www.myspace.com/melvinjunkyard
var tvungen... ska lyssna snart
Jaha ?
fuck.. kan inte lyssna i dessa hörlurarna..får fixa det imorgon
Jaha ?
har sagt det förut å säger det igen, DU ÄR BÄST MANNEN. keep the god working up. ZTV HERE MELVIN COME! =D upp!
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
din säregna röst är nice inte hunnit lyssna på tapet än men jag är säker på att det håller måttet! shooz
ska ladda hem nu:)
(\_/) (O.o) (> <)
vad är det för fel på dig seriöst?
tack för musik! ska lyssnas!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
ska lyssna nu, kommenterar väll senare, Pejz
B
btw, den där diss låten till din brud, du gjorde, jag hittar inte den. finns den på mixtapet eller inte?
B
tankar när jag kommer hem. bigup
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
elajt P65 dissen till hans brud kommer på nästa det officela mixtapet
Tung Tape
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lyssnar hemma sen man :D
H-O-R-A
så jävla skön röst;) riktigt bra mannen(Y)
håller med emliiz, hur fan gör man?
människan är en jävla idiot, så vafan är du?
emliiz och ätmej: skriv in koden som står snet upp till höger och tryck download och tanka sen:P Ruskigt bra man!:D Big up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
älskar
Upp för den här!!!
har svårt att tro att du tjänar cash på musiken.
Fett som fan:)
Nevada Placerade | iCoyd crew Forza D
hansomknarkar P18 ahaha okej, det gör jag hur som helst så oroa dig inte gubben....
Tack så mkt folket!
En del låtar var feta men jag har hört bättre med dig, diggade som mest "Död Hund" eller vad den hette, haha, as rolig text:P
Dra åt helvete!
Är död hund sanning ? Det är ngt jag skulle gjort mot min grannes hund om hon haft ngn.
alltid grymt
Lookin at you through the glass..
N1
Seize The Day Before The Commence..
Längtat!
Detta var riktigt nice. : )
"Oooh, he is still here! Open and shut case Johnson! Apparently this black guy broke in and hung up pictures of his family EVERYWHERE!"
HAHA, Melv :P jag kan inte sluta garva till "Sex ringsignaler" ;)
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
vafan kommenterar ingen för.. fett
Lookin at you through the glass..
melvin du borde göra en låt om hur invecklat ditt förhållande är =D haha, så slipper du förklara varje gång någon frågar.. detta ger öronorgasm! PEEYSS
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
vafan kan inte hitta kod jäveln..
mhm
En upp behövs här ...:)