|
|
|
|
|
Motti & Matta - Det fanns en tid.mp3
Yooo! Reccade en fet låt i min o kaggens nya studio här i k-berg! Det är även Max Mattas första riktiga låt han har gjort. Talang kallas det!
När ni har lyssnat på låten så får ni kommentera - inte så jobbigt!
<a href="http://www.speedyshare.com/655681182.html" target="_blank">Länk 1</a>
<a href="http://www.speedyshare.com/408840675.html" target="_blank">länk 2</a>
<a href="http://www.speedyshare.com/115395167.html" target="_blank">länk 3</a>
Reff: Matta först sen på slutklämmen Motti Vers1: Motti Vers2: Matta Mixning: Kaggen Beat: Micke aka dj miqe
Lyssna o kommentera tack! Peace!
(Inlägget låst av Mabande 2008-08-07 09:06:03)
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det är helt galet av båda 2. Gryyymt verkligen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
woh!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Fan, tycker faktiskt att detta skulle kunna gjort sig så mkt bättre över ett annat beat.. känns lite små skumt. Men rappen är tight dock.. :)
|
|
|
|
|
|
reffen e skön, tycker max e tightast där! mottis vers e den skönaste på låten max lägger de också jävlit skönt, keep it up !
|
|
|
bra gjort grabbar :D
haha chea :)
|
|
|
Shit! fett tungt ! detta e REAL! Keep It Up Motti & Matta
Peace!
AddzLoo!
|
|
|
fett fin:D
puss
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
|
|
|
|
|
|
Tycker matta var kass, motti var bra dock.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
|
|
|
Igentligen behöver jag inte lyssna för Motti(Impuls) lägger alltid bra! Detta gillades grymt!! Refrängen var skön!! grymt skön. Motti: Du får en 10 av 10 av mej fan.. Detta gillades grymt mkt. Matta: Gillade dej oxå har inte hört dej förr men detta gillades grymt.
BIG PROPPS Till er!! keep it up
När ja släpper min rapp så gungar asfalten:)
|
|
|
Detta var riktigt jävla galet.. matte, sjukt imponerad riktigt jävla tagiht..
motti, Måste säga detta är en av dina bättre.. gilla den styggt..
cool stil !
upp för denna !
myspace.com/herrolsson026
|
|
|
matta* ^^
myspace.com/herrolsson026
|
|
|
Njaa.. Digga inte.. reffen va bra.. Annars ne!
Highfive anyone, anyone?
|
|
|
fett tung asså. as bra gubz
Peace!
Det är Barstow yao!
peace!
|
|
|
Reffen på minner allt för mycket om Ri-fa, låter rätt löjligt.
|
|
|
haha, motti de här är nog en av dom bättre låtarna du har gjort =) reffen diggar jag fan, köng, tycker inte att det var så mycket fel på låten, bra text, matta var det inte heller nåt fel på så =)
peaace <3
Mclarzon is in tha house yao :)
peace !
|
|
|
fin låt, stekar motti la det fint och matta också tihi
onka for shiat.
|
|
|
jag tycker den hära inte var så super bra. man hör inte vad dom säger helt på reffen. och beatet gillade jag inte riktigt!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
|
|
|
Rappa inte snabbt det låter inte bra!
|
|
|
fan trodde aldrig någon skulle kicka på det här, men damn man ni lägger det fett på reffen!! motti du lägger det fett, såhär du ska rappa, rösten låter grymt mycket bättre nu!! keep it up motti & matta.
sant som du säger om disten, ska försöka ändra den om jag har projektet kvar, va ett tag sen nu de här betet proddades
|
|
|
nice låt ! :D
--------------------------------------------------------------------------------
komentera gärna min text på lyricism (skyll dig själv heter den) ;) Pz
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
|
|
|
riktigt jävla sköön låt ! :D
peac!
|
|
|
skön skön, motti är grym som fan !
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
|
|
|
njae, inget spec.. gillar bara hur ni båda trixar&flippar me flowet, skönt
beatet gillade ja inte så mkt
-pack you'r bags man, you are a tourist!
|
|
|
tack för alla tar sin tid iaf =)
|
|
|
Skön som fan =)
http://www.stanislav.nu
|
|
|
Nice med matta! Har längtat efter något med honom sen en session med shaz,kaggen motti osv.
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
|
|
|
älska motti!
(\_/) (O.o) (> <)
|
|
|
Jag tycker dock att Motti ska köra mer laidback stil!
be the change
|
|
|
helt galet boys:D pz
livet från en annan vinkel
|
|
|
tack alla =) fortsätt kommentera
|
|
|
minns att matta lade upp en test vers på texten han kör i refrängen, på crossrode beatet.
fet låt
Lookin at you through the glass..
|
|
|
asså ni är tighta .. men de låten var delsvis väldigt rörig (!?)
www.znapmusic.com/klockren
|
|
|
släpp lite mera låter matta,du e grymm.o motti japp bra som vanligt...era röster passa bra tillsammans.
|
|
|
detta blev ju skit nice tillslut! reffen dödar! blev nice när du drog ut på orden max som sagt, grimmt! vilsna ai!
work some magic
|
|
|
låter ri-fa på reffen va det nån som sa, nja kanske lite, jag tyckte mest låten va jobbig,inget som diggas
|
|
|
eminem e lite bättre!
Peace out, get laid !<br><br>
|
|
|
|
|
|
Känns lite som ri-fa, kommer inte på vilken låt nu, men med på ri-fa madness iaf. för låga accapellor imo, matta la det snygg mottan med!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
|
|
|
najs, men gillar inte beatet som sagt till motti. :)
|
Producent
2007-12-16 22:00
|
langa lyricen ffs! Nice låt!
Lil_H..
|
|
|
We make rap, but we live hiphop
|
|
|
|
|
|
Matta är oldschool, gillar han mycket :) motti skulle lagt det snabbare på sin vers, och beatet skulle inte va typ halv screwat från tid till tid, gillade inte att det gick ner i dom sköna tonerna i beatet, mixningen är dunder skön, reffen är skön, motti är mjuk o go, you get the picture, peace!
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
|
|
|
tack alla kul att det diggas :) forsätt bara
|
|
|
kul att den verkar diggas! tack alla! :)
|
|
|
as bra låt! lägg upp texten:)
It's better to give unasked, then giving asked.
|