tillbaka i gamet!Produktion: MathieBeatsRap: Thor, SuprLänk: klickit!myspace.com/kdlsuprmyspace.com/mathiebeatsHoppas ni diggar!(checka även min färska ep Hets Mot Folkgrupp som finns här i audioforumet)
här är även texten:upp med handen vifta framo tillbaka, vet du kanlämnade graven och hämtade vinstenhar kämpat från starten med vänner som minns den
först och främst är jag störst och bästJag kickar på beats med en dödlig käftThor är tillbaka ja det känns braDu kommer aldrig nånsin vara bättre än jagÄven snackar du skit men sotisfinns ingen rim o reson i det fjortisJag är den som alltid varit störst i gemethåller i facklan o går först i ledetSätter det fett på mitt häftiga sättså du får nog inte följa med på nån eftefestjag är här med supr kommer in kommer utfestar hela natten kommer vi kommer dusupr och jag räkna med att vi kommer attge dig mera stryk än en hockeymatchdu är den där fjanten som öser till purple rainjag är den där mannen som röker som curt cobain
tjena rikard va namnethej vem är du kan du fixa en kaffekommer det flera som kommer kommunicerakommer jag veva och leverera chockande feta raderplocka ner era vapen vi tar det på mickenför du har ingenting när det kommer till rimdu bara står där, käften hänger och slängertänk på vad du säger istället för o hänga läpprätt och slätt är du sämre än dåligkäften, men vi kan va vänner ändå mänvänta, ville du beefa det härgrabben bäst att du springer ivägvet du vem jag är, låt mig säga såhärmen du vet väl vem S U P R ärinte? vad menar du nudu vet väl hur jag brukar leka gud