Hedde ft. Mr.E - Dagen du försvann (R.I.P Monica Wall) Yes. Vill börja med att tacka Mr.E enormt mycket för att han ställer upp med underbar sång, till min Farmor.Länk: http://www.speedyshare.com/503150808.htmlBeat: UniqueText: HeddeMixning: Hedde mixade intro och verserna. Mr.E Refrängen och Outro.Intro: HeddeVers1: HeddeRefräng: Mr.EVers2: HeddeRefräng: Mr.EOutro: Mr.ERefräng: Dagen du försvann Ja den tid vi var med varandra jag har alltid älskat dig du var ängeln i mitt livVers1: Jag fattar ingenting, jag fattade inte då - Jag saknar dig som fan jag kan inte förstå - Dagen som du dog dagen då du flög mot himlen till mitt sista andetag finns du i mina minnen - jag tog dig för givet vad fan höll jag på med - medans du låg på sjukhuset ja du bara låg stel - Sjukdomen tog dig, men drabbade oss alla - På din begravning såg jag tusen tårar falla - Dina sista månader jag fattar att du inte orkade Du var Farmor, Mormor, Mamma men du somnade - Sjukdommen valde sitt -- den tog ditt liv - du gjorde det du kunde -- men slutade med skit Jag klandrar inte dig för det som hände - saknaden i hjärtat bara bränner och bränner - Bra dagar har kommit och dåliga dagar har passerat - Vila i frid farmor, det har vi graverat. -Vers2: Många dagar har gått men nu finns bara en gravsten - Tårarna tog inte slut när vi tog vårat avsked - Förlåt farmor -- jag fanns inte där för dig - Monica Wall -- du finns fortfarande inom mig - Första Juni -- TvåtusenSex - det är nu jag saknar dig som mest - Det var så längesen jag kände din hand - Du är min ängel och hjälper mig med allt - Du gillade regniga dagar mycket mer än soliga - Det regnade på begravningen dagen var för Monica - Hoppas du har det bra där på andra sidan - Tiden utan dig har varit ganska slitsam - Jag tackar mina vänner för deras stöd - Jag kan inte inse att du faktiskt är död - Sakaden är så stor att det inte finns något ord - Vi träffas igen dagen då jag lämnar denna jord -Länk: http://www.speedyshare.com/503150808.htmlVila i frid Farmor.
Beklagar sorgen, Rappen var inte bäst men endå dina ord som du vill få ut som får mig att rysa till.. fint säger jag bara !
beklagar,djupt - rest in peace !låten e fin, känslosam, lyssna på dom andra, så blire bättre, keep it up !