Denbo - Vila i frid Jesper Jacobson! VILA I FRID!
Jag känner att jag inte har så mycket att säga, lyssna och kritisera. Vers: Denbo Ref: DenboSPEEDYSHARE Vila i frid Jesper<3
Take me away, like I overdosed on cocaine Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain
kommentera på...
Take me away, like I overdosed on cocaine Or take me away, like a bullet from Kurt Cobain
men kom igen nu???
Tycker det lät helt ok mannne palla inte skriva en bibel nu,men ta detta som ett bokmärke så kanske ja skriver mer sen.big upp
Kalliistudios© 2:avåningen
nicenice rip <<3
"Jag hatar citat"
tack!(:
fler kommentarer kan ni, keff stil....
Gillar låten, för trött för en större kommentar. Men keep it up dude! pejjz
kom igen nu, 25 nerladdningar och 3 kommentarer, bättre kan ni WHOA!!!
Gillar reffen. resten blir för mycket
En stor kuk är en liten tröst i ett fattigt hem
thx!
Fett bra, du har blivit mycket bättre, ser snart bror
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack mike, ja de gör vi , kom upp i februari, har mycket på gång till oss då;)!
skriver lite till .. har lyssnat om låten en hel del gånger.. inte ett öga torrt... redigt bra låt
tack så mycket:)! upp, fler kommentarer kan ni whoa....
kände inte homon men vet några som gjorde det fett tråkigt det här , fett fin tyckte om den som fan , reffen var bäst med hela låten Keep It up Denbo Bless!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack så mycket micke, =) <3 pejs
9 kommentarer av 71 som tankat låten, så jävla keff stil whoa, min brud har njurinvägsinflamation, och hennes doktor har sagt att jag inte får ha sex med henne på 1 vecka, hur tror ni jag känner mig???? kan ni inte iaf va snälla o kommentara låten`????
Mannen, Gillade flowet, riktigt skönt! grymt tycker jag. Kunde sänka lite på tjejrösten, men härligt gjort!! R.I.P and Peace!
ja, och vad trodde ni då!<br>Pz,!
ryser som fan, detta gjorde du bra. R.I.P Jesper
B
rip
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
tack så mycket alla! <3
Ingen tänker ju på den andra killen, han som bröt nacken och shit, Micke tror jag han hette... Eller Jimmy, jag är osäker. Har många på msn som bor i Märsta som jag har snackat med om detta. Många som kände honom. En i min klass kände också honom.Låten var väldigt fin, refrängen var som många sagt bäst i låten.
bla.
jimmy ja, och nu är det så, jag vet inte vem folk bryr sig om eller inte, det va tråkigt att det hände också, men nu har en person dött. Den andra killen, han går igenom mycket nu, jag pratade med jimmy men dem ville inte va med i låten. Och därför blev det en låt till jesper i stället. Just därför. Och jag tror han får riktigt mycket stöd iaf av folk runt om just nu. Det va en tragisk händelse. Tack grabbar.
kom igen whoa, 120 nerladdningar och ett fåtal kommentarer, keff stil!!
beklagar sorgeen.. :/ rest in peace jesper !
Jag anser mig inte bra, men jag är i alla fall bättre än Dig!
tack!
RIP. reffen bäst
yeSs!<br>
tack bror, o tack ibethetick
upp!
Denbo : Mycket fin låt. Texten känns väldigt genomtänkt och det flyter på bra. Refrängen är enkel, men den passar väldigt bra! En fråga bara: vad heter beatet i låten? Det är mycket skönt! Take care.
All he wanted from life was some good wine, a game of dice, and a pretty girl or three.