tMy ft.GvY - klart vi reppar sundsvall
yesyes, :) tillbaka med en ny låt från oss! Vi satt oss ner skrev en text och spelade in på varsitt håll, Intro: tMy Vers1; tMy Reff; tMy & GvY Vers2; GvY Mixning; tMyGe kritik så vi vet vad vi ska ändra på fall nått är fel osv. HÄR ÄR LÅTEN!!!
Bästa ja hört me dig tMy .. Gvy borde lägga ner lite mer tid på texterna =) diggas iaf. Peace!
http://www.myspace.com/xDnick
Låter soft brur <3 ;D kom igen nu whoa thx nick! :)
det här var det bästa som jag hört med dig tMy. beatet var fett skönt vem har gjort det ?. gillade inte den andra snubben. gillade inte hans röst
HAHHAHAHAHA, jag älskar dina texter tommy =) du är så jävla fucking grym ;) peaace <3
Mclarzon is in tha house yao :) peace !
hahaha n1 antezz :) tackar <3
låten var bra =) men GvY borde lägga lite mer tid på texterna, bästa jag har hört med dig tMy =) peace
Mclarzon is in tha house yao :) peace !
svär reffen va tung ;D. tMy : diggar de här, du har anulunda flow, låter bätre. annars hare varit nästan likadant väldigt länge, och man har inte direkt fasnat, men här lägger du de väldigt bra :) bra broshan GvY du har fan fet röst på reffen,:P. du flowar oxå fint, men slippa på texterna, få nå fina punhlines, så man får dra litte på smilbandet:D. Mix: Det va bra, Fett mixat på reffen:)
http://www.znapmusic.com/myntah/
Aklim tackar :) Munter min bror :) tack för den fina komentare, loveu bro<3
Tack alla.. ska slipa på texterna och lite mer på flowet ska fortsätta lägga reffar också hör jag :D <3
Fett skön.-.,. najs gubbs
nedladdad 32 gången och 7 kommentarer? plx whoa
Skön reffräng
TmY: Låter soft, najs flow och helt OK text. Den kan bli bättre men är ändå helt OK som jag sa.
GvY: låter bra på reffrängen, flowar det OK på versen med. Men som de flesta säger behöver texten slipas på lite, den är stundtals bra men ibland mindre bra. Till exempel "stammandet" "dd-d-d-d-ddär har jag redan glömt" är lite shevt men annars är det OK MAYN!
Läxa till nästa gång:
//Serre
Sådär ska det se ut på kommentarerna! tack serre :) <3
Slänger en kommentar senare, men ganska skön låt, fan tommy din vers och reffan klart bäst på låten..
Vår musik och blogg hittar du på -
http://www.smsmusic.se
Tmy: diggar verlkligen ditt flow i början! blir lite sämre senare men fortfarande bra. sedan vare texten som var sådär alltså. Gvy: okej, då till gvy... du hade väll också ett någelunda flow, men du kan mycket bättre! som sagt få till ett par punshlines så skulle de vart fett :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack :) kul att du komentera!
Här kommer comment-expressen..BEAT____ jag diggar verkligen beatet, får en att vilja vara med och kicka själv (besviken på att ni inte sa nåt!). Bra beatval och temaval.RAPP___ tMy ; rappen är som alltid helt okej, men texten kan slipas på. Men bättre text än gvy's. Men helt okej. ASBRA flow i början btw. GvY ; sämre lyrik, och lite sämre rap. Men du har ju inte hållt på lika länge. Och du lägger det helt okej. Träna på texten. ta längre tid på dig osv.REFFEN____ är den grymmaste man hört från ett par sundsvallare ever ;d. skön lagd!säger som dom flesta att det är en skön mix också! up..
Tackar nikkz och alla andra vart en lyckad reff hör jag! :D
Nikkz kul att du lyssna och skriver lite :) du hade ju gärna fått vare med men du orkar ju aldrig åka någonstans :/ jävlalatfitta<3
Kan bara säga en sak jag, tvääär jävla tungt från båda.
tMy lika söt som vanligt ! :D PUSS !
haha :D tackar necta och switchaaa<3
Några komentarer till borde vi få tycker jag :)
Nä, inge kul alls att lyssna på, textena har ju ingen innebörd alls. Första killens flyt är dock ok.
Lookin at you through the glass..
Också kommer priljans och förstör stämningen :)
aah fett med en Sundsvalls låt, :D coolt, inte varje dag man hör nått sånt, Tmy e skön tycker jag iaf :D gvy va inte lika bra men rätt ok, reffen va lite dryg tycker jag, men rätt skön låt ändå :P
grymt!,älskar reffrängen!;D
I'd try to play the game at the same i'l hope i'l get the fame....
Tackar kmc nu drar vi in några fler kommentarer hoppas jag!
Nice disiple kul att du lyssna :) tackar :D
Producent
2007-12-17 13:14
Joutzens Turn:O? Reffen: Den som sjunger, tycker jag inte om men ändå okey Den va sisådär duger ;) Tmy: Du o dina texter, hahahah xD så jävla ful du är:P Men men muschetommy, Du var bra det va fett annat flow jag gillar, fortsätt och du kommer hitta bättre o bättre flow! Fett av dig Gvy: Ändra texterna och Du har hackigt flow, du stannar upp ofta. ne inget jag gillar från dig Fett med respect / Joutzen
Flyger fritt, landar platt
några komentarer borde man få iaf =)
Upp med tråden,låt den få liv!
I'd try to play the game at the same i'l hope i'l get the fame....
haha :D sant!^^ <3 men nån komentar till innan tråden/låten DÖÖÖRR!!! :D puss.
Joo du får mer :D Jag tycker den är tvärfett.. Upp för ER! :D
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Känns som man har uppat dennna 90123 gånger :D <3
Kör en gömd uppning, dvs: "oj glömde visst texten." och langa upp den ;)