Coffe & Mr.Treat - 49 Tracks
Var hos coffe igår.. kickade runt lite på micken och det slutade så här hehe. Nu behöver ni inte ta detta så seriöst men fan, kommentera ;)Låt Backup bracka pppeeeeeeeeeeeyzzzzzzzzzzz
slaker låt. crackstyle den blev väl klar 6 imorse typ ? haha. fattar inte vart jag fick vissa delar i texten ifrån.. hahadet är soft att kolla in i ljusstaken/ jag är han som ligger under julgranen/ upp
haha den va så jävla skön :D det är soft att kolla in i ljusstaken/ jag är han som ligger under julgranen/ hahahaha beng du är coffe.. skön å go låt grabbar
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
det e klockrent hahaha :;D digggar
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
haha :D diggar allt i denna låt !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
weakt, ni kan 1000 ggr bättre.. gör nåt seriöst ist
-pack you'r bags man, you are a tourist!
hehe tack grabbar. quiroga - jo visst, men ibland måste man få larva sig lite :)
hahahahaha det är soft att kolla in i ljusstaken/ jag är han som ligger under julgranen/:D
jag är en rimmande galning med en text i bagaget placerar knivet emot strupen som en bil i garaget//
Chea! den efterlängtade jobbiga texten:yeah mannen, du vet vem du ställer dig mot/ kommer du hit, så kommer du inte långt/ ärligt talat, jag kan bevisa för dig och din boss/ att det är färdigpratat från och med nu/ det här är soft att kolla in i ljusstaken/ jag är han som ligger under julgranen/ bara glad när jag sniffar pepparkakor/ jag ger dig en gris, jag levererar bara äkta varor/ jag älskar varenda jävla fitta och André Sjöquist/ jag kallar dig kapten rövslick/ du är snubben som lever för trubbel och hejar på reinfeldt/ och tror att du är en jävla gangster/ har nån weed här? det är nog ont om sånt/ din mamma verkar bara vara snygg i photoshop/ jag luter mig bak till regnbågen/ och sänker sakta ned min penna ner i bläckskålen/ ni vet hur det slutar när jag är farten/ inte så konstigt att man kallar nu mig för ett domedagsvapen/ för det som lagras i huvet, går ner i pennspätsen/ som sedan förvandlas till svart på vitt men även glänsande/ jag är en tydlig existens på en slacker/ som lever igenom de beaten som nu får mig själv att kallas rapper/ M.R.T, klart det blir väl en skum text/ men det skiner för fan ändå för jag skriver med guldbläck/ jag river din pungsäck och tvingar ner den i din hals/ du gick emot mig medveten om att du inte hade nån chans/ jag lägger det jävligt coolt, och ville du battla mig/ nej det ville du inte för du är en jävla gay/ tomten i huset, och han bombar och rappar/ vad kostar din kappa jag måste fråga din låtsas pappa/ jag slår mig själv i ansiktet, jag är en hård lirare/ bara för att jag vill visa upp en blåtira sen/ jag är en små-drivande glidande låtskrivare/ som sänker dig till marken och börjar sen gå vidare/ jag ringer upp och hotar west-life med en 3 mobil/ sätter plats på hela jävla west side som en legobit/ kommer du hit, så blir det nog bracka bracka/ jag står i kiosken och bara ropar jalla jalla/ Jag sitter i gråt, greppar tag om en kniv/ skär mig i handleden och skriker fan vad jag hatar mitt liv/ jag startar ett krig mot mig själv, jag vill gärna bort/ att svälja ned ett rakblad, skulle bara kännas soft/ det är blodbad, jag har ett ordval/ att jag vinner i battle, det är väl ganska solklart/ du häller vatten i datorn när du ska surfa på internet/ och testa battla mig det är inte så lätt/ helgen är kung, det blir då sådant fett ös/ jag vinglar o vinglar så fort jag druckit några lätt öl/ jag fattar nu knappt själv, vad jag skriver om/ men du finns bara här på jorden för att vi ska snacka skit om nån/
haha helt ok assså;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Treat - ofcourse, men de blir lite för mkt sånt ibland. du e tung nog föratt bara göra massa oseriöst, c'mon (:
-pack you'r bags man, you are a tourist!
okejokej. tack. :) godnatt whooooashite!
kommer seriösare inom kort! netplay på G! upp!
130 nerladdningar men 10 kommentarer typ ? .. hm
UPP! den här låten är larvit skön!
haha yeah, den var typ tung ju boys.. haha :) Ärligt asså så måste jag typ säga bästa av dig treat.. :) Coffe var skön as usual! KIU! pz
thaanks! god jul, god natt!
den är fan värd en upp den här för den var grym haha ! =) fan god jul
chasse dyker upp som döda fiskar
haha den här var galet skön såhära på kvällskvisten, fett lagt av båda. och mjaw, God jul sjuka jävlar! :)
Låter nice !! :) Keep it upp ganggggstass!
Jag är faran som lurar i natten!
ja tyckte den va fett najs ja ;D
ni är mina stekare! soft låt:D
http://www.myspace.com/quizze
skit bra haha. sjuka jävlar :P den här diggas ;)
kul o höra alla! plonning är våran biitch :)
Nice början,, Coffe: soft röst, kung låt, lungt men endå inte.. Mr.T: Mycket bra Diggar det fett Betyg: 10/10 ;) Jävligt skön Peace Boys ;)
Things can go wrong but life goes on...
haha YEaH! ^^ Soft :P
Råtungt gräbz :)
Vem fan pratar du med?
tackar! sista upp för mig :)
Mr.Treat var aningen bättre på denna tycker Coffe alltid lyckas låta likadant men det är väl bra eller. Texterna var inget att hurra för ganska mycket nödrim. Beatet var enligt mej kefft och gav en tråkig atmosfär i låten. Men jag gissar att ni inte var alltför seriösa med denna låten, tror båda kan bättre.
yepps, tack ärligt! vi chillade med tomten, han spök skrev våra texter, därför det är så mycket julklappsrim..
gillar som fan faktiskt :) sparas lätt =)