Tänk en TOKSKÖN refräng på "Ajajaj" så hade den låten varit årets!
Peace out, get laid !<br><br>
Riktigt feta grejer detta! One love, Yez!
One in a milli-on.
Tusen tack grabbar :)
Planet 80!
Producent
2007-12-18 15:41
Mange lägger nog sin fetaste vers nånsin i "Ajajaj". Dock måste jag nästan säga motsatsen om Antes vers, åtminstone i början, sen när du speedar upp lite så blir det bättre!
Lär vara lika grymt som vanligt ,kommenterar om en vecka då jag har top10 på sveriges segaste bredband:/ Ska bli kul att höra de här!
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
ooohwiiie ska lyssna genom grajorna sen så skriver jag
AAOOW!
Tack alla :) Haha Anthon whoa NELLY
Planet 80!
nice tune.. (: älskar introsamplingen.. mozart i egen hög person.. klockrent!
- verlaat het lichaam en verlaat de mening -
Tuuuuuuuuuuuuuuuuung ! ni kan er sak ! fan nästan lla låtar va bra ;)
http://www.myspace.com/petter100P
tack ni nya! :D
www.magnusrytterstam.se
Den här ska uppas
I'm like a black man without his cane!
Så där fick hem den efter många om och men och pms utbrott!.. Riktigt jävla skönt asså dock inte som den förra som va lite "roligare" skrattar fortfarande åt låten då du glömde bort din blomma och va otrogen med en saco säck .. bara helt ofriska människor kan skriva en sån text och det är det jag gillar .. Samma sak med snuskig maaaaan hahahah så jävla grymt .. ! Kommer pumpas hela jullovet och en bra sväng efteråt... Och när jag har pumpat slut låtarna hoppas jag ni har släppt nått nytt !! Tills dess, Diggar verkligen vad ni gör!
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
tack så mycke! :)
www.magnusrytterstam.se
gaddarnit lubidas. jag orkar fan inte göra en låt för låt graj. men fan asså det var värt att vänta på, jävligt grymt nätspel mycket fint mixxat och allt, fan lite imponerad, lite stolt också. jag är fan lite blow'n away. nu pumpas denna och så börjar väntan på nästa projekt. shubidu im out yaow
AAOOW!
hej.. Jag har bara en sak att säga om denna samling musik som summerar allting jag känner, tänker och tycker..jag blir sjukt varm i hjärtat !! PÅ RIKTIGT och nu till en annan sak, ey ska jag verkligen köpa SYLTA till julafton ?? va fan e det för nåt? har vi ens haft det nån annan jul? är det isåfall någon som har ätit av den? hur ser den ut? vad kostar den? vart finns den att köpa? ska jag "råka" glömma den? God Jul mina små söta bröder, ni kommer få feta klappischar i år, farbror fredric har fått löneförhöjning så det står härliga till :) (ben) reppar en ante i min Sign off nu.. /rullar iväg insmord i hallonsylt genom ett stängsel med vänster ben inlindat i en hängmatta som pryds av ett blommigt motiv.. tjillevippen
HAHAHA....FREDRIC aka ROSS GÅ OCH SOV DIN FLAMBERADE JULRÄKA!!!!!!! / RACHEL ;) laddar ner och återkommer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borta bra men hemma bäst, KLOCKREN!
www.samyprod.com
Hej mange o ante :) Som vanligt gör ni det igen. 20 stycken välgjorda låtar. Mina favoriter: ajajaj, borta bra men hemma bäst och såklart porra till dig! :D Era låtar är ärliga och roliga. Ni försöker inte vara något som ni inte är och det gillar jag. det finns egentligen inget att klaga över förutom att: Hur ska jag säga detta så att ni förstår.. Ni kommer bli älskade här på whoa eftersom det sitter mest pubertetsfolk här som inte kan tänka längre än klubban som sticker ut ur munnen på dom, men jag tror att ni är bättre än så. Jag tror ni kan skriva bättre än så och jag tror att sverige behöver bättre hip hop än så. Fortsätt göra låtar och fortsätt utvecklas. Ni har varit här på whoa länge nu. Är det inte dax att börja gå uppåt? Fastna inte här. massa kramar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
annika - hur går man uppåt "från" whoa ?? vad är det för fel på att sprida sin musik genom whoa som är en så fin typ gul sida?? :) det jag ba vill ha svar på.. vad är STEG 2 menar du ?? finns det en blå sida nånstans som heter WHROM.NU eller ? /jag ska spöa tomten i år igen.. god jul
-fREDRiC- haha... ja du fredric, de kommer du själv upptäcka inom sinom tid ;)
Upp, kom igen nu whoa. Kan ni sitta och kommentera dönickar som Emilush och Kaggen så kan ni nog skänka 4 ggr fler kommentarer i denna tråd!
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
tack så mycke ni nya! :D
www.magnusrytterstam.se
GOD JUL förresten! :D
www.magnusrytterstam.se
fetfet skit ! diggar nästan alla spår! :) GODJUL
tack dansk! :)
www.magnusrytterstam.se
uuuuuupp
www.magnusrytterstam.se
överfett! riktig skön variation med låtarna, jävla bra jobbat :) peace
Mr fuck it..
riktigt tung boys :D keep it :D
du står i kön som mitt största fan, men va fan, kan ju inte hjälpa att jag är superman.
tack så mycke! :)
www.magnusrytterstam.se
schysst skit bra gjort gubbar
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Lusigt att jag inte ens lyssnat egenom detta förän nu, tankade när det släpptes ;O Ni är riktigt grymma grabbar, kände att trots det är nån månad sen ni släppte denna var jag tvungen att söka upp den och lämna en liten kommentar. Sjukt bra netplay, gillar i stort sätt alla spår. ett stort tack för denna. Ska hålla utkik efter er i fortsättningen! pzout och droppa mer skit! holla
Tusen tack grabbs :D kul att den uppskattas!
Planet 80!
hahaha bits han.. fan va oväntat :D
www.magnusrytterstam.se
Sjukt bra låtar....... ni göre bra !
Ingen tar mig.
thx calleman! :)
www.magnusrytterstam.se
tack reb :) 100!! va tvungen (:
www.magnusrytterstam.se
Riktigt soft. Fortsätt såhär! =]
http://www.myspace.com/LARKIEPRODUCTIONS http://data.fuskbugg.se/skalman01/Dejv.rar - Mina freebeats