Hamstr&PokéMon - Vem är du? Hamstr&PokéMon - Vem är du?Ny låt =). Fett nöjd med denna asså =P hahaha .. Ganska rolig.. Men mixningen är åt helvete hahah .. intro : HamstrRef : Hamstr&PokéMonVers : HamstrRef : Hamstr&PokéMonVers : PokéMon.Outro : Hamstr&PokéMonKonstruktiv kritik uppskattas verkligen.. All annan kritik undanbedes !LÄNK: http://www.speedyshare.com/829407339.html tack och hej på dig din pannkakstårta =)
Refrängen lät typ överöstad?... Jag vet inte riktigt...:S Första versen var ganska skön, skön röst, allt var bra lagt och flöt på:) Den andra versen tyckte jag inte var lika bra, tråkigare röst, för lugna rader (Om du fattar vad jag menar) Och seriöst är jag är alldelles för trött för att lyssna igenom låten sådär jätte jätte noga, men det var var inte dåligt gjort, det kan jag säga:) Tänkte egentligen gå och lägga mig men såg ett par riktigt underliga artistnamn så jag var tvungen att kolla av ren nyfikenhet, hahahxD Godnatt, eller ska man säga godmorgon nù?:S (Klockan är slagen 06:52) Ajja, hejdå:) Pejs