Entertainment - Fuck Entertainment (Diss)
Okej, det började väl med att jag var så JÄVLA sugen på att göra en diss, men jag har inte något emot någon så då beslutade jag mig för att göra en diss till mig själv helt enkelt :P Sammanlagt tog det ungefär 3 timmar att skriva texterna, spela in och mixa. Låten består av 3 beats och dom är: DMX - Party Up M.O.P - Ante Up Något Benne beat jag stal ifrån Whoa:) Sista beatet är ett kärleks beat för jag tyckte det vore roligt med en "kärleks diss"... Tyck vad ni vill och säg vad ni tycker och så, har inte direkt några punches i texterna, jag ville bara rappa loss med lite diss attityd.. http://www.speedyshare.com/872171866.html http://www.speedyshare.com/872171866.html http://www.speedyshare.com/872171866.html
Dra åt helvete!
Texter: Fuck entertainment! dra åt helvete Fuck entertainment! Ja nu gäller det Fuck entertainment! Nu smäller det Fuck Entertainment! dra åt helvete!
Du är inte bra det vet vi båda två men om du tror på det så måste du sova hårt vakna upp förfan, se dig omkring Alla knäcker dig, du är inte nånting Jag vet mycket om dig, jag känner dig Jag är du men vi är inte vänner nej Jag hatar dig, din jävla sopa det högsta du kommer är höjden på en fotpall Jag puttar ner dig, alltså mig, från prispallen så gå och lägg dig och skippa skitsnacket Enter är en fjolla som leker G och tror han är rappare för han har feta jeans du är inte nånting, kan du fatta det? gör oss en tjänst och rappa kefft snälla förstå, Du är ingen farlig G du är mer som Ali-G, grabben ta ditt liv
Fuck entertainment! dra åt helvete Fuck entertainment! Ja nu gäller det Fuck entertainment! Nu smäller det Fuck Entertainment! dra åt helvete!
Dra åt helvete!
Texter: Fuck you man, You're not a shit man You ain't a shit even if you lick ass Back off motherfucker, I'm getting pissed off Fucker, you destroy swedish hiphop
Enter, huh? jag trycker på delete om du vill ha en beef får du själv ta dig hit din käft snurrar, som en väderkvarn om nån vet nåt om dig så är det jag vill du veta en hemlis? jag knulla din brud knulla na' hårt och hon sög min kuk ah, och jag flyter på beatet skryter o skriker: Fuck entertainment du borde sluta vara så jävla stor i käften du har en liten kuk jag har själv sett den passa dig grabben, jag lackar ur- på mig själv och jag gör en diss, fattar du sluta snacka skit, det är ingen som tror dig och jag vet att du snott en GB gubbe av torleif Hah... Så vad säger du? jag ger dig ett tips: grabben häng dig nu
Fuck you man, You're not a shit man You ain't a shit even if you lick ass Back off motherfucker, I'm getting pissed off Fucker, you destroy swedish hiphop
Dra åt helvete!
Texter: Jag älskar dig, men ibland blir jag arg och förlåt, för jag är alltid lika kall jag menar inte att vara dum hela tiden men jag blir så less för jag vill leva livet Det ända du gör är att sitta vid datan och om du fittas ska jag fittas tillbaka kan du va normal? gå ut och sup bli dyngrak och knulla en brud.. seriöst, jag orkar inte med dig och jag har en fråga: kan du inte se mig? varje dag, samma sak.. sitta hemma jävla datanörd, alltid lika ensam
Dra åt helvete!
Glömde också säga att Kvalitén är lite keff nu för jag har inga lurar för tillfället så jag måste spela in med högtalare:S
Dra åt helvete!
YOU & NI destroy swedish hiphop...sluta rappa...pimpeslappar er.
Just C´Walkin Throu Yo Street To Show Some Crip Luv peace niggu.
Ja, det var en kommentar iallafall, tack.
Dra åt helvete!
haha har du dissat dig själv?:S haha peace
(\_/) (O.o) (> <)
Ja, jag har dissat mig själv, jag har ju fan skrivit det FÖR att jag har så jävla tråkigt och vill göra en diss:P
Dra åt helvete!
det var så lite så. hoppas ni lägger ner.
Det är inte Vi, det är Jag och nej, jag kommer inte lägga ner hur mycket folk än klankar ner på mig, jag tar bara åt mig om någon tycker om det jag gör eller ger lite mer positiv kritik. :)
Dra åt helvete!
haha mannen du snackar om att jag är keff, och min kvalitet fyfan. du är ju för fan skamlig
Jag har redan ursäktat mig för jag inte har några lurar.
Dra åt helvete!
men klaga inte på mig då, vad vet du vad jag har ?
serriöst man. lägg ner rappen. allt du gör suger. det blir inte ens bättre om du hade hörlurar. peys.
Jag klagade på dig för jag inte gillade din grej, samma som DU och andra här gör på mitt shit :)
Dra åt helvete!
nää jag var taskig mayn...fortsätt att kämpa me din musik, så tar du dig också upp aiight. keep it up..bless*
Okeej?...:S Ajja, ska jag tacka eller?.. Äh, jag kör min grej och fortsätter lägga upp skiten här och där och hoppas på att någon tondöv jävel tycker om det, haha xD Peace:)
Dra åt helvete!
mayn föresten så såg jag att du droppade på MOP beatet...alltså andra versen...lyssna här,
SÅ HÄÄÄR SKA DET VARA & LÅTA FlyB - TMK DISS peace out.
Har redan hört den, tung röst och tungt flow men texten i verserna är keffa om du frågar mig, men diggar ditt TMK, fuck that hoe, jävligt bra attityd:)
Dra åt helvete!
Mr_FlyB P21 , Tror du M.O.P Tycker om din låt på deras beat?
Dra åt helvete!
Hel seriöst, allt i hela låten sög. Men med rätt inställning kanske du kommer nån vart, men sluta kör på engelska för faaan. Peejs
Ofta man kallar sig "Entertainment"..... Gay....
www.myspace.com/suspectrap
tycker fan den va rätt soft flrutom kvaliten haha och vissa adds då, och ni om gnäller de finns mycke sämre skit här
Konse''
Japp, kvalitén vart keff och addsen sket jag ganska mycket i... ville mer bara reppa loss :P
Dra åt helvete!
Nakes P17 , Haha, jag ville testa engelska en gång för jag har aldrig gjort det, har knappt pratat på engelska förut:P Jag vart ganska nöjd med uttalen ändå
Dra åt helvete!
Mr_FlyB P21, Tror du M.O.P Tycker om din låt på deras beat? Ärligt talat så tror jag faktiskt inte att dom skulle tycka om den, men vad är det me all denna hat bre? visade jag inte nyss kärlek till dig? wuzzup?
MKt hat i denna å jag säger FUCK HATER`S!!!! Träna på flowet å lite sånt mannen,för detta va inget man fastnade för men Keep it up bwoi så sitter det snaart=) Peace// Lillehoé
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Jag är kass på flowet och det har jag hört ett antal gånger, men jag fortsätter köra min grej och hoppas jag blir bättre tillslut:P Och adsen genom hela skiten är typ off, jag la inte direkt ner min själ på det, inte texten heller, jag ville bara testa något lite anorlunda:P Jag ska försöka jobba lite seriösare på nåt och se om det blir lite bättring, Pejs :)
Dra åt helvete!
Nej nej nej inte bra! kass kvalite är bara en faktor.
A L C
Fixa bättre mick å keep it going!
A L C
gash mina lurar tror jag sprängdes