|
|
|
|
|
Mad Science - Vicious Raps.mp3
Tänkte att det var längesen jag la upp något utanför Flipside Rebelation. Så här kommer en liten session som är inspelad på ett DJ-Premier-beat. Hoppas ni gillar det. Ja gör det!
Mad Science - Vicious Raps
Kolla in www.rebelation.se Vi spelar i Växjö snart! Ses där.
Peace!
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Den är short but sweet! Säg nåt då för fan!
|
|
|
Najs mayn!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Det låter grymt
The Hassle
|
|
|
|
|
|
tkr de va nice. skön mixxning som fan big up pz! inte bara skräp som läggs upp endå :P
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
|
|
|
skön låt,skönt flow,men du borde dragit på compressor på låten den är ganska låg men de finns inte mycke annat å klaga på här haha...bra mixad åxå cleant ljud lixom...peace
|
|
|
cheeeeea! you know i love this beat :D fett najs man! Flytet e insane!
Rebelaaaation!!
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!
|
|
|
Tack för de fina kommentarerna! Det uppskattas verkligen!
Nja Mico... alltså ljudet är ju inte helt 100%. Jag är inte så jävla bra på att producera grejor. Min producent har drat till Göteborg så jag fick klara mig utan honom. Jag är bara MC. Inget annat.
I'll see you guys around! Peace!
PS. Kid! Kom ner till Lund så ska jag kröka ner dig! =) DS.
|
|
|
Jag har fått förfrågningar om att lägga upp texten, så här är den:
Vicous raps
Get your facts straight, my raps keep a fast pace like runaways, I verbally spray in every direction We spread like infections, for your recollection the Rebelation extension means finest selection of rhymin' perfection Ya'll - need a lesson in mic-caressin' I'm blessin' a session With word as my weapons, affection is my progression measure My style of rappin' is crackin' necks like a chyropractor Geneticly manufactured with heart of stone like a statue - Get attya with the force of forty hourses on the mosh I'll win the (fuckin') source awards without havin' to border-cross - Lyrical style sicker than medical files Harder than a brick an' a tile is wicked an' wild My miracle rhymes, the real essence ya'll peasents'll add a lesson Check it, my profession is not teachin' it's askin' questions Like why some people where I'm from still embracin' a gun At the same time they're raisin' a son Sound stranger to some, but go look at the place where I'm from The way it's become, we're findin' ways of raisin' our funds We're chasin' the mon', like Universal it's nothin' personal Personally I'm mercyfully killin' rappers with no rehearsal It's not a questionin', there aint no second guessin' when I'm undressin' the truth an' express it like a gentleman - I'm blessin' the booth with impressive mic handelin' Just testin' the rules like I'm questionin' gravity Sad to see, your mad at me, had to be how I verbally flip On any one with the nerv in his word deservent of it - I came to pick the part of the rapper with bigger heart Kickin' back an' just sippin' malt liqour straight out the QuickyMart Leave you sicker then chickin' poks, I'm - leavin' the tricky part out The shit I teach about, an' speak from my mouth The cream of the south, an' everybody creepin' around like TLC, their spyin' on me their tryin to learn
|
|
|
riktigt skön.. men som man säger till 99% av alla andra whoaiter.. glöm inte att höjja acapellan så man hör dig!..
keep it up
__________________________________ _______Kalla mig fet, men lägger______ ______jag mig på dig är du död________
|
|
|
vissa rader sitter bättre än andra, men överlag låter det jävligt bra... överfett beat du fått tag i, men kvaliten kändes dock sämre... dock fat
http://www.myspace.com/akinonline
|
|
|
Lätt klart bland det bästa man brukar höra på whoa.. keep it up!
|
|
|
Ruggigt tight Engelska, flowet klockrent, mixningen va riktigt nice. Detta lyckades du med
Inget å klaga på. synd bara att den va så kort :\ :)
8/10
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
|
|
|
|
|
|
fuck ye mannen! du e grym asså!
http://www.youtube.com/user/TheMeccaMusic
|
|
|
Färskt! Gillar vibben i det hela, inget stopp i flow och fet beat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
|
riktigt smutsig nice som fan mannen;)
You can say what you want, just spell my name right!
|
|
|
|
|
|
Damn! riktigt fet! några andra släpp eller nya på g ?
|
|
|
Tack så mycket! Tja... Jag har planerat att göra en skiva i hur många år som helst men just nu har jag mycket att göra med Flipside Rebelation (ladda gärna ner den senaste skivan från www.rebelation.se eller lyssna lite på www.myspace.com/flipsiderebelation). Det ligger lite på is alltså, men jag släpper grejor lite då och då när jag känner för det. Tack för frågan!
|
|
|
Diggar din engelska;) - Flytet sitter men kvalitén var lide sådär:P - Men skön låt!
|
|
|
Tack. tankar nu! :D
|
|
|
En bangar inget för 0501 serverad med en silversked!
|
|
|
Mannen det här va riktigt fett! holla om du vill ha beats, jag kanske har nåt du diggar! peace
Allt är sant på internet.
|
|
|
Tack! Jag ska höra av mig om jag får tummen ur röven och sätter ihop en netplay. Peace!
|
|
|
det här är ju fan nästan i terms klass
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
|
|
|
Tack så mycket man! Då har jag gjort ett bra jobb.
|
|
|
tung skit asså..riktigt nice..
T.R.A
|
|
|
låter riktigt grymt!
|
|
|
låter fett fett.. Hörs att du har skillz! Chea !
http://www.myspace.com/quizze
|
|
|
My miracle rhymes, the real essence ya'll peasents'll add a lesson Check it, my profession is not teachin' it's askin' questions feta rader som fsan. hehe lyckatill med musiken du är grymt bnra
|
|
|
jag ber till gud varje dag för att du aldrig kommer att få röra en mick igen
Vila I Frid Tony Snow
|
|
|
tungt som fan :D diggas :D bra uttal bra beat :D klockclean :D
Raymond Loewy @ Facebook
|
|
|
Riktigt fet! finns dock lite saker som var sämre, försök att uttala orden lite bättre och sen rappa lite starkare, mer från magen typ:) annars vare över fett!
www.myspace.com/naturmusic
|
|
|
Tack så mycket för alla kommentarer!
ter-gs: Haha! Va!? Jag tror inte att din önskan kommer att gå i uppfyllelse... May all your pain be champagne! One love.
|
|
|
ter-g2 X0 - Ironi på högsta nivå förmodar jag... haha
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!
|
|
|
Ja jävlar säger jag, detta var överfett. Skivan är nerladdad så sitter och lyssnar genom allt. I mina öron låter det fett fett! Mer sånt här =), Keep it, Peace!
|
|
|
är i skolan nu men I'll check it när jag kommer hem...peace
LADDA NER "UNSUNG HERO MIXTAPE" HTTP://WWW.MCCONFIDENT.COM
|
|
|
tuuung man...keep it up peace
LADDA NER "UNSUNG HERO MIXTAPE" HTTP://WWW.MCCONFIDENT.COM
|
|
|
Tack alla för de fina kommentarerna! Kul att det uppskattas!
Natur: Jag uppskattar verkligen den konstruktiva kritiken, men shit mannen du kastar verkligen sten i glashus.
One love to ya'll!
|
|
|
www.myspace.com/naturmusic
|
|
|
why are U so mad?!=) this is mad crazy shit dawg! tänk om jag hade prodat den... då ahde du vat rich nu! holla at me imorgon så ska jag ha en snabb kurs i flow med dig över internet!=) PEACE BRO
|
|
|
brrrrap! why u sooo mad?=) Fat Shit! Vi hörs imorgon så ska vi ha en snabb internet kurs i flow joe!=) One lOve Broo
|
|
|
Tack man! Jag ringer imorgon. Ha det gött i Götet!
One love
|
|
|
riktigt grym låt ;)
”När man är deprimerad är terapin: Micken, pennan och blocket. Inte att sitta hos någon uppklädd person som sitter och nickar på huvudet och låtsas att förstå allt. Så är de för oss rappare”
|
|
|
Tack, tack! Det värmer i vinterkylan. Peace!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hur fan i helvete klarar ni säga dom där långa svåra orden så snabbt :O Tar mig typ en kvart att uttala "the Rebelation extension means finest selection of rhymin' perfection" Vet knappt vad det betyder och jag har ändå VG i engelska... =/ :( Grym låt!
Dra åt helvete!
|