Antagonisten och D-nice - 6 månader senare E.P
Här är årets fetaste EP som alla har väntat på, Vi vill också tacka alla som Gästat Ett stort tack till : D emko, H aarri , E mmalisa , A mpull , B asilusken mfl.Här Har Ni Låten Pumpa Och Sprid This Shit .
fet skit Som satan denna / Ampull
ska tanka dirrr !
? ? @nt??? ?? ©™
sjukt fet ep :)
o just de.. du är jävligt äcklig också.
fy fan va vilka grymma låtar riktigt bra gjort pzz d-nice o demko är bra som fan i låtarna pzz
härligt! tankar nu, ska lyssna sen, återkommer med comments, men ja litar på att min boy anta lägger de tungt som alltid!
Detta är min forumsignatur
TIll jimm, Thanks så mycket från mig & Demko Till alla andra: kul att ni tag er tid att lyssna och kommentera:D
svär, fett naajs. hehe :D
känns inte lönt att att skriva kommentarer på låtarna var för sig, det hade bara stått ungefär samma sak på alla; fet, fet fet .. finns dock lite kritik, mixningen kunde varit bättre ibland. tycker inte om att det blev en remix på vaktar ryggen. härligt att demko kommer in ibland och lägger shit här o där me sitt flow. har inte så mycke mer att säga än att detta kommer nog spelas mycke och ge alla ett lyft. :D
En grej jag fastna LITE för..demkos vers o d-nice vers i ngn låt..sen annars inget mer..
tack så mycket lillemu för din kritik:D Emliz: tur att något fastnade iallafall, tack för att du tog dig tid att skriva
Fetttttt braa EP , Jag kan va din mesar , MUhahah hahah
Du är den enda balkanisten som jag tkr synd om.
najs D
ge mig din månadspeng
Thanx peeps.. keep on tanking this shit biuutch.. Määäd luuuv peeeys
tackar carl pedal, keep on tanking som anta säger peps,
Riktigt fett Ep, detta är kvalité. Det är såhär svensk hip hop ska se ut, inte som massa annat bullshit som folk spottar. Riktigt bra Grabbar. Peace and love
Checka in http://alcoholicfamily.blogspot.com/
:P Demko , D-nice äger =) ..... Ni andra borde sluta rappa :P inget illa menat!!!!
jag tackar så mycket De faaaacto, pumpa sönder skitet:D Mohammeddm: tack så mycket. men Anta lägger minst lika bra som vi tycker jag, om inte bättre i några låtar. Tack för mig, fortsätt kommentera så blir jag glad :D
Producent
2007-12-27 02:33
Yo some hot shit! Bra val av instrumentaler, bra rap och de låter fresh..Fortsätt såhära så man slipper höra all synth hiphop eller vad man ska kalla de...aight keep it up....peace!
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
Vaktar ryggen - Har hört "orginalet" innan, jag gillar den mer även om Antagonisten lägger det tungt. Tyckte att det ska vara en refräng mellan varje vers !?!?!?..Eller blir det för tjatigt ? Beatet är tungt för genren och rapparna gör sitt jobb och spottar hur det är i livet och inte bara skitsnack. Ni älskar oss - Alla rapparna gör feta verser..Antagonisten, gör en fet vers med feta punchlines och allt..Tummen upp..D-nice lägger det fett som vanligt, kan inte klaga på något som de flesta här inne tycker (?)..DoppE kickar också en fet vers. Det var längesedan man hörde något från dej. Men den var fet (Y).. Ett stort utropstecken på refräng som jag tycker är ½ dåligt mixad där antagonisten "Vem kan/vi kan" tycker jag att det var alldeles för högt, sänk den lite så blir refrängen tung tung. Del av mitt liv - Refrängen från Demko var härligt på ett härligt beat. D-nice lägger det löjligt bra, med roliga punchlines blandat med det vanliga livet,Feet. Antagonistens röst diggar jag inte till 100% till detta beatet men den fungerar. inte så mycket mer o säga om låten.. Fäll en tår för mig - Är en tung låt som släpptes för ett tag sedan. Diggar allt förutom tjejen i refrängen som jag tycker gör många överslag och det hade kunnat låtit bättre..Haarri min vän, Beklagar det som hände i "samband" med låten <3.. Men diggar dig mest i denna på något sätt. D-nice lägger det också fett men haarri är snäppet bättre i denna låten. Antagonisten lägger också en fet vers i början av tracket (Y). Fuck dig - i den låten Diggar jag Demko mest med D-nice som följare. Alltid kul att höra demkos texter och flow (Y). Brödrarna är bäst av de 3 på att göra "skrytlåtar" tycker jag. Inget negativt mot Antagonisten men Jag diggar inte dig lika mycket som de två andra, men det kanske bara är jag. Hoppas att det bara är jag :P.. Du åker i din grav snart - Beatet var tungt, Tycker att refrängen kan göra bättre men dåligt låter det inte. Ampull har jag aldrig hört innan men han var mycket mycket tung p.ga att han nämner (inte rappat länge) därför tycker jag att han var tung. D-nices mixning var fet och fet text (Y)..Basilusken diggade jag inte så mycket men säkert diggad av andra.. EP'n får 7 / 10 P.S TRAPPA OCH HAARRI HAHAH
Något som gör något som skapat något
Sån här kritik älskas:D hade kunnat göra denna EP'n på 6 dagar istället för 6 månader om jag hade vetat att någon hade droppat sånhär kritik.. tack så mycket Ivan, nu tycker jag att fler kan skriva så djup kritik:D
Samyyyy här (hari på kanten) Riktigt fet EP, det e bra teman på låtarna och feta beeaajjtz Bästa låten e lätt "FUCK DIG" hahahahah Klart EP:n hade blivit fetare om ja gästa men grabbar tyvär hahah men de va fet endå !!!! /samy delichöz
samy, sug röv, hoppas timmy äter dig HAHAHAHA
D D D D D-Niiiice alltid på topp såklart , diggar allt shiet som vanligt xD , alltid fetaste när Kayoooo droppar in xD hahaha antagonisten gör sin sak han meed :) fett som valigt , keep it up , maaaalmööö peeeeejz // PinteR
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
aww,, thanks boy, keep em commin:D
C'mon, kan inte va slut på kommentarer än
farbror calle har inget att tillägga, det var najs
ge mig din månadspeng
Upp Med denna !!!!!Fettt fett fett
Lizpoe !
fett fett!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Va helevet hatar när man inte kommetrar Kommentera NU !
Lizpoe !
6 månader senare (Intro): Antas vers , var nice .. härligt som vanligt , och blev lite imponerad av din attityd .. du visar vem som bestämmer kompis :) .. D-Nice börjar jag gilla mer och mer .. du har skön malmö dialekt, och för det mesta tunga texter .. du lägger det fett bra i denna man , fortsätt kompisarna ! :DVaktar Ryggen: diggar D-Nice som faan i denna , riktigt skön text , flow och inlevelse , inte så mycket mer att säga .. inte det bästa jag hört från anta .. tycker inte du hade så mycket inlevelse i denna , men text var sjukt fet och ditt flow är alltid riktigt fett man :) Reffen var skön den med ..Ni älskar oss Feat. Max och Doppe: anta skulle varit lite hårdare tycker jag , men annars sitter attityd och allt annat man :) , härligt kompis ! D-nice , det var sådär faktiskt , du skulle också kört på lite hårdare , men text var fet ! Max lägger det helt galet .. älskar dina texter kompis , riktigt tungt .. ditt flow , din röst och allting .. härligt mannen ! Diggar inte doppe så mycket faktiskt , hans texter är dunderfeta , men hans röst gillar jag inte så mycket .. Reffen gillar jag som faan i denna .. En Del Av Mitt Liv Feat. Demko: D-nice lägger det tungt i denna .. riktigt fet delivery , text och flow .. dope shit man ! Anta är helt galen i denna .. du äger i sönder beaten , känns typ som ingenting kan stoppa dig :D .. riktigt fet text och riktigt nice delivery ! Demko lägger en tight reff , inte något märkvärdigt med den .. men den var fet !Fäll en tår för mig Feat. Haarri och EmmaLisa: Tungt från anta även här .. fet delivery , fast ingen speciell inlevelse på den , du har skrivit bättre än såhär , fast texten var bra.. bra inlevelse på D-nice vers , och fet text , niceness! EmmaLisa lägger en riktigt fet reffräng på denna .. skön text och skön röst! Haarri var ingenting som jag gilla direkt =/ .. skön röst och hyfsad text !Fuck Dig Feat. Demko: Demko lägger det fett i första versen .. bra text och delivery! Reffen var skön , med skön text :) .. anta lägger det galet i denna , men det måste väl vara bara för att jag var hos dig då och satt vid din dator när du recca den ? :D erkänn kompis ;) .. riktigt fet vers av dig iaf , galen attityd :) .. D-Nice lägger det riktigt galet i denna .. bättre text har du lagt , men den duger !Du åker i din grav snart Feat. Ampull och Basilusken: Anta lägger det dope häär med .. fet text , och delivery .. gillar dig på så här långsamma beats .. du lägger det alltid sjukt fett på sånna :) .. Andra killen var inte så mycket jag gillade faktiskt.. konstig röst! D-Nice lägger det tight i denna med .. här hade du riktigt fet attityd mannen , dope shiiiiiit ! Basilusken var heller inte så mycket jag gillade .. för pipig röst tyckte jag! sorry =/ .. Reffen i denna är bly tung .. riktigt fet är den ! fet text, och gillar när vrålar ut orden .. :)Outro Feat. Haarri: har hört dig lägga fetare dock , men den är fet .. bra text! haarri var inget speciellt i denna . tyvärr ! D-Nice la det feting här med .. fortsätt boys ! riktigt fett släpp av er.. du är sjukt aktiv nu anta .. och det gillas! fortsätt släppa, men glöm inte spåren till min E.P ;) ....
haha, vi bor på landet!
nä jag lovar, jag ska kommentera.. orkar inte bara haha
www.myspace.com/cedermusik
kul som fan att se mkt utförlig kritik.. FORTSÄTT SÅÅÅ.. Soft att folk diggar UPP!!!!
1. Haha älskar ditt skratt på introt danne.. beatet är rätt tråkigt, men visst svänger det ändå! Sköna verser av er båda.. tung malmö-dialekt på d-nice, vet inte om jag gillar den än! återstår att se... 2. nä, jag vet inte.. inget som faller mig i smaken faktiskt. inte så att det var dåligt, men jag kände aldrig nånting för den alls. medioker låt.. fast jag gillade pianoslingan på beatet, den var nice.. 3. mmm.. man hör redan på introt att det är en låt för antagonisten. den här rösten är mycket coolare, inlevelse och attityd.. tungt! Sjukt stora nivåskillnader på refrängen.. shiiiet, får nästan ont i öronen här i lurarna.. d-nice flyter på nice, har dock fortfarande inte riktigt kunna greppa din röst. max är grym. doppe funkar, låter riktigt g.. nu börjar det bli jobbigt att skriva.. 4. alla flyter nice, men inget som sticker ut.. 5. GRYM röst på refrängen.. Alla verserna var nice och kändes äkta. 6. Whoa, nu passar malmö-dialekten fett.. jävlar vad nice. demko flyter tungt och antagonisten är tight som alltid. d-nice bäst på låten dock! gillar beatet.. mhm nä, jag pallar inte mer.. fastnade inte för 7:an och outrot var fett. Tack för mig.
www.myspace.com/cedermusik
för trött för o ge nån utförlig kritik men över lag så va den fet!!!! upp on this muhfuggga
http://www.youtube.com/user/TheMeccaMusic
Upp Mer kritik i Inläggen tycker jag :) Typ 1. Bra 2. Same osv osv , Min Kommer
Lizpoe !
indeed.. tack ceder för din urförliga kritik ibörjan där.. och lite mindre tack för dom följande tråkiga kommentarerna :D :P FleR?
Tack till Sleez & Ceder för all kritik, kul att ni gillar dom flesta låtarna. Ormenarne, jag väntar på en längre version av din kritik:D
tack till alla som kommenterar.
bra som fan lyussnade sammtidigt på " duåker i din grav" rigtigt bra :)
lyssnat igenom skivan nu rigtigt jävla fet bigupp!
Tack flanus:D, tipsa gärna dina vänner om Ep'n
detta e nice gubbs... alla låtarna håller jämn nivå lixom.. förutom den jag va med på, som höjde hela EP:n :P nä, skämt o sido.. tungt shit, enda grejen som jag störde mig på va på låt 6 tror jag.. "fuck dig" på reffen.. hahaha..lät ball keep it up boys, bara langa skiten
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Haha absolut.. fan, jag som tyckte "fuck dig" hade den fetaste refrängen, men det är väl en smaksak. Din vers var riktigt tung föresten, kul att du gillar EP'n annars
fet fet fet, bra jobbat grabbar, ni förtjänar fett bre kritik, Fuck Dom som snackar skit, peyz;)
Tack så mycket bro:D Det konstiga är att ingen har snackat skit än, det är ändå lite skumt... liksom detta är ändå whoa?.. hahaha kul att du diggar
visste inte att du hängde på whoa d-nice, eller asså att du ens hade whoa, haha jag får tag på erat shit från hoodrap o sånna sidor, bor i sthlm men diggar vissa undergrounds från malmö, men måste säga igen feeet ep !
uP!:D:D fette
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Thanx peeps.. Soft att folk gillar.. UPP... peeys
DaG: wazup, jag hänger egentligen inte på whoa, men jag måste sprida mitt shit överallt :D.. haha, och han på hoodrap e fett seg, fett att du diggar fortsätt kommentera