Sådär...=D Fan va taskiga alla är, haha, nej skojade bara, dom säger väl vad dom tycker, men ska försöka vara lite snällare.. =) Jag tror du ska försöka , eller jag vet inte. men du låter stressad och överansträngd.. Går jättesnabbt genom raderna och det gör att du kanske blir stressad eller iallafall låter så, försök att ta det lungt :) När det blir så stressat så kommer inte den där mysiga myspys känslan som en kärlekslåt ska ge dig. Försök arbeta lite mer med texten, ge den det där lilla speciella.. Det var någon här för ett bra tag sen som sa det "Gör varje rad till din bästa" och bättre råd än så tror jag itne man kan ge. När du väl har skrivit texten så memorera den, öva öva öva .. Du kan också får ett lite bättre flow, jag tror du lägger det taktmässigt bättre än många andra man har hört, men varken du eller jag är Mange, Rmk och dom;) Dom är naturbegåvningar, vi får kämpa oss fram=D Och refrängen... Du sätter toner ungefär lika bra som mig, därför skapade vi "Tonfri Produktion":p Det där måste du öva massor... Jag kan inte ge dig varken tips eller hacka på dig där, för jag har inget med sång att göra än =p Utrustning och sånt kommer att komma, och det gör säkert mycke bättre =) Tror inte jag varit till massor av hjälp.. Men du ska veta att det är långt ifrån det sämre jag hört här :) Vissa saker gör du bra =) Fortsätt och öva öva öva , du kanske inte blir en rockstar på skadinavium men du kommer säkert upp på lite krogar o sånt som vi, =) Sålänge du har roligt så ska du vara nöjd, för det är det de handlar om =) Lycka till med allting.. =)
www.tonfri.studio.nu