KRB - Broderskap del 2.mp3
Här är andra delen av Broderskap! Lyssna och njut!Diggas det så droppa en comment. Skulle vara kul ifall någon tog sig tid att utrycka sig till låten!Vers1 - KRBReff: KRBVers2 - KRBReff: KRBVers3 - KRBMixning: MarviinoKRB - BRODERSKAP DEL 2.mp3 (VÄNSTERKLICKA)-----------------------------------
Vers1.okej lyssna nu, jag vill förmedla en sakden saken som jag hade, saken som jag inte har kvardet var nån som tog den, kommer jag nånsin få tillbakasamma känsla som jag hade den gånge då du vakaöver mitt liv, yah du var min skyddsängelmen du försvann och lämna mig på dödsbäddenkommer jag någonsin kunna ge tillbaka allt du gjort för migvill ha tillbaka samma känslor, dom jag hade med digdet kan bli svårt, för jag vet inte vart du bordu ligger kvar under ytan, detta är min saknad fast i ord3 månader har gått, men du lever i min själfan jag saknar dig så mycket, jag vill ha dig i min världvi har haft det svårt, tänk om du skulle varit häroch löst alla problem, sen gått vidare på vår färden enda lycklig familj med hoppet om att lyckasutfärda detta liv, med stolhet och med lycka
REFF!x2För du va en av dom som kunde förstå hur jag kändeOch plötsligt berättade du exakt vad som händeJag skrattade bara för jag Trode att du drevMen det vissade sig att jag hade helt fel
Vers2.Jag trode att jag aldrig skulle få se dig merOch nu har det snart gått ett helt årMen alla minnen vi delade det känns som igårJag vet att Våran vänskap är inte ännu överså det är Bara att du ringer din bror när du behöverdagen har varit lång, allt har varit skitlarvigt sagt, men jag gjorde det med flit.gråter mig till sömns. ingenting är som förut.vill börja ett nytt liv som inte har ett slutsaknar dig för mycket. kan jag hålla ut?mitt hjärta är svart och du kallar mig för sjukdu sket i mig totalt och du vände ryggen till.mitt hjärta brinner upp, på din sletna grillJag minns till och med när vi träffades första gången Och vad vi lyssnade på, jag kan gråta till den sångenJag vill inte minnas, men jag vill inte glömma dig heller Det går inte att sluta tänka när minnena bara väller
Vers 3Dagarna går i glömska så jag glömmer sakta vem jag ärOch dömer andra människor för jag vill riva den barriärSom bildats i min tillvaro dagar då jag inte närvaratSkilda världar är en realitet och vänner stannar kvar därSanna mina ord för det jag har kastat bort är samvetetoch det ansvar jag borde känna för vänner går åt helveteFaktum kvarstår att jag inte ska skylla skiten på spritenmen tiden får utvisa om jag knyter nya brodersband i livet
det är diggades fett i mina öron. du är riktigt bra . fortsätt såhär så blir du något!dom i min by älskar dig. stort UPP!
tack för att du hjälper Isolering!Att det ska vara så svårt att få en enda comment! ;DGod jul på dig föresten!
Jag tänkte återuppliva denna tråd. Jag hoppas ni får upp ögonen.KRB-Broderskap_del2.mp3 ( Vänsterklicka )Tack i förhand!