I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-12-18 01:03

B.S.P - Ey yo!

Tjena!
Var ett bra tag sen jag slängde upp något här. Har varit riktigt lat tyvär och haft annat i livet just nu. Här är i alla fall en låt från i sommras med gruppen B.S.P (durlind & giggen), den var tänkt att vara med på våran "netplay".

Tyvär har vi haft tekniska problem och inte kunnat mixa klart alla låtar så vi väljer att ställa in netplayen och slänga upp låtarna var för sig istället, när vi känner för det liksom.

En liten skrytdänga detta! Från sommaren som sagt så den säger väll inte så mycket om oss i dagsläget, men alltid kul me lite åsikter. Jag och min broder giggen står för allt runt låten förutom beatet som är ett freebeat faktiskt. Ruskigt skönt sådant!

Klicka här för att ladda ner låten!

Reservlänk!
Reservlänk!
Reservlänk!

Fred och Kärlek!
/Durre & Giggen

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-18 01:36
Ja tycker låten va skön som fan :)
Den åker in i mp3n direkt ;D

en av de bästa jag hört från dig :)

2007-12-18 01:41
Wannabe petter i låtnamn ;)
annars ok
Eriksson1337 ftw!
Groupie

2007-12-18 06:27
Ey yo!

2007-12-18 08:02
Giggen

Nu vet jag att jag kan rimma bättre än dig..
känns som du inte alls är säker med ditt flow i låten ..

Durlind

känns som du krystar ibland,kändes som det iallafall..

reffen

haha, njaa.. det var lite överdrivet tycker jag ..

forsätt köör..

be the change

2007-12-18 09:12
skönt beat ! gillade det ! fast rappen va inte så speciellt ! refrängen "ey yo" vill jag ha tyngre ! ingen pumparlåt! men annars helt ok!
ROUSU

2007-12-18 13:03
thnx boii !!!

Jackvegas de åker in tjocknar en stund sen åker de ut på nästa sida !

Rousu synd boii inte alltid man kan nå alla !

i övrigt poppa vidare boiis !!

"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2007-12-18 13:07
inge fel på låten alls giggen ! sköna texter ! men de som inte fastna va själva reffen ! ville ha mer tryck bara;)
ROUSU

2007-12-18 13:20
saken är den att låten är sen sommras hur vet du att han inte utvekclas i sin lyrik sen dess? låten är ju fan 6 månader gammal!

tack alla andra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-18 13:28
Kass, tråkig, intetsägande musik. Kul att ni kör..
kD;ds

2007-12-18 13:42
För att för cirka 10 dagar sen så vräkte Giggen ur sig att han rimmade bättre än mig. (oh no va farligt) och drog detta exemplet;

fitti broder - idioter ..

Men det kallas kanske utveckling också :) Puss.
be the change

2007-12-18 13:50

jack..
så du menar på fullaste allvar att han ska dra ett tokbra rim i ett exempel bara för att visa hur ett flerstavelse rim ser ut?

njaa skulle inte jag göra iaf, mitt rim i ett sånt exempel skulle nog se likadant ut som hans då :) sen vad folk tror skulle jag skita i för resultatet av rimmen ser man ju i de nya låtarna sen och efter det kan man ha en bra åsikt om saken.. känner giggen och tror han resonerar ungefär lika så nu vet du..

och vill du dissuktera detta med mig eller giggen är gästboken en ledig plats och inte i denna tråden, tack!

mayfield, tråkigt att du tkr så, men som sagt denna låten va mest en skojj rolig skryt låt och inte direkt någon innebörd med saken, men finns låtar sen sommras med innebörd med som så småning om kommer upp här.. checka då o se om de e mer din smak..

2007-12-18 15:19
jah jag diggar den, älskar fortfarande reffen på den som fan :) rappen e nice, text med enligt mej, orkar inte dra bibel just nu, kom just hem från sjukhuset med opererad hand, ^^

men jag tycker den e lika bra nu som när jag hörde den första gången :)

2007-12-18 16:50

fett nice grabbar, även fast den är lite gammal ;b / olle

2007-12-18 17:36
tackar tackar ;) fortsätt upp nu boiis jag vill höra mer, folk e korta men ahr kvalitet i sina kommentarer !

upp på denna!

jack orkar jag ens bry mig om dig mer ? GB om du vill nått annars skit i de liksom !

2007-12-18 19:11
uppar åt er boys :)

2007-12-18 19:52
tackar boys!

tråkigt med så lite kommentarer om man jämför med nerladdningar bara =/ mer kommentarer folket!

2007-12-18 20:56
Jag tyckte då låten var soft och rätt lättlyssnad.. Man "flöt som med" x) Svårt att förklara men jag gillade den då absolut :') Och alla säger att de vill ha mer tryck i refrängen, men jag tyckte det var rätt mys när de var så lugnt..

Fast jag vet ju inte så himla mycket jag ;)
~Even the best fall down sometimes~

2007-12-18 22:34
Rappen är rätt okej, men rösten på första snubben passar in till skryt.. Den är lite för mesig justnu låter de som iallafall :)
Så det gjorde att det inte var så skönt att lyssna på rappen.

Andra snubben låter som att han anstränger rösten som fan :P
Men ni har heltklart fett flyt

Forsätt sprid:)

Peace

2007-12-19 00:15
Låten är skön som fan. durlind skiner verkligen!
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2007-12-19 13:10
tack alla!

akim låten e gammal ;P tack iaf!

2007-12-19 15:57
NiceNice, alltid kul o höra :D   pejjs;D
nikoo ;D

2007-12-19 17:59
helt ok låt.. tkr att ni pausar beatet o så lite för mkt bara blir så tjatigt.. men annars tkr jag de va helt ok! reffen tkr jag va sådär jag håller med johannes där den skulle vart lite tyngre..
Romazze

2007-12-19 18:56
Jaaaoo :)

Jaaa det här går ju att lyssna på som vanligt:)..
Drulind du var riktigt bra!!:) rösten är go:)
Giggen din röst känns lite overklig men det kan är för att jag hör dig varje dag i skolan och den är inte dne jag är van med... men du var nice också man;)....

Förstå mig rätt giggus;)

vill a mer;)

Puss haj på er gubbs <3

2007-12-19 19:13
det förvånar mej att inte fler kommenterar denna asså

2007-12-19 23:24
tackar alla!

romazze... beatet stoppas på varje rim i följd som ex i giggens vers när han drar ut på orden, skulle låta mysko o inte gö de på ett sånt ställe, sen kan man ju tycka va man vill om de ;P för alla tkr olika, men som sagt låten är gammal med och har stressmixas ihop eftersom vi haft tekniska problem så fanns inte så mkt mer tanke bakom stoppen än de typ skulle jag tro.

krille.. ja man blir lite fundersam ibland.. känns som jag släppt saker sämre än detta med mer respons på.. men men sånt e väll livet ;P

BTW slänger upp en till låt me oss där hallbäck även gästar om någon dag me =) även den från i sommras och den är blev mixad innan vi fick problem me det tekniska.. så checka gärna den! de e ett mer softare chilla ner spår! checka om någon dag som sagt!

2007-12-19 23:38
upp :>
ROUSU

2007-12-19 23:41
Shit första snubben hade lite lik röst som mig :O:P
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2007-12-19 23:51
Den var juh lite ovanlig men ok att lyssa på... tummen upp

2007-12-20 01:05
rea.. aldrig hört dig så de vet jag faktiskt inte om jag gör :P dock va jag ganska krasslig i halsen när vi spela in denna så helt såhär låter jag inte heller i normalfall ;P

plantan.. ja de som e själva grejjen.. de hörs kanske mest på reffen dock :P

tack iaf!

2007-12-20 02:04
haha  aah  men det e chill  ändå =P

2007-12-20 02:15
låter faktist bra :)
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2007-12-20 03:03
Bra bra :)
Don't!

2007-12-20 12:06
tack :)

2007-12-20 22:07

vafan nästan 300 nerladdningar o så här lite kommentarer :S

2007-12-20 23:43
de låter chill ;D

Keep it up PeacE
så chill PeacE!

2007-12-20 23:55
Alltid kul med nytt från er, men det här tycker jag inte är något speciellt, absolut inte dåligt, men inte något som får mig att höja ögonbrynen.  Ni kan bra mycket bättre än så här !

Gillar inte beatet och för första gången på länge när det gäller Durlind så gillar jag inte mixningen ;S (fick förklarat för mig varför, så glöm det)

Men Rappen håller ju som vanligt bra klass, men som sagt, ni kan bättre och refrängen känns slö, vill ha lite snabbare beats så ni kan utnyttja flowet bättre, mer fartfyllt i framtiden om jag får bestämma :)

Peace!

2007-12-21 10:19
tack leifi för utförligare kritik!

tack e_j me!

2007-12-21 15:33
upp fan!

2007-12-21 19:36
tack.. emh jo rösterna hör man hela tiden :P

2007-12-21 20:00
tack allihopa för alla varma och konstruktiva ord ;)

teknisk sett har de inte riktigt funkat och därför allt detta har dröjt.

ett stort varmt tack till laneby för din utförliga kritik på närmare en mening ;) diggas som fan (not)

aaah rajjen de är nog som du säger, inte lätt att höra när du hör mitt vanliga tonläge varje jävla dag hehe

i övrigt upp på denna boiis!!!

2007-12-21 22:56
Yean Äntligen nåt nytt material (A)
Tyckte den va bra , hej

2007-12-22 21:55
tackar, fast de e ju inte nytt dock :P från i sommras =) men kul att du gilla :P
Groupie

2007-12-23 00:23
så jävla bra! reffen var fan as cooool!:) mera låtar!
tycker alltid giggen har så jävla crazy rim:P durlind var väl lite bättre:)

2007-12-23 00:49
asso nu vill jag veta vad bsp står för. jag och min homeboy har ju hetat det ett tag nu. (2år) men till låten. den va helt okeej. fortsätt..
mhm

2007-12-23 01:07
tackar!

skipp.. om du lyssnar på låten så hör du va de står för ;)

2007-12-23 01:37
vafan jag lyssna ju.. får lyssna igen då :P
mhm

2007-12-23 01:39
okeeej okeeej nu vet jag..
mhm

2007-12-23 01:48
hehe yeah!
Moderator

2008-01-03 11:20
Jag tkr det är riktigt tight:D
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu