Lillehoé - Tusse Min Hundvalp (Svar Tusse)
Shoo,först å främst vill jag säga att den e väldigt snabbt genom gjord. Har ont i huvudet efter olyckan så jag har svårt att ha hörlurarna på mej så jag va tvungen att skynda mej.. SÅ ni tänker på de. Han har dissat mej så jag svara sen va de nån mer han hade me sen som jag ansåg inte va värd ett svar.. Aja hata lr älska för jag skiter i.LÄNKEN!!!!!!!! I´m out//Lillehoé
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Alla dissar mot tusse e bra
yeah, ingen mår bra efter 10 minuter på whoa. Crew Fbg
Nja,inte så värst nöjd men tack endå=)
Lillehoé knäcker han upp o ner !
Tight shiit päyzzz out !
Hehe tack=)
Eeh vafan upp nu Whoa,
Blev Juh skön dizz mannen=) Peace
mycket svammel i låten, men det är ingen dålig diss =), lägg upp texten.
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Tack gumman=) Halla at yaa girl=) Peace
Tackar=) Texten på ett ungefär: Att nämna mitt namn (shit) det var ett misstag// Att nämna mitt namn (ha) jag borde ta betalt// Jag skulle känna mkt kosing flera tusen per dag// Äckliga hora dags för dej att ta nya simtag
Tusse--alla skrattar åt ditt namn// Hur fan kan du kalla dej nåt som man kallar sin hundvalp// Du e bara en i mängden av alla hatare// Du dissade mej gissa om jag skrattade//
Säger i din låt att folket slickar din röv// alla kan inte vara som du din jävla bög// Visst jag tar sex,sex mot betalnig// Vadå e du sugen raring//
Du e snubben som betalar för att få den där bak// Bäst du spar dina pengar så du har råd med mat// Den som spar han har,jag säger tänk på de// Blir du allt för desperat så bara fråga Dacke// Reffen: Hör ni ju=)
Wacka rim mayn ;b
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.
Haha som sagt,snabbt genomarbetad;) Kan nog mkt bättre=) Men ska jag va ärlig så vet jag inte om man pallar lägga ner mer tid på snubben hehe:P Va tyckte du om låten förövrigt da??=)
Infinite: Tackar:P
Helt ok, men du kan verkligen bättre. Jag vill gärna se något mycket bättre nästa gång nåt släpps, aiiiiiiight? :D
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.
Jontraz:D Självklart mannen:P Men har sår i typ hela skallen å tiningarna å öronen så de e svårt att ha hörlurar så det kan ta ett tag lr nåt hehe:P Lr om jag gör en å skiter i om jag lider för Minii Alex vela hooka nåt imon typ haha:P Men du får höra bättre sen iaf:D
var det nödvändigt att ge ett svar för att han nämnde dig i en låt? haha men ja:P
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
Haha nja,hörde du inte dissen han släppte dagen efter men nån snubbe som heter typ Onlyone lr nåt sånt?? Aja shit tha same,=)
haha nej har ja inte:P, men låten va helt okej, o försåt om du bara slängde ihop skiten lite snabbt ja skule inte palla skriva en rad:P in på msn me dig!
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
Hehe:P Tack för att du lyssnade:P Hinner inte nu:P Ska precis dra hem main:P Tar det imon:P Puss
Don´t forget att kommentera gubbs and tjejer:D
Nawwww har du trillat med din lilla mopen -kramar om- *fnizz*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nja inte precis. Säg nåt om låten lr stick sötnos=)
Haha ofta man dissar någon som heter tusse när man kallar sig själv Lillebror/Lillehoé?
hagel: Ööh?? Va har det me saken att göra? Han dropppade en diss till mej å jag svarade
okej, låten var kass
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack för att du lyssnade=) Sen en sak till,iomed att jag e så kass i alla mina låtar så e de väl kanske dags att sluta lyssna på dom kanske??=)
I och med att du varje gång får bra kritik så tror jag ju att du blir bättre, men det är väl tydligen kompispropps. Du har en poäng faktiskt, jag ska sluta tro att du blir bättre och helt enkelt ställa in mig på ett gott skratt istället.
Haha vilket jävla tjat om kompispropps xD Hahahahahahaha Dags å lägga ner me de va? Jag känner typ MAX 5 som skriver i ina trådar haha. Så du kan lägga ner me de det snacket=)
"okej"
"Yeapp"
reffen var rätt skön bre.. kan bli mkt bättre.. men keep it up.. tjo
http://www.myspace.com/micman123
MicMan: Tack=)
"Tusse--alla skrattar åt ditt namn// Hur fan kan du kalla dej nåt som man kallar sin hundvalp//" reagerade på den raden, lillebrorzan
Aiight, han snackade om mitt namn i sin diss så jag vart tvungen att dra in hans gangster namn=) Men tack för att du lyssnade=)
Har inte lyssnat, läste texten ^^
Haha okej,tanka på lyssna da=)
detta var sköönt! men som visa säger så kan du bättre ;) peac!
Du kan mkt mkt mkt mkt bättre, dessa rim är inte bra Bög / Röv. Men rösten är skön, beatet va sådärr, dissen är ingen man lyssnar på men ja, älskar dina andra låtar, men kör lite flerstav och punches så blir det mkt bättre :) pzz mayn
Does it look like I care?! o.O
Momiz: Hehe nja de va den inte men jag tar han iaf haha:P IiLTodd: Okej tack mannen:P
aa beatet var iaf skönt,,, Dissen var okeey faktist,, men svar kommer bajbi <3 :D
https://soundcloud.com/mendelsonbits
ONLY: Nja,ansåg inte att de va värt att svara dej=) Känn dej inte bra lr nåt=) Rea: Hääärligt baby:D<33 Länka på Whoa så fort den e klar=)
http://www.myspace.com/lattimusic
Doubl3: Tackar;) smilie: Nee jag ska käka han så jag klarar mej ett åt framöver;)
min hoe(L) logga in på msn någon gång så kan vi holla till collab
WWW.MYSPACE.COM/DOUBLEWITHLYRICS
[email protected]
Producent
2007-12-15 20:15
Doubl3: Yeah fast Minii´s data e fuckad så de inte går att gå in på msn hehe. Helno skicka nå virus lr nåt till han typ haha.. Men nåt ska vi nog lösa:D Halla i PM brushan.. Puss Lill_h: Yeah;)
Privat Meddelande:)
Producent
2007-12-16 15:47
tusse heter min kissekatt:D
Flyger fritt, landar platt