I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Funkenteller, Cap D & Supadude - Christmas Special (Gratis Download!!!)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-12-21 13:30

Funkenteller, Cap D & Supadude - Christmas Special (Gratis Download!!!)

Ja, d blev några julöl o annat gott igår så jag o två goda vänner fick den brillianta idén att spela in en jullåt.
Här e den, ladda ner den o gör va fan ni vill med skiten.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2007-12-21 14:20
Detta var det tyngsta jag hört i whoa's audioforum på ett jävla tag vill jag lova.

Rappen är tung ifrån alla, sköna röster, delivery, flow, allt... Helt överfet track och ett extra + för tung lyrik!

Big ups för beatet också, riktigt nice!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2007-12-21 18:07
hehe, tack!
Supadude får du i så fall tacka för beatet men egentligen kanske du ska tacka Average White Band för skiten e bara en loop. Tänkte att bjällrorna kunde passa viben.
Soft att du diggade i alla fall.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2007-12-21 18:24

Hahhaa fett rolig o nice låt!
Heltgrymmt!

Fett med Respect .. Joutzen!
Flyger fritt, landar platt

2007-12-21 18:35
riktigt fet låt grabbar =) big up!
du är lika värd som bubblorna i min spottloska

2007-12-21 20:20
tack tack

2007-12-22 00:30
"but all I see is weed when I look at the mistletoe!"

hahah så skön, låten är feeeeeting! hahaha keep it up

2007-12-22 12:33
tack!