Kulturella idioter droppar två nya fräsha traacks
Ja, då var det så hära då att vi satt i Woggy's Love Palace Studios och bestämmde oss för att kicka nånting på ett galet beat, och med det medföljde det att IQI en polare som ville testa spela in för första gången. Sagt och gjort så vart det av, och han vart jävligt nöjd med resultatet och vi med för den delen. men iallfall, låten handlar faktist inte om nått speciellt. och så var Kulturella Idioter skapad. med låten Kulturella Idioter - Omtalad Rapp FT. IQI.mp3 och senare på kvällen hade vi JÄTTE TRÅKIGT faktist. och då fick vi för oss att spela in en till låt. och den vart bra också. och som sagt då var låt nummer två redo att släppas ut i vädret här på whoa . Och låten heter Kulturella Idioter - Vi Finns Inte Längre.mp3 Så lyssna nu på låtarna och släng en kommentar om du så gärna vill det.F / Woggy & Bruno pss, en julklapp från oss till er
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
* Vi finns inte längre - nice - Påminner lite om petter - got dammit i reff. "om de nu skulle va en nackdel". ^^ - texten vad hyffsad * Omtalad Rapp ft. IQI - Bra beat, lite halv drag i det - annan utvecklad flow sen jag senast hörde er - ingen hit, men de var rätt bra iaf är trött så ja orkar inte skriva nå mer^^ får bli mer imorrn då isåfall //Marcus
ajja, UPP !?
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Öpp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
seriöst alltså. ingen jävel som vill lägga en kommentar !?
Liknelsen "Fett som bianesås (stavning?)" har jag hört i låten - Prendel & Dany- Dont tell me Fet låt annars, peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men helvete, nu blir jag fan less. KAN INGEN JÄVEL SLÄNGA EN KOMMENTAR ?
Haha trodde de här vva nå noob shiet men de va ju fett nice fan första låten tkr jag va lite smårolig andra låten va fan tyngre.. haha nni e fan galna xD upp för detta! (Y)
Kände inte direkt att jag personligen fick ut någonting av att lyssna på detta. Inte kasst, men inte min tekopp. Men håll det uppe. Rätt proffsigt mixat.
Förresten... namnet. Kulturella Idioter. Adjektiv(a) Substantiv. Kolla runt så ser ni att det är ett sjukt uttjatat format av gruppnamn, i synnerhet på whoa. (För soloartister är det oftast bara ett adjektiv). Säger inte åt er att byta eller så, men det kanske kan vara värt att kasta en tanke på det iaf.
hyfsat trevliga beats, mixningen kunde inte bli bättre, men jag har hört bättre av er,UPP för Kulturella Idioter
nice musik, nice handling och nice flow helt ärligt tung rap big uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ppppppppppppppppppppp
Bruno din jävla nisse:D Du la det hel tight på båda låtar mannen,Det gäller även min söta lilla Woggy:D Sen den nya snubben,för att va första så la han det tight bra han med :P Fortsätt kicka gubbar så vi får nåt fint haha typ lr nåt sa en tjoickis som jag:D Pusspuss/Lillehoé
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
tycka om ! Kulturella Idioter - Vi Finns Inte Längre gillade jag mest, men andra låten va också bra :P bra jobbat gubbar !
Tack alla, roligt att höra :]
båda låtarna var feta! vi finns inte längre var fetast.. peac!
Upp !?
Tacktack =) UPP!
upps
Uppaahhh
: (
Snåålt me comments
kom igen nu whoa ffs. vill veta era åsikter!:O
aaallvaar
skandalöst att vi får uppa tråden som några jävla idioter och ingen jävel kommenterar!
Lite kritik på gång...Omtalad rapp: Beat: Riktigt skönt faktisktText: Svårt att höra, men det jag hörde var rätt skönt ändå heheMix: Tyckte accapellan var lite för låg, annars vare fettRapp: Helt okey boyzSamanfattning: Förutom att accapellan var lite för låg för mig, så tyckte jag den var helt okey boyz!Vi finns inte längre: Beat: Rätt okeyText: Den va fin grabbarMix: Tyckte accapellan kunde varit lite högre, annars vare najzRapp: Tyckte ni la de riktigt fint i dennaSamanfattning: Sorry att jag klagar på låg accapella grabbar, hehe. Men förutom det så var detta riktigt fint!Bless & Keep it up! \\Doggy
Peace