Granit - bara minnen lite kritik bre?:Dhttp://www.speedyshare.com/594413744.html
Skön låt mayn
texten:allt e bara knas, i hopp med att du kommer tillbakshoppas du kommer tillbaks, så vi kan få en ny startsaknar din vänskapuppleva det vi kallar kärlek,och bara få finnas i din närhetför det gör mig glad,jag tänker på när det var vi 2 varje dagtänker på det dag in, dag ut,Gud, säg mig varför tog det slutvarför ska han få ett förstört livtänker på sånna saker,saker som får mig att hålla mig vakendu fick sitta häktad i några år, fuck politikerna dom skiter i hur du mårgenom mina år, har jag fått djupa sår, när jag drömmer tänker jag på oss två,jag kanske var fem när du togs ifrån migtiden bara stanna, då vi lämna varanndra,allting bara kallna
jag har bara minnenhar de bara varit förgivetsaknar den gammla tidendom säger att goda alltid vinneristället e de vi som försvinnerom det är såså vad e meningen med livet
för mig var du som en broder, tårar blev till floder,jag kommer alldrig glömma de,när depritioner bryter fram,mina tårar dom rann,jag kände mig så ensamnär du ur mitt liv försvann, du skickades till ett annat landjag fattar inte hur ni kan, ingen vill ta på sig skulden va,när hans liv förstördes ha,men vad ska man göra livet är orättvist, ett ända fel och hans liv, förvandlades till skit,i flera år har vandrat,massor år som är bortkastat,om de var nån nära dig så hade du fattatdom tog emot dig och dom skicka dig tillbaksmen i mitt hjärta kommer du alltid finnas kvar, tills min sista dag,men allt som e kvar e bara minnen, lever du än idag,jag letar varje dag, men jag får inga svar