För döva: jag tänker inte ta ditt skitsnackså grabben, skaffa en livvaktjag är skitkall, baxar din prispalloch du ser mer ut som e-type-----------------------------------------------Entertainment, direkt ifrån min bostadoch här i storstan finns massa horbarn-med dina ordval blir du skolans bokmaloch du är toksmart men lipar åt dina skoskav hur länge ska jag klanka ner på dig?kommer fortsätta tills det inte är nåt fel på digjag har alltid varit ganska glapp i käkenom vi diskuterar så langar jag snack med näven inget mer med det, det är min livstiloch att du mår pissigt det är inget viktigtdu känner inte mig och du kommer inte göra detvi är inte bröder så du behöver inte störa mer du kan mitt namn, och det är allt du kandin kassa fan, jag rullar som en pansarvagndet var allt från enter, fatta vinkenjag är klar nu för jag tappa micken-------------------------------------------------------jag tänker inte ta ditt skitsnackså grabben, skaffa en livvaktjag är skitkall, baxar din prispalloch du ser mer ut som e-type--------------------------------------------------------jag har alltid varit stor i käften och jag fortsätteroch droppar mina rader heta som mordbrändervi är inte brorsor, nej vi är ovännerdu är inte bra och du är inte stor heller du knullar tio åringar, typ som veronicaoch din karriär går upp i rök som heroshimajag är stor i truten, mister glappkäftoch jag hackar på dig, som en hackspett jag står för mina ord och jag står för min sakom du dementerar kommer jag slå dig där bakjag lackar ur, fuckar ur och då slaktas dubacka nu, du kastas ut, du rappar fult, fattar du? Jag är bäst i branchen, droppar femtio punchesså backa bakåt era jävla "ghetto gangsters"Dagens hiphop handlar bara om bling blingmed din frisyr ser du mer ut som tintin----------------------------------------------------------jag tänker inte ta ditt skitsnackså grabben, skaffa en livvaktjag är skitkall, baxar din prispalloch du ser mer ut som e-type----------------------------------------------------------
Dra åt helvete!