Maketo - Mitt Avskedsbrev [Audio]
Shoo, nu har jag äntligen skrivit en text med ett försök att hålla ihop flerstav, handling och flow.. hoppas jag lyckades :P , hur som helst, skulle vara soft med konstruktiv kritik denna gång, och SNÄLLA håll tjaffs till gästboken... och inget "den söög" lite bättre kritik är ni snälla :) hehe, lyssna nu.. allt står jag för förutom beatet som jag hitta på soundclick om jag minns rätt? låten handlar om hur jag skriver ett avskedsbrev till kärlek och mitt ex..Här är Låten: Mitt Avskedsbrev Mitt Avskedsbrev Fred P.S Säg till om ni inte hör texten, hehe då får jag lägga in texten här.. mixningen blev INTE lyckad på denna, behöver öva mig mer för det. D.S
Soon in your Fridge, mofo..
jo men fan detta va bra skön flow röst lung o sansad bra bra keep upp !!! lite skum reff bara :P:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
OK ärligt nu: Du har viiissa flowmissar, lite offbeats och så, sen har du ingen utmärkande dialekt, vilket är bra. Men din röst är skön som fan, sen tyckte jag inte att det var fel på mixningen alls...:) Betydligt högre nivå än många flesta på whoa iaf...:) Fortsätt mayn!
sorry manenn men... du har ingen taktkänsla, inget flow men din röst e skön och texten e inte så kass, skönt beat och mixningen var inte den sämsta ja hört. Men jobba mer på din taktkänsla o så, pezjz
4:20 KANRK
skönt beat som fan... bra text men rimmen gör att handlingen hamnar i bakgrunden känns det som, du kanske skulle ha chillat lite med just rimframtagningen å få lite mer handling i det ist, hade vart mer passande till beatet enligt min smak, sen så drar du ut på vissa ord vilket inte låter bra alls... försök att fylla ut texten eller hitta en alternativ lösning ist för att dra ut så mycket... sen ditt flow vet jag inte riktigt om jag tycker de låter on eller off de va skumt iaf men jag tycker att det låter som att du stressar upp dig i början på varje vers vilket gör att de 2 första raderna låter krystat som fan... de va ingen låt som föll mig i smaken men de kan ju inte alltid va så heller... men fortsätt droppa fan du har schysst röst som fan .. pz
i'm a serial killer, its a bad habit
ajt ajt.. nu ska ja börja .. beatet tyckte jag inte om, vet inte varför.. men inte min stil direkt.. som några påpekat har du tänkt föör mycket på rimmen än på flytet.. tror att det är det som gör att du får många flowmissar.. men men.. din röst är niice, du har sköön röst som fan.. men fortsätt, träna träna.. utan att droppa låtar så kommer man ingenstans o utvecklas inte heller för den delen!. keep it up!
Http://www.myspace.com/dinafizzle - Http://youtube.com/VarbergsFinest
Helt Ärligt ja tycker att texten är bra och beatet och så rösten är oxå bra ja tycker inte heller att de är nått fel på mixningen men va vet ja :P kan inte sånt ;) hehe spela roll om flowet inte är bra va fan så länge du får de du vill gjort ;) Take It Easy and Keep It Up
Maketo: En grej bara, du ska aldrig fråga dessa felknullade idioter på whoa vad som DOM anser är fel för de anser att allt är fel, men de kan inte stå för det sen. Märker du inte alla p2, X4 osv som agerar hobbytyckare av rang... Utan gör exakt som du vill, när duvill på whoa, så kan den där armén av hobbytyckare suga kuk :) Simple as that :) Pz!
texten bra, men låten dålig. inget flow, helt offbeat och låter inte så bra..
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
Maketo du gjorde en hel skön låt.. ljudet är bra + texten.. jag säger inte att du är dåligt på att flowa för de vet jag att du inte är men de lät lite taskigt då & då i låten men du behöver inte träna vet att du kan :) peace bruush
Jmkp®oduction || TwooB®oo - Only in You® Speaker @ 2008
skriver medans jag lyssnar du ligger off, vissa nödrim asså de går för fort med raderna skaru ha ett lugnt beat skaru rappa sakta och de låter inte som du anpassat texten till beatet och tänk på att om du ska använda flerstav skare inte låta nödrimmat försök hitta flerstavs rim med sammanhang andra versen låter bättre än förra du börja lugna ner dig första versen lät bara stressig du har hittat röstläget de låter och de låter som du kör 2 rader i taget tänk dig att en text är en text som ska flyta på beatet de ska gå i en gång och inte 2 rader i taget /peys
Inge fel alls på ditt flow bruuh. du lägger de galet skönt.. beatet är så soft.. längtar tills jag får de :] Peace
Jag tycker inte det är så farligt som vissa försöker få det att låta, flowet är bra. Men visst kan det bli bättre, men du är duktig och din dialekt är grymt skön. En jättefin låt, grymt bra beat men lägg upp texten är du schysst så man hänger med lättare i låten. Ha de bra, lycka till i fortsättningen. UPP för i helvete gott folk, killen förtjänar de!
jag droppar bomber som hitler
riktigt skön låt, man märker att du behöver mer erfarenhet men detta bådar ju riktigt gott så att säga :D
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Tack så mycket, bra lyric tummen upp!
jag droppar bomber som hitler
hehe as nice text matte :D som sagt hela låten är galet skönt.. de är inge fel alls på ditt flow lr nått i låten... den är skön som den är. Fred
Moderator
2008-01-15 23:06
nä....tyvärr, jag tyckte det lät fel :P....texten är vell bra, men du måste fylla ut den mer, förstår du vad jag menar? igenom typ hela låten så får typ "bromsa" på vissa ord för att du ska kunna fylla ut helt, blir lite fel då....men du är itne dålig, jag tycker bara inte om ditt flow
//TW