Yez - Kan Inte Släppa Dig Yeah!Langar upp lite loveshiet, då. Kände att jag var på humör för det idag och då blev det ju det såklart! hitta en skän instrumental, och här har ni ju resultatet då:Kan Inte Släppa Dig.mp3Rap: JagText: JagMix: Yes, den är helt omixad.Beat: InstrumentalOBS: Var ju tungen att dra ner Cubase och använda det för att annars kunde inte mina grejer funka, så. Jag fattar aboslut INGETING där. Vet hur man spelar in, panar och sån skit, men kan fan INTE mixa, så om någon kan programmet och känner sig manad att mixa lite då och då kan gärna höra av sig i GB eller mail. Tack på förhand!"Allt é bra". One love, Yez!
Här är texten med;Kan inte släppa taget, vill ha dig varje dag, menAvstånd kväver oss, det känns bara längre bortKänns det grått, det gör det för migTrygga känslor av din bild, hängs över migUtan tvekan vad jag känner cirkulerar i mitt huveEtt misslyckat maraton, jag når aldrig slutetSom fåglarna kan sjunga kan jag sakna din luktSom stjärnorna kan lysa kan det kännas i mitt bröstRiva det i bitar, falla till golvetNär jag sitter där helt ensam, vill hjärtat hålla om digSmeka dig, kyssa dig, tills det blir morgonSätta dig på ryggen, springa nånstans långt bort
En ros har sin tagg och du växer ändå långt bortInte inom räck håll (ge mig lite kärlek)Jag vet att jag är värd mer, (vet att jag är värd mer)Du blomstrar i tanken, men växer ändå långt bortAldrig inom räck håll (ge mig lite kärlek)Du vet att jag värd mer, ( vet att jag värd mer)
Ser dig när jag drömmer men vaknar och glömmerTextar minnet efter, den sagan som jag önskarKnän kan bli svaga, men jag lyckas hålla tårenHåll om mig, vänd inte på detVänd på vår framtid, ge det någon chans tillSe oss två för alltid, vill vara din för alltidVid stranden, vid hamnen, på gräset, i parkenAlla dessa minnen när jag håller dig i handenBästa här på jorden, jag vill kalla dig för fläckfriVill ha dig på läpparna, som detta lipsylDu bryter mitt tankesätt, jag skriker efter digJag gjorde nog ett fel, borde släppt dig för längesen