Tengil (Juiz & A2daP) - vi e Tengil
shue
gjorde den här låten för en spelning vi har på fredag. reffen blev lite wack men e faktiskt rätt nöjda med resultatet iallafall:) tanka,sprid och! kommentera!
pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHA JAG LÄGGER FÖRSTA KOMMENTAREN
Lyssnar på låten, stand by för kommentar
Har inte checkat den än, men den e säkert lika fet som vanligt
Henkish a.K.a ProNooB.
Blir tårögd igen, som alla andra gånger jag lyssnat på era låtar :') Riktigt fint. AMEN DUUUUURAAAAAAAAAAA!
Fett nice man! UPPPP!
Henkish a.K.a ProNooB.
Niiiice :D Forsätt med musiken
haha rätt skön faktiskt, ALL MAKT ÅT TENGIL :D Peace out
Är lika ond som billy the kid
Juice, varför har du blockat mig din lilla tattare? :) Ska kommentera när jag lyssnat. skriver imorgon.
bla.
haha visste inte ens att ja ahde gjort det:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grymt beat , bra inlevelse , rolig text , men ändå föll det inte mig i smaken. på nåt sätt känns allt bajt men det är det inte.. ä vafan det var bra, jag flippar ! pz
RIP JESPER <3 1991 - 2007 :(
haha, den var nice :)
tack!
"AHH MEEHHN DUUUHRÅÅÅH!?" Haha, den diggades :) Bra flyt och sånt där.
bla.
danke skön sist i kön!
reffen wack, juiz va fresh andra sög upp
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
tack för kommentaren. hoppas du diggar mer nästa gång
fett najjs beat! diggar den asså... Peace!
FUCK THE SYSTEM!!
Lägger det tung du juiz! Som vanligt :D peeyz
nLs^ foe life yeah
Hör lite nödrimm här å var men inte de sämsta jag hört från er..
, Angel
tragiskt:(
Denb var tung. skönt flow grymt beat och roliga rader! Big up! Peace ;)
ja, och vad trodde ni då!<br>Pz,!
I'd try to play the game at the same i'l hope i'l get the fame....
thanx fellas
RIktigt nice grabbar "som vanligt" :) peace.
Kukirumpan
riktigt skön låt av grabbarna grus asso ;PBIG UP TENGIL!!
Leko oNe!!!
"gillar beatet o scratch'sen" hade någon skrivit lite högra upp och i nte tänkt på att scratchsen redan ligger på instrumentalen? Tengil använde jag som alias förr, känns lite konstigt med en grupp som har sitt namn efter en kille.. Känns fel.
det är en filthy instrumental.. men jag har klippt det till ett beat .
juice_ Spela roll om du har klippt i det, det låter precis som instrumentalen, och då länge du inte har flippat sampeln själv eller så, så tycker inte jag man kan kalla det "ett beat" Fortfarande instrumental fast som är klippt.
ja jag har inte sagt att det inte är deras beat. men ja har bara loopat reffen så den ligger på verserna också.:)
dubsen på reffen va lite fuckade! annars vare helt ok! går sakta men säkert framåt mayn1 peace!
nice, orkar inte kommentera mer :P haha peeace!
aa reffen e fuckad.. haha men klingan;) ska dra klar den där 16 bars rally grejjen snart den e ja rätt nöjd me:)
en uppp då
kom igen nu°!°°°
kuk i nåns rumpa