Silver - Visa mig då Tjenare, skrev texten för ett tag sen spelade in idag, laidback shiet.hoppas det gillas, tack LänkVers 1min lyckan blir en deprission som sedan blir till ångesttuffa minnen som man haft som sedan blir till ångerblir till texter och sånger om hela min livsbildlivet är en kamp och ingen jävla grön stigglödet och hoppet allting som man kämpar förnär kärleken är bortblåst jag är livets amatörNär polare är över tända, allting som har hänt i livetallting som kan andra tiden killen som är övergiven"hårda mörka strider mot händelser i livet"jag bygger upp en sköld som jag skapat under tidenmina ljus dom tänds igen när jag korkar spritdryckerallting blir till guld när jag dricker skit mycketmitt enda löfte klunka flaskorna tommatills jag sakta slummrar till i alkoholiserade drömmarFlera hundra, måste hitta en väg ut jag sommnar i cellen övervakad av en fet snutVers 2mörkret det drar in när mina dagar blir till kvällarjag Sitter själv med flaskan, det blåser tunga vindarjag lever bara bra under onykterhetjag är lika oförstådd som en analfabetja tror ni vet att såren läker saktasen börjar allt om, när ska henrik få bli pappaklart ja snackar om kärlek och sånthar aldrig kunnat älska eller vänta, en gång.Du frös ut mina känslor, och ajg kan inte nå dig.när jag försöker så sparkar du och slår mig.nog om det, vill inte höra mig tjata.när jag slog mig frammåt som dagarna på gatanklart jag saknar alla där hemmahenrik är demonen som alla måste lämmnajag söker efter någon en livräddarekänner inte några hopp som en bergsklättrareVers 3 minnen från min barndom, när jag skrek när jag slogtog glöden ur min mamma hon fick smaka högerkrokmen klart det fanns dagar, då allting känndes bramin Mor och min far fan förlåt för mina misstagingen piss sak när jag smällde med bilenjag hotade min mamma fast att hon va givmildmen så är det jag kan inte backa tidenbara resa mig upp när jag sitter här och skriver
Tack akim..Ska tänka på det till nästa, gillar dock laidback stilen till sånna här låtar, om jag får säga det själv :)tack iaf..Komigen nu whoa, lite kritik =) vad är bra och vad är dålig, varför?