Mannen, du kan inte säga att det kommer komma seriös shit från er innan du och Lil Fil lärt er rappa ordentligt. Annars kommer ingen ta det speciellt seriöst. Kritik Millionbunten: - Seriöst killar, detta freebeatet är typ lika gammal som min farfar. Och det är långt ifrån bra. Sedan låter varken Zunky-b's eller Lil fil's röst skön, tror att det beror en del på den fruktansvärt plastiga mixxningen. Men ljudet låter bajs, mixxningen är inte bra någonstans, låter som om ni rappar i en burk eller något :S Jätte plastigt och otydlig och brusigt. Enligt mig hör man knappt vad ni säger på en del ställen, men det kan också vara jag som behöver en hörapparat :S Vettefan. Jag fattar grejen med mixxiningen på adlipsen, problemet är bara att ni itne lyckas vidare bra. Och eftersom ni itne lyckas vidare bra, så är dom på tok för höga. Flowet har inte blivit bättre än innan för någon av er, ni har fortfarande flowmissar. Zunken låter som en Markoolios dåliga lillebror (?) och Lil Fil låter som om han försöker härma någon cool rappare han hört någon gång (undra vem) men misslyckas totalt. Attityd, attityd, attityd.. Delivery, delivery, delivery. Och om ni ska fortsätta droppa nya låtar en gång i veckan, så se åtminstone till att ha utvecklats från låt till låt.+ Texten var okey på en del ställen och jag gillar att ni försöker. Ni är mina favoritpojkar och ni vet att jag älskar er båda, jobba på, snart släpper det!Koksbarn: + Lil Fil är riktig skön i denna. En tydlig förbättring från förra låten. Beatet är betydligt skönare också. (Som tur är) Texten är skriven av Chaos (åtminstone en del av den) vilket märks tydligt. Antagligen är det väl för att texten inte låter lika mesig som förra, som låten är bättre. Flowet sitter bra, NÄSTAN allt sitter till och med. (applåder för Zunken) "Bara för att jag har sovit över hos vårdal" raden diggas fett, den ligger skönt också. - Mixxningen hade ju lätt kunnat vara mycket bättre. Och Zunken, det hörs tydligt även i denna låten att din röst är som en bergochdal-bana även om det är en klar förbättring. Tycker ni inte borde låtit riktigt så aggro, utan lite mer "stil" på det hela. Pallar inte kommentera mer. Haha, sorry mina snuttepluttar. Fortsätt jobba så släpper det. PÄÄJS!
Det finns inte tid till att ge upp!