|
|
|
|
|
Idiotförklarad - Som Vi Gör
Gjorde en låt. Skapade en MySpace.
En nedladdningslänk till låten i fullgod kvalitet kommer läggas upp på MySpace-sidan alldeles snart. I'm working on it. _______________________
Rap/text: Martin Hall. Beat: Martin Hall för AOBeats. Mixning: Martin Hall. Inspelad i Studio Deep Down.
myspace.com/idiotforklarad _______________________
Konstruktiv kritik skulle som vanligt uppskattas.
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
jag tycker den var riktigt härligt att lyssna på . diggar den skarpt /L
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
|
|
|
schysst laidback shit! beatet har nått knepigt komp, men d e schysst som fan... mixningen skulle jag dock vela se lite mer genomarbetad, men du e helt klart tajjt! propps
http://www.myspace.com/akinonline
|
|
|
word, knepigt komp.. men otroligt nog får du till rappen skitfett till det! soft tillbakalutat med helschyst text!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
diggas heltklart :D proppz!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tycket att du lägger det bra, ska inte klaga på flowet för du gör det både skönt och på ditt eget sätt vilket är kul att se! Beatet är skönt och relaxat... Sången som kommer i bakgrunden är bra, men jag förstår inte varför den distar så? Tänkte först att det var meningen att den skulle dista och skrapa, men det kan det väl inte vara och varför isf? Tycker att det förstör den softa stämningen som din röst och rapp har byggt upp i låten!
där har du mina åsikter iaf...
One love / Edda
www.eddaonline.se
|
|
|
låter nice
hets, stress, fest!
|
Producent
2008-01-02 15:22
|
Skumt trumkomp. Ligger som en 4/4-takt och en 2/4-takt efter varann över två långsamma 3/4-takter. Lite småseg känsla på det. Du kunde kanske ha lagt ett lite svängigare 6/8-komp, men förutom det är det najs. Gitarren är mysig och rappen är bra och ligger finfint över beatet. Mysig låt.
www.SWENGLISH.nu
|
|
|
Gillade rappen som fan, refrängen låter skum med effekten på ekot! Annars äre nice som fan!
|
|
|
gillade inte refrengen. men rappen och allt annat sitter perfekt
krrrrrrrra
|
|
|
Tackar så mycket.
Och jo, disten ligger där den ligger "med flit", jag tycker min sångröst låter så mesig annars, men jag har fått mycket klagomål på det så jag får väl sluta med det då. x)
Upp!
|
|
|
Idiotförklarad..
Ok ok.. Men det måste finnas något annat man kan göra med rösten utan den disten.. Lägg sången flera gånger om det känns mesigt eller använd dig av voxengoformer eller nått..
piz
www.eddaonline.se
|
|
|
diggar detta fett mkt,släpp mera låtar , vill höra mer från dej pz mannen
livet från en annan vinkel
|
|
|
klockren rakt av mannen ! :)
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
|
|
|
Du gör helt klart en egen grej.. Jag älskar det inte, men jag hatar det inte heller. Det är soft att lyssna på.
|
|
|
som vanligt bra som fan (: skönast när du kör på svenska tycker jag, som sagt konstigt beat men du flowar nice på de ändå! mer från dig martin vill ja höra :) Peys
|
|
|
UPP!
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
|
|
|
konstigt! men endå tight.. konstigt..
work some magic
|
|
|
|
|
|
detta är bättre än de senaste låtarna du gjort =)
fett
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
|
|
|
Upp en gång till! :)
|
|
|
Texten och flowet är kalas uppbyggt i verserna, för den är rätt teknisk samtidigt som ingen rad känns krystad eller out of place. Låten som helhet känns rätt fräsch och en smula originell. Jag gillar uppbyggnaden på refrängen med, även om den är rätt tom nu när jag lyssnar en andra gång. Annars är det najs najs.
PARADIGMSKIFTE EP!
|
|
|
Upp. :(
|
|
|
fan va mys :D du blir bättre och bättre :D mycket nytt på G?
lost in skåne
|
|
|
ett underligt beat men vilket flyt!..både text och flow!
|
|
|
mycket nytt på G?
Jag, Omen22 och JimmyMorfin (Paradigma) håller precis på att färdigställa en EP. I övrigt försöker jag bara bli lite produktiv igen.
Tack så mycket, förresten, allihopa!
|
|
|
kan man få en lyric? (:
|
|
|
Texten, på begäran
Jag vill bara andas ut och känna lugn för allt har varit en sörja sen allting vände runt Mången ensam stund har ägnats åt att tänka efter över hur jag slog mig själv på käften Jag trodde allting skulle bli bättre sen och precis som många andra sitter här och väntar än På det där nya, på det där friska som vi hört om massor av förväntningar vi glömt bort Och vi lever bländade i en spegelsal och hjärntvättas till våra egna val Men inte tänker vi efter två gånger (nej, nej) då kan man få ångest om vi stressar runt som idioter genom livet vad är då meningen med att leva skiten? Vi samlar på oss nog för pensionen för att sen sitta där och ångra allt vi gjorde
Visst är det konstigt att vi lever som vi gör? Ska vi nånsin bli fria? x2
Jag vill leva ända fram till döden och jag sänks av tanken att jag känt mig skamsen för det Det kommer en tid i varje mänskas liv då man känner sig depressiv och fängslad vid den empati som ges om man har tur men har man inte det så får man ta sig ur det själv Jag sökte psykolog för att jag ville prata och jag fick en pillerkarta - vilket snilledrag Vi ska alla starta motorn snabbt och komma ut för att vara robotar På kommando, framåt, marsch, håll käften ut i ledet som ett djur i kedjor allting är repetetivt och vi kan inte alltid styra över vår periferi så väljer att blint bara blunda för allting för då slipper vi känna nånting
|
|
|
|
|
|
Disten är grym!
Låten är lite ojämn. Ibland är det riktigt snygg, ibland kanske du kunde kostat på dig en omtagning. Men det är konstnärligt och fint!
|
|
|
fan vad bra och eget, fan vad kul att höra!
Som sötast när jag ser dina brister.
|