JiiM - Jag Fattar Ingenting
Sho släpper en ny låt jag gjorde den väldigt snabbt men jag blev fett nöjd, droppa gärna en kommenter pzz http://www.speedyshare.com/981454284.html
första vers
tiden läker aldrig spår,tiden läker aldrig sår.sår som man får,genom vinter å vår.man hatar, man pratar ,man saknar den man älskar. man längtar,man väntar på att bli förälskad.Varför vara med i leken, när man inte kan? Varför tro på kärleken, som sägs vara sann?dom snackar dom lackar o seden tar o tar.dom tar från hjärtat, sen lämnar dig ensam kvar.jag står där helt nervös som jag vore värdelösjag skriker efter svaret men ingen tar mig seriöstjag tänker på dig varje dag varje natt utan dig känns dagarna.som ett helvete som sakttänk dig själv, när dit hjärta slår knappt jag har levt i en dröm , sen vårt första ögonkastmen det blir väl ingenting, så stick å försvinn när du ångrar dig ,så kan du glömma att jag blir din
refräng för många saker händer, som man inte tänker på folk bara vänder om jag förösker att förstå de skulle vara du o ja i alla lägen men folk vänder om så ja hittar inte vägen
för många saker händer, som man inte tänker på folk bara vänder om jag förösker att förstå jag torkar bort tårar men det kommer bara flerjag pallar inte trycket ,så jag faller sakta ner
andra vers
nu ska ja berätta från början till slutet för jag orkar inte mer, för jag har tappat krutet jag försöker vara lycklig, jag försöker vara glad men jag har en sak, hon är helt underbar för många saker händer,vi tappar snart kontrollen vi är som romeo o julia, vi är ju huverollenså jag kastar min tärningar men det händer ingenting jag är fast i en värld där kärleken är blind men jag fattar ingenting jag vill ha dig här i gen för vi hörde ihop hur kunde du strula me din vändet händer hela tiden. vad gör jag för fel jag letar efter hon, men hon är fast i ett speljag vill vara lycklig, men nu går det inte merför trycket är för hårt så jag faller bara nermen Jag hoppas att förstår vad du betyder för migdu ska veta, ATT JAG ÄLSKAR DIG
haha de är nog min dialekt som ja inte kan göra något åt
okej Crooked det ska ja göra pzz tack
nån mer för fan :D
okej tack peace =) fler