I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stålmartin & Farbror Ful - Rap med attityd

Vår Hiphop - Audio & Video

   
Rappare

2007-12-30 00:12

Stålmartin & Farbror Ful - Rap med attityd

Jag och Omen22 var i studion och chillade med lite ostbågar. Plötsligt kände Omen hur det ryckte till i hans ansikte. Plötsligt började han skaka okontrollerat och hans svettiga kinder riktigt pulserade i månskensljuset. Hans ansikte förändrade färg, gråa hår sprängde sin väg genom hans huvud, ett vildvuxet skägg pressade sig ut genom porerna och hans röst blev manligare än manligast.

Jag blev rädd till en början, men Farbror Ful, Omens otäcka alter ego, förklarade för mig att det inte var nåt att vara rädd för. Sedan gav han mig ett elixir, som jag drack girigt för att bli lika manlig som Farbror Ful. Snart spreds en värme i min kropp, det ryckte, stramade och slet i mitt skinn och som i en explosion av manlighet (olja, snus och svett) hade jag skapats; Stålmartin.

Nu har jag och Farbror Ful spelat in vår debutlåt, där vi sätter attitydlösa rappare på plats genom enkla instruktioner i fett och etikett.

Rap: Stålmartin & Farbror Ful.
Skrik: Stålmartin & Farbror Ful.
Mixning: Skålmartin & Farbror Fet.
Framförande: Skrålmarkus & Farfar Fläsk.
Oerhörd manlighet: Skatmesen & Fummelfisk.
Dominans i rapgamet: Stålfarbror & Martin Ful.
Beat: BEEEEEEEET kings.

Här är låten, tryck här!

www.soundcloud.com/whateverist
www.paradigmskifte.se