Lyrcis vers1 Jag går där på gatan och rappar några bars// rappar det länge i huvudet sitter det snart// När jag kommer hem, har jag glömt bort av texten// Skriver många bars, men jag har glömt hälften// För jag fattar mig inte på mig ibland// Har jag en sjukdom? eller inte vad fan// Vad e det för fel, jag måste kolla upp det// det e som en hypnos som finns i huvudet// (hö) e det sant? ja man klart det e sant// vad skulle det vara om inget annat// Jag vet inte, men fråga inte mig// För jag e ingen doktor (så klart nej)// Skolkar alltid när jag e i skolan Så jag kan bara bli en fattig-sopman (ha-ha)// Inom skolan, e jag faktiskt inte så pigg// men inom hiphop, japp i hela mitt liv// Det kan du själv räkna ut, hur många låtar jag har gjort// Antalet e stort , det e direkt från min ort// När jag kommer in ber jag dig att försvinna// Om du inte ska ta det soft och bara chilla// Varför ska du bara stressa lilla bruden?// Varför inte bara komma fram och sug den? (hö) oj förlåt mina tankar e upp och ner// menar inte det jag säger, så vet du det (Aha) 1-2-3 klockan e på G// Den bara tinglar dinglar tinglar dinglar här breve// Jag blir mer hypad, än vad jag redan é// För jag börjar se skit program på tv3// Hypnosen har trillat från mitt huvud// Folk tänker, e han dum?// Jag börjar slå på allt, och skrika massa saker// Isstappar , kyrkoklockor men jag fattar inte varför// Jag tänker att jag måste ha koffein// så jag tar en kopp ur min diskmaskin// får panik, jag måste ha kaffe// Kollar i skåpet, ''Fan vi har bara te''// Skriker till morsan att palla sig ner// Nejnej, victor jag kan inte de// Ge mig pengar så fixar jag det// Sticker ner till affären och frågar om dom har det//
WWW.MYSPACE.COM/DOUBLEWITHLYRICS
[email protected]