sekunda - kaka
kommentar: eeehm klockan var 4 på morgonen... och ehhm den e otroligt gay... men lyssna och säg vad ni tker i guess...länken är där borta ----------------------------------------> länken
hehe thx ya all ^^ mer kommentarer och på samma gång så kan ni skriva era nyårs löften mitt är att jag ska bli utbildad rappare förhoppningsvis även känd :)
jag tar det som nått bra i guess :P tackar tackarupp
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.
intressant jag ska kolla närmare på den saken...efter en nogrann undersökning har jag kommit fram till att du har helt fel jag säger baka kaka 2 ggr. nu slänger jag upp lyrics så du sj får se det :Dvill du smaka kaka jag ska baka den till digvill du äta på min kaka ska jag mata den till dig?jag ska , leverera jag ska baka den med kärlektill alla som jag hittar och finner i min närhetjag savill du baka kaka du kan baka den med migvi kan baka den tillsammans om du inte lämnar mig :'(så kan vi baka kakor tills vi bli gamla och dörmen tills dess lillagumman passa mjölet och smör x2mellan snack <3komigen och passa äggen passa några tilljag ska vi det här slöddret hur en kaka blir tillge mig mjöl ge mig smör ge mig några kannor mjölkjag ska visa hur jag gör och värmer pannor i mitt kök :Dnu är receptet snart klart underbart snart ska jag njuta kakor hela dan i resten av mitt liv!och om du vill njuta lika mkt varsegod och byt din stil "tex till min"ja sa komigen varje dag e som en vardag, vi bakar kakor varje dag e som en KAKDAG!man blir bakis av våra kakor dom innehåller minst 50% av såntdära gäst!du blir packad av våra kakor i olika smaker med olika saker i... här tar det stopp haha vilket låter cepe ^^och till carl min käre vän säger jag eehm gott nytt år boi :D