glömde texten: för jag sitter och tänker på det som kunde va vi jag sitter och tänker på det som kunde vart vår tid blundar en sekund och du värmer hela min kropp men sanningen väcker mig och den säger ba stopp för jakke du vet att du aldrig kommer få nån sån där för hon hittar alltid bättre nån som hon är mer värd dina ögon dom är djupa som dom vore en ocean och det är tack vare dig som jag fortfarande står idag vägen har jag vandrat men det finns fan inget slut min gud hatar mig när de gäller har jag inte tur hur många böner har jag inte lagt för att få vara din hur många gånger har jag inte önskat att du var min när jag ser ditt leende har jag svårt att tänka jag tappade andan när du började att blänka jag drömmer mig och jag tänker om det var ett spel så hade jag lämnat allt bara för att få dig att le kanske så var drömmar bara något slags sett att få kroppen och inse att man inte är perfekt sluter mina ögon dags att sova nu igen o ja drömmer om att du skule vilja va mer än vän *reff* om gud finns där uppe så kan du väl svara mig för nu ligger jag här nere och jag kan knappt klara mig försöker klättra vägen upp men vägen är för hal jag känner på mig detta kommer inte sluta någe bra den enda som kan rädda mig det är ju en ängel för du fyllde mig med hopp sa nej hjärtat sprängdes livet är en dans men den dansen är inte lätt snälla rädda mig för nu har jag verkligen hamnat snett sluter ögonen och hoppas du ska väcka mig en stjärna blänker och jag lägger tankarna på dig *reff* tiden läker alla sår men jag tror inte på dee de blir bara värre svagare kan knappt stå mer dagen då jag fyllde önskade jag mig ingenting *sjunger*för jag vet att du aldrig nånsin kommer att va min*sjungerÄ min nya bästa kompis det har blivit john blund för det är den enda stunden allt inte känns så tungt det som fick mig en gång i tiden att säga våga fråga det har nu kastat vatten o släckt min livslåga jag har tänkt lite och jag har kommit fram till det är bättre en perfekt kyss än två som man inte vill mina vänner säger glömm henne men de är int så lätt för hur lätt är det när man inte kan glömma de som skett de vi hade det kommer jag aldrig glömma bort för du kommer alltid finnas långt där inne i min kropp kanske går jag vidare och lyckats må bra men jag glömmer aldrig det som du en gång i tiden sa *reff* HLY outro
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!