väldigt fin röst! inte så duktig på sånt hära med song men jag gillar det som fan! ruskigt bra gjort :)
shit!.....äckligt bra röst!...det bästa jag har hört på länge! grymt överaskad,å du är bara 14 år?.......shit fortsätt så här å du kmr bli stor!...varje rappares dröm att ha en tjej med en sån röst till reffränger å shit:P
I'd try to play the game at the same i'l hope i'l get the fame....
Killenmedcrash woord :) lyssnade noga nu och jag ryser som fan, BRA gjort
så jävla bra,UPP MED TRÅDEN!
I'd try to play the game at the same i'l hope i'l get the fame....
Taaack som fan allihopen! ;D det värmer att höra! =)
Moderator
2008-01-02 16:19
Tycker det e grymt av en 14 åring jag med.. men man hör lite då och då att det kommer bli så enormt bättre om du tränar tills du blir äldre så kommer detta låta grymt och då kommer du se tebaks på denna låten som inget :) peace !
oh my god. jävlar vilken fyllig och mogen röst! får jag gifta mig med den? som sagt är det fan min dröm att få ha sånt här på refränger, du får gärna höra av dig om du är intresserad! =) big up!
www.myspace.com/cedermusik
TACK ALLA! ;D jag blir så jävla glad!=)
Det här är en framtids syssla för dig! kämpa på och träna på riktigt höga och låga toner så kommer det bli super bra! Önskar dig lycka till :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Kom igen mer kommentarer?!=)
Bra syrran, tur att du har en sån snäll bror som jag som låter dig spela in, och mixar åt dig ;)
Väldigt svår låt att ta sig an, men du gör det grymt bra med tanke på din ålder och allt. Jäkligt fin och mogen röst. Du är väldigt säker med. Du måste nog träna lite mer på den höga tonerna, de kan blir mycket bättre. Sen också när du går upp i fallsett så låter det lite lite falskt, så öva på det med. Övning ger färdighet. :) I övrigt, grymt jobbat.One love, Yez.
One in a milli-on.
ÖRONORGASM! Detta var grym som faan! Vilken jävla röst faan!
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
sån jävla fin röst har du jävligt bra gjort för att va din ålder, kämpa på med de här du kommer gå långt peace
Thaaanks ;D det värmer! :)
Du är så jääävla duktig!! :) Tycker det lät mycket fint med stämmorna :) You go girl!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag blev kär i en röst? Knasigt värre, otroligt bra gjort!
, Angel
du e dukig de låter riktigt bra :) nice på uttal oxå fett fortsätt så ! peace / lisze
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du gör de riktigt bra. denna låt e väldigt svår faktiskt. och trots din ålder så gör du de väldigt bra. men som någon tidigare påpekat så förlorar du lite i falsetterna och de blir lite falskt. men de kommer du öva bort du har en riktigt bra grund röst att jobba på. du kan bli riktigt giftig i framtiden om du fortsätter kämpa med sången... sen så måste du slipa lite på utalet, det e bra men de kan bli bättre... sen så tycker jag du ska ta sånglextioner för de kan öka din sång kapasitet som fan.. men otroligt bra. och på vissa bitar fick jag faktiskt rysning av din röst. ska bli otroligt spännande å följa din utväckling. /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
anna <3 you know i love your song.. Säger det igen och åter igen. GÖR EN LÅT MED MIG IGEN!:O
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
TACK SOM FAN ALLIHOPEN!:D
Kritik... Nu e jag ingen sångexpert asså. Tyckte verserna var riktigt fint sjunget av dig. Reffen som by the way är lite svår med höga toner osv klarar du inte riktigt lika bra. Höga tonerna skär sig lite, i vissa lägen har du istället sänkt dom.SLUTET måste jag säga förvånade mig! Du får mig att rysa gumman. Hur vackert som hellst. Älskar slutet! Annars är du verkligen duktig. Det finns potensial helt klart.Bless \\Doggy
Peace
knacket P21 : det är jätte bra att du lägger kritik också! Men tack så mycket:)
Your voice is truly blessed! Keep it up young girl!
galet fint, love this shit! har inget mer att säga.. fortsätt med det du gör, fortsätt, fortsätt, fortsätt! :)
hahahahahahahahahaha herrejävlar, det här va kul.. såg typ "Anna - My heart will go on" tänkte a visst sure nån celine dionareee liksom, så kommer jag in o till min förvåning ser jag f14 o tänkte wtf pinsam shit yall det här måste jag lyssna o skratta åt så satte jag på låten o börja typ me "Ha..." men det blev :O istället.. wtf, enda jag kan säga är att engelskan inte är bäst men jag kan va ganska säker på att du är bäst på det i din klass för i din fucking ålder kan jag tänka mig att det är svårt, och fuck nu kom refrängen där du gapa som fan... got damnit fuck helt underbart, helt mother fucking underbart. speechless from now on... keep spittin love girl. Dopefish Out, ONE!
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
*rövslick*
ey på mitt röka är det hög klass, mannen vi meckar upp en tjockis med brass
keften din bög
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
kolla din vänner lista istället o inse vem som har en kanel brun tunga, niggapleaseee
alltså skit tjejen det är ju nästan att man blir kär ju:D skön röst..en ängla gåva är det!! HampisH-FresH
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
Får rysningar! Underbar röst, speciellt för din ålder som många säger. Träna träna träna så blir du säkert stor inom musiken, du har underbar röst och tror också att du kan bli Ännu bättre!
bla.
Faaaaaan vad roligt att höra allas kommentarer! Det värmer att höra!=)
Jävlar vad duktig du är. Jag gillar den som fan!
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Oj oj vilken talang! :) älskar din röst!! vill gärna hör mer av dig:) puss
Det var bra
www.tonfri.studio.nu
Rätt bra men d e ju inte kanon, mkt som behöver övas på t.ex. engelskan, sen sången e ju inte helt klockren... men det kommer, det kommer, övning ger färdighet, intesant?
Volym Entertainment <br>
väldigt väldigt bra! otroligt att du bara är 14år :O du kan bli nått om du verkligen vill :)
Bra gjort, men skulle bli så mycket bättre med en duglig inspelning och schysst mixning, och sen tycker jag du ska lägga covers på hyllan och skriva eget och skaffa någon som producerar dig. Jag låter säkert gnällig som vanligt, men jag är då rak iallafall - och skriver inte bara "bääääst" som alla andra.