karlic - Juicepress (Juice Diss)

Vår Hiphop - Audio & Video

karlic - Juicepress (Juice Diss)

Här kommer en lite diss till en väldigt överskattad rappare som kallar sig för Juice.
Han har skämt ut sig själv på många olika sätt, och jag anser att det är dags att sätta honom på plats. Längtar redan efter svaret. Fast det lär ju dröja ett tag, för med den där extremt låga lyrikbegåvningen som Juice besitter, så lär det ju ta ett tag. Ojojoj! Glömde nästan berätta hur mycket jag tycker om Juices rim! Ex. "Mej/Dej/Tjej/" Jätte komplicerat! Jaja, ska inte tjata mer nu, släng en kommentar, och Juice.. Släng hit ett svar, fegis!
HAHA.

Länk:
http://www.speedyshare.com/228325642.html

Text:
Vers1:
han kallar sig för juice men är inget mer än mjölk//
nej fan han rappar som en tönt//
vad är det, mannen? vågar du inte möta mig//
fast det är nog smart, för då skulle jag ju döda dig//
han sprang därifrån, så då tog vi hans vän//
för jag är makalös, som ogifta män//
sluta rappa mannen, shit ditt anspråk är tråkigt//
säg vad du vill, spelar ingen roll, för du framstår som dålig//
vill va bland superhjältar, lägg ner din kulspetspenna//
för när jag är klar med dig, grabben är du utelämnad//
så sug på denna, för den kommer från hjärtat//
du kanske slutar rappa nu, till somligas lättnad//
oooh, nu ska du dödens dö//
väller fram som en ångvält du blir överkörd//
men det är ju såhär, du borde kanske vara tyst när//
jag säger det här, och sluta rappa med din syster//

Reff:

ooh, han kallar sig för juice//
en liten grabb som snackade för fort//
pressar ner dig i ett glas och dricker upp dig//

Vers2:

oh, jag kan redan se min vinst i finalen//
har du kickat på nåt annat än instrumentaler?//
någon gång, kanske någon kanske?//
kunde se min vinst och det var spåkonst, mannen//
full rulle, när jag jagade ditt dickface//
tror du själv att någon vill betala för ditt mixtape?//
och sen när du visar dig, blir du utslängd//
för du är fan lika straight, som en u-sväng//
nu springer du om kring som en osalig ande//
och att sälja dina låtar är olagligt, mannen//
då menar jag på riktigt, så sätt dig ner i skiten//
för att få sälja måste man ha rättighet till beatsen//
du är bra, eller inte!//
släpper rip-låt fast du inte kände killen//
nu står du där i hörnet, där du målade in dej//
väntar på ditt svar, eller vågar du inte//

Reff:
en liten grabb som snackade för fort//
pressar ner dig i ett glas och dricker upp dig//

Hahaha.. aah..

Ja, jag är en vitlök.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
"makalös, som ogifta män" hört den ett antal gånger..

andra delen klart bättre än första, enligt mig

du skulle vatt lite mer hatisk i rösten kanske :) låter som en kompis diss typ.

detta gillades inte redigt..
köp sex och betala i natura
hoho, jag ville ju inte kicka någon såkallad "gangstah"-diss, så jag skrev på ett glatt beat, för att det skulle bli mer att jag gör narr av honom.
Ja, jag är en vitlök.
nice mannen :) du tog några idéer som jag sa, good :D du knäcker han lätt, var juicen god ? :P haha. kikar in lite senare om jag har nå kritik :) <3
www.myspace.com/BPMaejni

nej, besk och inte söt någonstans. Misstänker att någon har blandat i salt i Juicen istället för socker. xD

Tack, Maejni.

Ja, jag är en vitlök.
TUNG
No-toroious
upp, lite nu. Vill att han ska känna den här :P
Ja, jag är en vitlök.
Rappare

2008-01-03 20:20
den va skön, men accapella skulle varit högre. annars vare tungt.

Bless  \\ Doggy
Peace
denna va skön, hoppas juice svarar ;D
Jag tänkte också på det faktiskt , det va riktigt lågt att göra en R.I.P låt om någon man inte känner bara för att få hype, så denna diss har han förtjärnat!

Låten förövrigt så va dissen helt okej, kunde kanske varit bättre lyric?

Hoppas han svarar o du sågar han.

Hehe, aah. Men jag skrev den på 30 minuter igår, när jag inte hade något att göra. Vill ha lite riktigt beef-anda. ^^
Ja, jag är en vitlök.
han kanske inte gjorde en R.I.P låt för att söka hype .. han kanske är en av dom få personerna som verkligen bryr sig .. tänkt på det ? jävla mongolider!

Till låten: det var hyfsat, men inte så speciellt med det! hyfsad text, och bra flow.. skön röst ! fortsätt ..

Hoppas juice svarar! det kan nog bli en jämn beef ..
haha, vi bor på landet!
Rappare

2008-01-03 20:37
Vi får kräva att han svarar helt enkelt;)

Blaaaazi´n hehe  \\ Doggy
Peace
sleez_ P19:
Och sen kickar han en till låt med sin lillasyster och ba "Åh, en åttaåring som rappar". Han är en hypesökare.
Ja, jag är en vitlök.
sleez_ P19: sånt som nu fjortis rapps tar för givet.. han kanske vill lära sin lillasyster att rappa? du söker hype för du dissar honom utan någon som hellst anledning .. jag söker inte bråk eller någonting , jag har sagt vad jag tycker om låten , och det var inget dåligt iaf :) .. det kommer bli en jämn beef om han svarar, och jag tror han kommer svara .. eller jag hoppas på det ..

Peeys!
haha, vi bor på landet!
karlic P17: sånt som nu fjortis rapps tar för givet.. han kanske vill lära sin lillasyster att rappa? du söker hype för du dissar honom utan någon som hellst anledning .. jag söker inte bråk eller någonting , jag har sagt vad jag tycker om låten , och det var inget dåligt iaf :) .. det kommer bli en jämn beef om han svarar, och jag tror han kommer svara .. eller jag hoppas på det ..
haha, vi bor på landet!
jaja, det är väl upp till dig. men jag var faktsikt nära på att inte ens lägga ut låten, utan att bara skicka den direkt till honom. men jag hoppas att du själv inser att det ÄR för att han vill ha hype. det är lite dåliga motargument. men nog om det, UPP!
Ja, jag är en vitlök.
karlic P17: ja, upp till mig.. nog om det och allt hålls till låten! tyckte denna låten dög .. den var bra helt enkelt! rolig text på sina ställen ..
haha, vi bor på landet!
Moderator

2008-01-03 20:55
Word på sleez brush,

Ärligt. varför inte ta reda på närmre fakta när du ska dissa? Det är inte hans lillesyster. det är hans tjejs lillesyster. och va vet du egentligen om att han inte kände grabben som blev mördad? det vet ju inte du ett skit om. även om jag inte tror att han gjorde det. men det är sak samma.

Btw, Jag skulle hellre kicka på instrumentaler än på detta beat. och som sagt. ta reda på mer fakta. va vet du om han inte har sökt tillstånd så han inte säljer den olagligt?
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu
MeXXi:
Fine om det är hans tjejs lilla syster, i don't give a fuck. Men till låten om Riccardo, han säger till och med att han inte känner honom. Och med beatsen, ofta han skulle få tillstånd av Filthy och DJ Large att sälja deras kändaste beat som någon typ rippat från deras myspace eller något? INGEN CHANS.
Ja, jag är en vitlök.
Moderator

2008-01-03 20:59
för du är fan lika straight, som en u-sväng//

Den raden va fan rolig. då börja jag garva.

Dock inget jag gillade.

tjao!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu
Juice kommer sopa gatan med dig Kar lic . . . Måste vara jobbigt att till och med hans lillesyrra skulle äta dig :)

Inget illa ment med låten, den va ganska okay, men världelöst att dissa han.
// xtype -BBH-Entertainment, xtype, Michii, GMX, MarQi, Eins- www.djpolar.se
Söker inte du lite hype när du nu dissar en hypad kille helt utan andledning?

Att han nu gör en låt till riccardo och inte känner han är kankse hype sökande MEN om du lyssnar på hela låten är det även tänkt att folk ska tänka till om gatuvåldet?

Låten var väll sådär, du drog iväg lite på beatet så du kom off ibland men rappen va väll rätt bra ändå..

Vi finns i varje hörn
haha, feett tung ;D
http://www.myspace.com/drawskum
Safiroz P49:
Som jag sa lite längre upp, så tänkte jag inte ens slänga ut låten. Jag tänkte skicka den direkt till honom. Så jag gör INTE detta för hype.
Ja, jag är en vitlök.
Hurrudu, e-type eller vafan du hette. Det är ju tråkigt att DU av alla människor ska kommentera mig :). Fast om ditt namn verkligen syftar på att du är e-type-fan, så lär man ju kunna sopa gatan med dig när ditt hår har växt ut tillräkligt! :)
Btw, så ber jag om kritik på låten. Och inte om personer eller något annat. Du som är så vuxen måste ju veta det? 20 år och ger kritik som en 7åring. Det kanske är därför du har så bra pejl på lillasyrran, hörde att du var förlovad. :P
Peace! :)
Ja, jag är en vitlök.
haha galen ;) fett sjysst låt !
ROUSU
Reffen var inte alls bra , annars helt okej
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
jätte lite attityd! du kan bättre!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se

HAHAHA det var en fett tung låt i största allmänhet. Bra mixning, du fick till det riktigt coolt på vissa ställen. Tycker oxå att det var några tunga rim. hoppas juice svarar, du kommer soppa mattan med honom och med e-types hår eller vad fan du sa :S =P , bra bra

piz

" - !Feverish cowarD! - "
hahahahaha skön..

fast du är lite för snabb med texten när du rappar så det låter som du tappar bort dig lite på raderna kalle ;p annars var det soft :D bra text!
A-M-C F17: Tack, babe :) Och grattis i efterskott! :D
Ja, jag är en vitlök.
lungt pluttis :) haha tack så mycket ;) men föressten så kommer du sänka juice, eller kommer.. du har redan
Oh, ja. Bara han svarar :)
Ja, jag är en vitlök.
Så ju, upp nu! :)
Ja, jag är en vitlök.
PikkuLainen P16:
Du är nog tyvärr inte rätt person att delta i denna kritiska debatt, eftersom att du rappar med Juice så är det såklart att du kommenterar för hans fördel. Jag hoppas även att du har läst det som det nu är 3e gången jag skriver.. JAG TÄNKTE INTE ENS LÄGGA UT DEN PÅ WHOA, FÖRST. Men bestämde mig för att göra det iallafall. Jag är inte intresserad av att höra vad ni har att säga om att jag söker hype, för så är det inte, jag vill bara ha kritik på låten och ett svar ifrån Juice.
Ja, jag är en vitlök.
karlic P17
Men du slängde ut den i alla fall?
Vi finns i varje hörn
Safiroz P49:
Ja, eftersom att det är det smidigaste sättet att få den till honom, och att jag vill ha kritik på den, som sagt.
Ja, jag är en vitlök.
skönt flow... har lite att säga dock :p

du klagar i ditt inlägg på att han rimmar på mej/dej

och dina 3e o 4e bars är mig / dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

Taztylicious P16:
Jag använder mig utav flerstavsrim.
Möta mig//
Döda dig//
I och för sig ett väldigt dåligt rim, men det är en snabbt ihopslängd låt :)

Ja, jag är en vitlök.
haha diggade allt förutom refr juice kommer ha ganska svårt att ta det här ..:)
men är rädd för att han har för många "fans" här på whoa haha:P
pz
Raymond Loewy @ Facebook
jo, han är ju lite hypad, haha. men förhoppningsvis inser folk varför han är dålig :)
Ja, jag är en vitlök.
riktigt skön! håller med om hårdheten i rösten , det låter som om nu är polare

annars riktigt bra gjort!

hoppas på svar från Juice
"Jag hatar citat"
karlic P17
I see i see.. aa men lycka till!
Vi finns i varje hörn
Tack alla! :)
Ja, jag är en vitlök.

Kalle! Stå för din grej, du skrev låten på din tid, men kom inte sen i efterhand och skyll på det. No effence.

Till låten, du lät lite hetsig men dock är denna diss riktigt törstig nog att dricka upp juice. * tihi * Beatvalet är as-soft, härligt att du inte är som alla andra som MÅSTE köra på ett sk. "gangsta beat". Texten, är soft, saknar dock lite personliga dissar. Men killen hypesökare, gör allt för hypen, så vad vet man om honom :)

Ursäkta mig för ett flummigt inlägg, men lanar och är riktigt trött. Hoppas på ett svar från juices sida så vi kan styrka sanningen :) Kärlek karlic! Pz

Klockan är tio över tio.
Tack Apollo, uppskattas! Peace!
Ja, jag är en vitlök.
amen herre guddu har ju rätt i allt du säger.du borde bli gud!
ser ingen mening med låten bara
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hoho, mening är väl typ att jag är anti dig! :) langa upp ett svar nu, ta gärna med dig någon till som jag kan äta sönder! :) kanske "frukostlimpa"? juice och frukostlimpa, naaaajs!
Ja, jag är en vitlök.
meningen*
Ja, jag är en vitlök.
nej jag om ja svarar tar ja med mej vitlöken. då blir karlic upp äten av garlic.. nu var jag otroligt rolig känner jag:P

men ska jag vara ärlig så gjorde du detta bra. aldrig hört dej förut. menmen vi får se hur det blir