I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dopefish - Totalt dopad session.mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-12-09 14:13

Dopefish - Totalt dopad session.mp3

Lyssna på gangstern ->-här-<-

Kommenterar ni så är ni inte lika gangster som mig!

I raise my head to the sky and hold my back up straight\\
My fucking pride is something i said, you can't take away\\
//Vilda Västern

2007-12-09 14:14
Lyricsen är Randoms här på whoa btw :P:P i dun caaare im gunit!
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern

2007-12-09 14:15
GANGSTER!!!!

2007-12-09 14:15
öhh vad fan är det här?
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2007-12-09 14:17
Den var ju bra.........

2007-12-09 14:22
haha kid colt 2 lätt på den första engelska versen haha :D

2007-12-09 14:28
haha kid colt, okej okej, :) puss på er ge mig mer!
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern

2007-12-09 14:39
fyfan va jag älska den engelska versen, det gjorde du fet mayn! ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-09 14:41
eller hur den är fet, det va ett riktigt geni som skrev den på lyric forumet ;)

2007-12-09 14:46
mixen va kass.. orkad einte lyssna på hela för att de!
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2007-12-09 14:47
okej haha

2007-12-09 14:49
HAha du är gullig du:O
Hojta till Så mixar jag!
http://www.myspace.com/raayb

2007-12-09 15:01
Du med ERIK! :)

2007-12-09 15:28
Skjut mig?
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se

2007-12-09 15:32
fan va elakt bronka hahaha :D

2007-12-09 15:34
om ni undrar så är bronka ekorren jag pratar om på slutet hahahaha

2007-12-09 15:34
Och dopefish smakar chokladchips!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se

2007-12-09 15:58
raserar planeten med en 60 kronors mic :)
Rappare

2007-12-09 17:04
ja tycker det var kasst rakt av !

2007-12-09 17:05
haha jag med CadieR

2007-12-09 17:13
Värsta jag har hört på länge.

För det första så låter du som någon Norrlandsverision av 50 cent

För det andra så hatar jag 50 cent

för det tredje hatar jag gangster-rapp.

2007-12-09 17:14
för det fjärde är det en jävla parodi din ointelligenta idiot, vafan e det ingen som fattar det?? got damn, folk t.o.m klagar på mixningen, idioter everyone! hahahahaha

2007-12-09 17:18
Vem varför lägga upp det överhuvetaget? Är det någon som verkar tycka det är roligt? Är det någon som orkar lådsas att det är bra änns? Nej det är bara tondöva snorungar som lyssnar på sånt här skit. Så jävla ovärt att lägga upp sådant här skit som själv tycker är roligt, visst det kanske är kul om man var med och har nått med skiten att göra, då blir det som vi kallar INTERNHUMOR! DEt är lika onödigt som när alla jävla ner pissade 13 åringar droppar dissar mot varandra om nått jävla skit dom har gjort i skolan. Jävla bönder skärp ej för fan! Inte konstigt att folk tror att svensk hiphop är död!

2007-12-09 17:24
hahahaha svensk hip hop har aldrig ens levt din dumma jävla fjortis hora haha, och om du tror jag är bonde så kan du väll tro det haha det va nog det dummaste jag hört.. och detta är inte internhumor, det är mer en session och inte nått jag gjort för att folk ska skratta, och jag kan inte hjälpa att du är stereo typen som sitter på spårvagnar helt hög och lyssnar på "real-life" musik och tycker synd om dig själv, och allt du upplevt, inse och sluta ens finnas till i min närvaro snälla, du är nog den största tönten jag nånsin fått kritik av här på whoa, avlid.

2007-12-09 17:26
ge mig lite mer visdoms ord, kom igen :)

2007-12-09 17:36
Nu e det fastställt JollyRoger X0 är en äkta gangster, "Vatos locos for ever" i sin presentation, äkta bondfjortis som sitter o drömmer om L.A's korkträd, övergivna dammar och kanaler och väl-graffade cementmurar, VL placasa mi chicanoo, du är en äkta Blood in Blood out:are, alltså steroeeee typical pussy, en hundra procentig kontrast hora som testar "droger" ja den tunga drogen hasch och den ännu tyngre marijuana, och sedan trippar på det i mammas hästens säng och lyssnar på sina nyinköpta cd's med mexicansk ghetto musiccc.. o sen springer ut på ett fjuttigt forum som han tror är hela det svenska hip hop gemet, och allt som hör-till och tror att sina kommentarer som ges gör inverkan på folk som verkligen inte bryr sig.. haha fan va du tvungen o skriva, jag hatar sånna fjortisar som du!! got damn..

2007-12-09 20:08

Riktigt kul att du tar åt dig. Vatos locos for ever är väl dock mer humor än vad din gangster-rapp är? Kul att du måste hävda dig, skriv en bok. Åt helvete med hiphop överhuve taget real-life, low-life, hi-fi, low-fi, svensk hiphop är död, synd att du ska förstöra den mer och smutskasta nått som skulle kunna vara bra med din "ironiskarapp". Gangster eller inte pinsamt kul konversation. 

Du vart bra ledsen va?

2007-12-09 20:54
JollyRoger X0
roligt att du säger att svensk hiphop är död när den ligger på top!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-09 21:46
Fyfan va jävla värdelöst!

är svensk hiphop död.. iaf när den låter som dig mannen..

å fränt att du nickar Dopefish... de mest körda nicket i världen!
alla heter så.. kom på nå eget. laul!
Hur mycke knark har du knarkat idag

2007-12-09 22:19
sluta spela wow fexy haha

2007-12-09 22:46
Hehe jag slutar spela wow när du slutar rappa.. deal?

2007-12-09 23:08
hahaha den va bra

2007-12-09 23:39
Hehe grymt bra..

å jag kommer ändå aldrig sluta spela WOW!!! NAA NA NA NA NAAA!

2007-12-10 17:23
killen du kan ju fan inte rappa, du snackar ju bara snabbt över ett beat =/
aa visst serrö :)

2007-12-10 17:47
sluta hata! detta is THE shit!

2007-12-11 01:43
Haha grabbz en skoj låt big deal? Dopefish e ryggigt grym när han är seriöst diggar din låt filosfi :Dden e så jävla bra mayn
Men denna va lite knas :P men rolig ifall haha ekorren asså ! 

Peyys
peace!

2007-12-11 16:50
_apan_ tror du jag rappar så då eller haha :D detta är bara flum-shit, thx brutalism och hansomknarkar :D peyz