DeKaN Ft.Emma - Saknar fina minnen
Shena.. Jag skrev ner lite känslor och en del annat och reccade den här idag.. Texten är skriven av mig I reffrängen sjunger Emma Söderberg Och Beatet är Producerat av Baso (Holy Crap Production).. Skriv vad ni tycker..peace // DeKaNhttp://www.speedyshare.com/215784933.html Hata eller älska! <3
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
vers 1: vänner fuckade, känslorna blev tappade jag bara stod o stampade men inte många fattade att när jag skrattade så grät jag alltid innerst inne tände egen låga och just nu så brinner minnen och jag hinner inte längre för just nu så stannar vinden still vill inte vara han som vänder andra kinden till o inte heller han som skaffar allas sinnesbild för jag vill bara vara nån som fattar hur det ligger till vad gör jag för fel jag bara skaffar ångest många frågar hur de kommer sig att jag inte tappat hoppet men det har jag gjort förlängesen, det har ett avslut men ingen här vet de för dekan han ser alltid glad ut jag gjorden slut med bruden som jag älska mest av alla jag vet att det var dumt men det är inte lätt att falla men inte heller att palla med nånting man inte inser jag skulle göra allt för dig jag vet att det va mitt fel Reff x2 Klart man vill skapa, Vad man än saknar Jag hatar mina hinder, Och jag saknar fina minnen vers 2 : livet hatar mig och jag kan inte varndra fram vad som än händer på dagarna kommer jag alltid vara samma man vill börja om på nytt o bara borsta bort mitt gamla dam men det känns som om jag lever med en mening utan sammanhang vad är meningen med livet här egentligen efter regn kommer solsken sen kommer regn igen jag vill tacka min mamma för alla goda råd och även tacka min pappa för att han vet min sida jag vill tacka mina vänner för dom ord jag får men mest av alla dom så vill jag tacka enis lila alla lämnar oss och därför så svider dom såren vill tacka mario för den roliga tiden i polen nu sitter du väl o softar nere nu i göttebirg vi alla saknar dig som fan och det har fött en sorg nu tänkter jag på någon annan o de känns min vän marcus berg vi alla saknar dig kom hem igen
först
http://www.krasse.studio.nu
bror den här är riktig fet! bruden är helt aiit! love u bror!"!!
skitdåligt beat, rappen är sådär, har hört bättre med dej
hets, stress, fest!
Flowet o flytet är skönt, kanske lite samma flow hela tiden men soft:) Reffen va inget jag diggade, skön röst o så men inget man fastnar för.. Beatet: om jag ska va helt ärlig..riktigt kefft.. annars var allt nice.. Peace/OE
tjockt fet in i mp3 man.. bruden va bra, vem är hon? beatet.. njää.. +++++ /B
wg
låter tjockt, najs text. dåligt beat. jag är kär i bruden, hooka mig hennes nummer basi, dekan lär inte ge mig x] puss!
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
sluta nu! den är fet som smör
Rappen sitter, texten är alright, emma sjunger fint. Spyr på beatet, varför valde du det? :P
- OKAAAAJ
Din rap, din lyrik är tvärfet Dekan, utan tvekan mannen.. Och tjejen, Emma.S sjunger ljuvligt fint :) Tummen upp! Dock tyckte jag att beatet som baso gjort var lite för drygt med tanke på din förmåga att använda texten & flowet till de ultimata ;) men men, nice proddat av baso :) Big up! Peace kärlek & omtanke // Aldenfalk | Kvarter 83
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
DEKAN DU GJORDE DU BEATET !!!! När jag hörde utan acca spydde jag på det men när du la din övertunga rap på det så blev beeatet mäktigt, kommenterar i morgon brushan ! /Kenzo
Beatet suger kuk , ltåer som ngn tvspel låt , men din rapp är överfet och lilla emma sjunget fint :) pusso gonatt
mycket tung :) beatet va kefft, resten va soft, bra text bra flow, keep it up :)
Tack, kul att alla diggar..
Men nu vill jag få en sak klar, vaffan hade jag skrivit att någon känd producent hade gjort beatet hade ni förmodligen skrivit som värst ( nja sådär), men här på whoa när någon skriver att nåt är dåligt elle bra skriver alla samma sak, såklart att ni får tycka va ni vill, men personligen tycker jag inte att det är något fel på beatet, men vaffan nu tycker jag ändå att ni går lite för långt ge det lite tid fan det kommer..
// DeKaN
Dekan är bäst som vanligt !
Texten sitter bra och Emma sjuger fint.. Beatet Duger allafall
http://www.myspace.com/KriTaaaN
du e duktig mannen :) kör hårt /LVS
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Brabrabra tycker jag, Både av dig o Emma. (Y) Peace
tjennare :P ehehehhehedekan jag tycker att beatet va soft : ) rappaen vet du vad jag tycker som ( FETT FETT SOM FAN ) och emma va inte så dålig hon heller :P PZ AND LÖV // GGGGGGGGGGreK WG´S !!
YOYOYOYOYOYOYOYO!
nice som fan dekan, men vrf just denna brud.. hon är ju inte så jävla bra asså :P
http://www.youtube.com/meeyeer/
hon låter ba monoton
http://www.youtube.com/meeyeer/
Fett bra låt mannen ;) Sluta aldrig med rapen :P
så , nu har jagl addat ner, kommenterar sen dekan :)
Skön låt bror menjag hatar på beatet texten överfet flow är också dödande men men jag tkr på grund av beatet så sänks hela låten :/ One love bro /mård
Checkout http://www.myspace.com/abstines Om du vill ?...
bra låt dekan, men men inte bra reff tkr jag :p , och en till sak , basilusken knullar dej o din syster !
Skön text, beatet va helt ok kunde bytt reff men bruden sjunger bra iaf Dekan blir ba bättre å bättre Peace
din räddare i hiphop öknen
skön låt meyn :) keep it up peace !
o inte heller han som skaffar allas sinnesbild för jag vill bara vara nån som fattar hur det ligger till vad gör jag för fel jag bara skaffar ångest alltså, dekan. du är duktig men vissa saker känns som du bara skriver för att det ska flerstavsrimma. "skaffar ångest" "skaffar allas sinnesbild" det känns onödigt. :) Annars tycker jag rappen sitter bra, men beatet känns lite monotont. jag tycker detta var sådär, men det är lugnt jag vet vad du kan egentligen brush.
hehe vanne jag vet hur du tänker..
Men och du nu tänker efter riktigt noga, jag rappar om att jag saknar minnen och inte mår bra då tycker jag att (skaffar ångest passar in perfekt..?..och vill inta vara den som skaffar alla sinnesbild, Då menar jag Själen att jag inte vill vara som alla andra för att passa in, Varför kan inte tycker att de passar in kan bero på att vi skriver på olika sätt, och kör jag nåt otydligt så wtf jag kan skylla på att bjag bara bott i sverige i 5 år ..:=) //// Dekan
hehe bra dekan texten va fett beatet nja hehe men det går flowet som vanligt flyter som en galning rösten oxå soft men texten va speciel hehe bra tummen upp!
beatet gjorde att jag stängde av
Moderator
2007-12-08 14:16
Helt ok .. kvaliten på mixningen kunde vart bättre annars soft flowet tappas ibland... Man hör att utveckling sker i basos studio :) Peace !
de är fett dekan ingen kan som du ;):P // Putte & Kim
beatet är inte bra alls faktist :/ Annars helt okej låt, kanske borde haft lite lugnare rapp på ett så här lugnt beat. Men smaksak.
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
sämst beat = ohörbart
"Jag hatar citat"
jag diggar de ja. fett bror:D
introt låter som introt till julkalendern
Jes Per.
texten var tvärfet, rappen var också fet men lät som om du hade ngra flowmissar faktist .. beatet är okej, emma e soft också! ;D Pzzzzzzzzz ;)
Gangsta Rap Made Me Do It!
fattar inte vad ni snackar om. "hade mickelito skrivit i tråden att beatet var fett hade ni också gjort det". Aldrig, det är helt klart ett av de sämsta beaten jag hört under alla år jag lyssnat på hiphop, punkt slut.
- OKAAAAJ
dekan tvärfet låt alltså:D:D: texten flow och allt:D reffen är skiit va nice den är! beatet tkr jag är skönt lite annorlunda kasnke men sköönt:D peac main!
jag tycker att beatet baso gjort är helt aiit ! låten är bra iaf Dekan;) UP för denna
Tycker det är störande att du skriker så, försök chilla mer och ha mer känsla och variera röstläget. Annars var det bra! Bra flow, bra text (framförallt rimmen). Peys
fett bra text ! låten diggades mkt ! niceshit dekan !
precis :) Inte hört nått tidigare beat du gjort (antar att detta inte var ditt första) vad jag vet, men tror säkert att du kan göra feta grejer, men detta var inte bra.
- OKAAAAJ
dekan, ärligt? har du bara bott i sverige i 5 år?, du måste skämta? då är det väl typ omöjligt o vara så där bra på svenska?
Tjena :) Ditt flow ligger bra men du har väldigt lite variation i rösten, det blir liksom samma sak hela låten. Beatet är som sagt inte det bästa, men du skapar så mycket mer när du lägger acapella på det! Din röst är fett bra till beef/skryt men jag vill ha lite mer avslapnad röst när det gäller sån här musik, Emma sjunger jävligt vackert tycker jag :) men annars, big upp för en jävligt bra låt ! Och ni som inte tycker att beatet suger kuk, skriv inte att det gör det bara för att nåt pucko som du kallar din idol har sagt det, lägg ner, visst det är inte bäst men whatever? Det är inte han som har proddat det och det var ingenting jag ens tänkte på innan jag läste i tråden. mens.
typ, eller?
Tack mrn, FettKul att du diggar mayn..;D Råbiwn : Ne jag har bara bott här sålänge, de får jag höra rätt ofta..hehe;P Peace/DeKaN