I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Wethoz Ft meedi - En höstnatt

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-12-29 15:17

hej! jag började snacka med Wethoz på msn för några dagar sedan och han frågade efter collab så det blev en snabb recc.

Låten beskriver höstkänslor, här i gbg känns det som vintern aldrig kommer komma och dagarna förblir gråa, Wethoz kände samma sak, texten säger sig självt.

Vers1: Wethoz
Vers2: Meedi
Reff: Wethoz
och Wethoz på det feta beatet!

Tack! Langa en kommentar, ärlig kritik tas emot med varma famnar!

2007-12-29 15:24
Låter riktigt soft grabbs : ) Keep it up
soundcloud.com/jerrones

2007-12-29 15:25
Wethoz, faktiskt aldrig hört dig.. men du var riktigt duktig gillar din lyric !
Meedi, min boi, Din lyric är riktigt fet! Det går bara framåt du kan bli stor man !

Reff; Snäppet under verserna men helt okej !
beatet; vad gudomligt ..

Ser mycket bra ut grabbar ! upp
myspace.com/herrolsson026

2007-12-29 15:25
helt ok, börjar dock tröttna på sånna här låtar!
men annars vare rätt soft..

shupp!

K

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-29 15:26
Yeah måste säga om reffen att den blev snabb inspelad.. men meedi o jag kommer inom nästa månad me en ny banger o den kommer rocka

HOllaaaaaaaaaa
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..

2007-12-29 15:27
Tack tack! Klingan jag håller med dig, kan inte undgå från att bli sentimental under denna års tid, men d va nog rätt dumt o lägga upp detta nu i eftertanke men men.

2007-12-29 15:36
wethoz la de sköönt, okej text och flyt
meedi, du är tung, härlig inlevelse som fan tycker jag, och texten är grym :)

2007-12-29 15:49
Wethoz's röst påminner om Michael's.. diggar, men rappen är liiite lite stel på nåt sätt. Likaså refrängen, men det var ju en snabb grej iofs! Meedi levererar bra, texten är fet. Men känns samtidigt som att du kunnat gjort det en gnutta bättre också! just my opinion!

keep on guyz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-29 23:06
aldrig hört micheal:P
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..