Krille - Så Trött På Dej ( Steffe Diss )
Hej jag gjorde en liten diss till Mr.offbeat steffe.. Anledning, aop, klar man har det, lyssna på honom bara, hahaha Kretik om låten inget ni behöver totalsåga mej för, haha, mixning, mja la inte ner mycket tid på den inte, så hata lr älska, antar att Steffe kommer älska ^^ hahaha Peace out Länk: http://www.speedyshare.com/785155607.html
du slakta han mannen! han har inge å säga :D diggade det här fan! :D
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Steffe är slaktad:D Krille, Du kan mkt bättre men du döda han skit lätt:D Keep it up
När ja släpper min rapp så gungar asfalten:)
haha krille=D fett skit du dödar han på introt bara.. Upp! attityd!
myspace.com/herrolsson026
hahahaa stekare
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
krille bubben e arg. :D detta var fett :) keep it real <3
http://www.myspace.com/aiinac
keep it going keep it going baby
music is something u do, style is something u've got!
thx alla ;);) nu blire gå till jobbet
Krille!!!!! DU slaktade mannen;) Precis som jag å Neggah drog han längre ner i bott haha:D Jag lovar att Steffe kommer säkert svara även fast han vet att han inte kan göra nåt xD Aja så fort jag fått igång kroppen efter olyckan så ska vi (Städpatrullen) Hooka nåt fett bree:D Städpatrullen i din fäjjjjjjaaa bitch:D Pusspårey bubben
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Ey mange, ah lätt att vi ska, vilken jävla olycka? :P nu har jag missat något här :/
fett nice!
OH vafan ska man säga då?
kompispropps är juh jävligt kul iaf=) och dra upp en sån här grejj för nån som ligger offbeat på whoa ? du har att göra i framtiden.. nee detta lukta allan
http://www.thesound.ning.com join today!
lyssnar när jag kommer hem broouur. :D
www.myspace.com/lizenmusic
SoftSoft krille du ägde han
Kraschen.. Tell you later brushan<33
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
har inte hört hans men skulle inte tro han tar detta ;) bra jobbat, har hört bättre med dig men bland dina bästa ere :)
H-O-R-A
hahah, jag har att göra i framtiden, ajjemen..hade jag haft nått o göra hade jag knappast hitta på de här för att få något o göra, oh im the king of the world, nä fifan grabbar jag e patetisk, hahahaha, o galet beng wiiiiee, trött o trött, tack Alex du e så söt, har jag sagt det ^^ , back to work
gash krille va fet du är;) så jävla cool låt ! big up!
ROUSU
Detta sög fet balle!
www.samyprod.com
Jobbigt..när de går sååå segt hatar de, fet text iaf
vad är de för fel på folket? " kretik" KRITIK damn!
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
hahahaha, ah just det, har inte ens lagt märket till det,de där e en stavning man får då man bor i hudiksvall tror jag ^^ haha. men det va ju fint av dej o nämna det sötnos
fan va skön låt !! __________________________________________________
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha, plockad som en höna vafan xD skönaste introt ;D go krille! pejjs
nikoo ;D
surt att alla som du inte mutar för att umgås med dig sågar den totalt dock =) är man inte fulländad ska man hålla sin käft imo.. gå å lägg er kids!
http://www.thesound.ning.com join today!
du ligger mer tackt på introt än vad han har gjort under hela sin rappkariär,
monologisk P22 tack så mycket för att du uppar åt mej, behövs fler sånna som dej ;) Tmy, yeah iknow hahaha, aja nu tillbaka till vilandet, fet skallebank o e förkyld som en fitta ^^ så nattinatt
haha lite småskön sådär,
:P
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
nicenice krille! du är nästan lika cool som mig nu ju :P ditt intro var sköönt!
www.myspace.com/lizenmusic
Riktigt grymt Krille..:)... Du är tung.. lätt att Steffe blev dödad..
Även om du står på tå, så kmr du aldrig nå upp till min nivå!!
fett nice detta Krille, keep it up ! peace
weeey. jag är för hög för att skriva något här.
inte så kul..
Bildar ord av bilder
Nice de här krille, vart lite knas me dubbsen men de va ju va jag tycker, har iaf hört bättre me dig, men du dödar steffe iaf ;) Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yeah tack tack, now, back to work
K R I T I K stavas det.
work some magic
shue bro läget? fet låt mannen skönt intro hehe.. du åt upp han med den :) . pz upp för denna
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen medvind. hip hop is my life
hahha fett bra låt
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
KRILLE!!!! :D värt ett upp ;)
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
Haha Krille din mullbitch! Skönt skit. HAHA I did enjoy this! Samma som den förra, vene vem böget e så...obetydligt. Han skulle kunna suga din pung efter denna iaf! HAHA Puss bless
Peace
Jävla pajjjjjjjjjjjjjjjjjas... detta var fett kasst..
Hur mycke knark har du knarkat idag
Skönt diss!
ja, och vad trodde ni då!<br>Pz,!
dålig. tycker inte om din stil. och en "fitta" är ett könsorgan aka Slida. Men det är såklart. Alltså seriöst, 21 och kallar nån för fitta. Till och med jag vet att det är barnsligt. men hey ska inte säga nåt, jag har själv gjort så. Men inga punches, dålig mix, dåligt ljud, låter som micken va upp i röven på dig. och dessutom inget emot dig,, men ser du dig själv som framgångsrik `?
maestro: en fråga ? du snackar om att det är barnsligt o säga fitta o grejjer! då kan du ju säga så till alla tunga rappare som 50cent osv! det du försökte skriva där borde du inte va nöjd med
ROUSU
rousu ser det ut som att jag kan säga det eller? För helvete väx upp.
inget emot mej, inget emot dej heller.. o ser du dej själv som framgångsrik, haha, ah jah menar shit vilken framgång man får av o dissa lr? mja, sällan, mer tidsfördriv.. o yes du har brukat ordet " Fitta " du med, men det håller nog inte samma syfte som detta, antar att du brukat de ordet pga att du aldrig fått det,lr nått liknande ett litet trauma från din tidigare barndom, som att din mamma slog dej för att du brukade det ordet.. Jag kan oxå sitta här o snacka lika mycke skit som dej, jah menar jag vet många innom svenskhiphop med som brukar det ordet, även innom annan musik oxå.. sen om du hakar upp dej på det ordet,Hmm jah låt det vara ditt problem då lilla vännen, jag tänker inte hindra dej iaf.. men aja nog om detta jag ska gå o slagga nu, så jag kan drömma om min framgångsrika succe genom att dissa, för jag menar jag kommer värkligen bli stor genom att göra det någon dag. Ärligt grabben, det förekommer mer könsord på den här sidan än vad du tror, ^^ Yeah Yeah nattinatt
disiple86 P21 ojdå.. vilket tal du gav mig.. =) stolt eller?
och dont go on my personal life bitch!
svär slaktar dig.
och vad jag fått och inte fått angår ju inte dig direkt. men jag vet att man inte ska bruka de ordet mer. för då e man typ 5 år.
och vad min mamma har gjort? Ja du. varför drar du upp sånt?
Vadå slå.. kom du så ska jag slå sönder dig istället jävla!!!!
NICE man:D
vricka fotöööööööön!!
haha så kul, för det här e inte ens bra.. men eftersom alla hans polare sagt att det är bra så följer resten efter. off topic: GO MAESTRO! yey!
Bildar ord av bilder
Nej fy fan. detta va ingen hit direkt. piz
En stor kuk är en liten tröst i ett fattigt hem