I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hamstr&PokéMon - Vem är du?

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-01-05 06:40

Ny låt =). Fett nöjd med denna asså =P hahaha .. Ganska rolig.. Men mixningen är åt helvete hahah ..

intro : Hamstr
Ref :
Hamstr&PokéMon
Vers : Hamstr
Ref :
Hamstr&PokéMon
Vers : PokéMon.
Outro :
Hamstr&PokéMon

Konstruktiv kritik uppskattas verkligen..  All annan kritik undanbedes !

LÄNK: http://www.speedyshare.com/829407339.html

tack och hej på dig din pannkakstårta =)

Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.

2008-01-05 06:51
sry men diggas inte av mig

2008-01-05 06:51

Refrängen lät typ överöstad?... Jag vet inte riktigt...:S  Första versen var ganska skön, skön röst, allt var bra lagt och flöt på:)

Den andra versen tyckte jag inte var lika bra, tråkigare röst, för lugna rader (Om du fattar vad jag menar)

Och seriöst är jag är alldelles för trött för att lyssna igenom låten sådär jätte jätte noga, men det var var inte dåligt gjort, det kan jag säga:)

Tänkte egentligen gå och lägga mig men såg ett par riktigt underliga artistnamn så jag var tvungen att kolla av ren nyfikenhet, hahahxD Godnatt, eller ska man säga godmorgon nù?:S (Klockan är slagen 06:52) Ajja, hejdå:) Pejs

Dra åt helvete!

2008-01-05 07:19
We are Good ;)
Du blir dubbelt så glad, som en siamesisk tvilling.

2008-01-06 04:25
Okej =) Som sagt .. mixningen e helt off =P Men ändå haha .. Kommer upp seriösa alldeles strax =) Ska slänga upp två till nu tänkte jag =) Fast med våra "riktiga" artisnamn då =P hahaa Piiiz
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.