I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Just nu kanske du sitter och läser mina gamla alster..

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-12-17 21:02

Just nu kanske du sitter och läser mina gamla alster..

God jävla kväll!

Jag gjorde min andra låt någonsin och mitt andra mästerverk(kanske inte ett mästerverk men en låt iallfall) för ca en månad sedan. Slänger upp den här nu i strävan efter att få någolunda konstruktiv kritik.

Beat: Minns inte, random freebeat.

Studio: Oscar

Mix: Jag vet ärlig talat inte ifall låten är mixad, har glömt bort det.

Tezt, musik: Prrrrrrratik

Låten

Som sötast när jag ser dina brister.

2007-12-17 21:14
Ledsamt att man blir tvungen att uppa tråden efter 12 minuter.

Kommentera när ni lyssnat!

2007-12-17 21:26
Helt Ookej

2007-12-17 21:33
tack!

2007-12-17 21:43
Du är ju inte dålig, det hör jag det :) Bra låt! :)
I tego arcana dei!

2007-12-17 22:04
tack så mycket!

mer!

2007-12-17 22:45
du andas konstigt ibland.

och det största problemet är att det känns så jävla konstlat. du måste bli mer bekväm och hitta ett naturligare uttryckssätt.. man känner inte. you feel me?

puss på anus.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-17 22:48
jag förstår din hora, det är bra att du kommer med sånt och inte bara skriver "helt okej" eller "sug kuk". Jag ska försöka slappna av och runka thabo!

2007-12-17 22:49
Ingen bra mixning, micken är ingeting man lyfter ögonbrynen för & dina andetag är konstiga, dock så var väl texten helt okej
100procent

2007-12-17 23:00
Okej, bring it on.
Texten är riktigt bra enligt mig, dock blir flowet konstigt på vissa delar. Du drar ut lite på orden som gör att det låter lite sämre.. försök att skriva till beatet och anpassa texten/flowet och allt det där, till just lé musik. Vissa delar flowar bättre än andra helt enkelt.

Din röst är riktigt behaglig att lyssna på och ditt tonläge är soft.
Men som kukwini säger, så låter du inte så bekväm.. eller hur man skall uttrycka sig. Våga sjunga ut, eller ah.. RÄPPPA UT BRUSHAN. Nästan löjligt mycket, så du får känsla/inlvelse, DELIVERY så att säga.

Bara öva och öva och öva på det, så kommer det bli grymt, du är redan bra och som sagt så är det bara din andra riktiga låt vilket är grymt..!

Vad är Winis kuk mot en stone sour ballad?
the fire feeds on faggets

2007-12-18 16:56
rösten och tonläget är bra, känslan är... skruvad och känns väldigt olustig. flowet var najs i början men ballade ur mot slutet och texten hade jag lite svårt för med "upprepningarna" :/
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2007-12-19 10:56
Kommenterar inte för det är för känt beat!
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2007-12-19 11:22
haha "random freebeat", som att 99% av folket på audio forumet vet vilket beat detta är.

men till låten, den var inte så bra. som någon sa, du andas in konstigt ibland :P låter rätt fult..
mixningen vettefan, antingen är det datamick, och relativt bra mixat.. eller om det är vanlig, så är det rutten mixad..

aja, du flyter helt okej iaf stundvis :) öva på.
Kung i undre världen

2007-12-19 11:48
Random freebeat. haha .. Frida icke sant?
Mr Awesome ..

www.myspace.com/mrwillybwooi

2007-12-19 12:12
Kaggen freebeat
Kung i undre världen