Douglas feat. Maddie - Ni äcklar oss
Låten är tillägnad våra exVers 1 Douglas Reff Douglas/MaddieVers 2 DouglasReff Douglas/MaddieVers 3 MaddieLÄNKEN! lyssna och kommentera! peace out
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!
först!!!! haha
You can say what you want, just spell my name right!
kan va den sooftaste låten just nu hahaha :P
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
haha thx brush<3
va e detta whoa??? UPP!!!
helt okej:) in i mp3 :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nice text o låt .. ni skulle skippat trumljudet bakgrunden. men iaf fett!!
Lyssna först, snacka skit sen
thx grabbar;)
tackar, kul o höra! lite svårt att ta bort trumljudet i bakgrunden dock :P nu får det komma lite mer sköna kommentarer!
komigen nu whoa upp ;)
Den var skön
Henkish a.K.a ProNooB.
tackar ^^
uppp whoa !!
Neh fan va trötta Whoa är nu, här bjuds på gratis mp3, vare sig bra eller keff, så bjud tillbaka med en kommentar vad ni tycker
Texten ffs :D ni e fan grymma på dissa er ex :D ja diggar er guys:D
Upp med douglas texter :D:DD
samma beat på 2 låtar :), Maddie ;) men najs låt :O första gången man hör er :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
maddie kör samma text :S
tack robin ;) rannel, men det här är ju vårat samarbete, jag har också samma beat på 2 låtar då.. som maddie; en där jag kör ensam, en där vi kör ihop. bättre ihop eller hur?
douglas :P Lägg upp dina texter?:D
VERS 1
så jag kallar dig för hora men menar jag det, nej för jag vill bara få dig förstå hur du har sårat mig för det som du har gjort - och för det som blev du var ett jävla skådespel och jag blir aldrig nånsin hel nu ligger du breve och ber om min förlåtelse men slampa gör som du brukar och ner och gör det på knä för du var inte blyg med dina läppar när du kysste någon annan nu har dina blygdläppar slitits sönder och samman hora sug min kuk men du får inte komma nära för din mun och din buk dom är giftiga som tjäran du knullar någon annnan du har rutten- fitta efter horfasoner ska jag få smutset- piskat jag gav dig för mycket, jag gav dig fan allt jag fick en tår tillbaka men fan den var iskall jag lackar ur inombords, men det kommer aldrig ut för varje gång jag velat säga så har ilskan tagit slut REFF
fan jag hatar dig, jag älskar dig, du äcklar mig det skär i mig för jag älskar dig, du äcklar mig, jag hatar dig du skär i mig jag hatar dig, jag älskar dig, du äcklar mig det skär i mig fan jag älskar dig, du äcklar mig, jag hatar dig du skär i mig jag hatar dig, jag älskar dig, du äcklar mig det skär i mig jag älskar dig, du äcklar mig, jag hatar dig det skär i mig det skär i mig jag hatar dig, du äcklar mig, jag älskar dig, du skär i mig
VERS 2
jag kommer nog ihåg när du sårade mig som MEST du låg och skrattade och fnissa på din lilla efterfest tills klockan blev sex, eller sju, eller åtta jag kunde inte sova alls jag fick ju ligga i soffan å varje gång jag tänker på det hatar jag dig som fan ja varje gång jag tänker på det är jag sömnlös - ensam jävla luder varför blev jag utsatt, satt på plats helt knäckt så jag brast, jag ville dö och det snabbt du vill inte veta hur jag mådde innan allt det här jag mådde BRA jag hade inte nå problem i min värld men du satte allt i gung, du klippte hål i min pung <-- o.O jag kan bara säga att jag var jävligt ung och dum som lät dig, tillät dig, förlät dig, som jag närt dig, varit kär i dig så nu jag svär till dig, att du äcklar mig, jag hatar dig, det skär i mig jag älskar dig, det skär i mig, jag hatar dig, jag älskar dig, du skär i mig
REFF
jag hatar dig, jag älskar dig, du äcklar mig det skär i mig för jag älskar dig, du äcklar mig, jag hatar dig du skär i mig fan jag hatar dig, jag älskar dig, du äcklar mig det skär i mig jag älskar dig, du äcklar mig, jag hatar dig du skär i mig sen kommer maddies vers
Beatet är asfett, jag älskar det <3 första killen har en skön röst, skön text flow och bra inlevelse, jag diggade honom, men vet inte vem det var:S Refrängen var sådär, inget som jag fastnade för, men jag tycker själv att skriva refränger är skit svårt. Andra killens röst är inte så jätteskön, men bra text, bra flow, bra inlevelse och låter typ lite laidback? Hur som helst är det skönt, gillar även dialekten! Fett gjort av er:) Ni har skills, hur länge har ni hållt på? Pejs och tack för mig!
Dra åt helvete!
Och vad duktig jag är -.- står ju fan längst uppe vem som droppar vad, hahah! Förlåt xD
Dra åt helvete!
tack så mkt grabbar.. fett att ni diggar det;) woordd upp på er... upp whoa!!!
whoaa upp!!
"Beatet är asfett, jag älskar det <3 första killen har en skön röst, skön text flow och bra inlevelse, jag diggade honom, men vet inte vem det var:S " Tackar tackar, haha aa det står ju där uppe som sagt.. jag har inte riktigt koll på hur länge jag hållt på. Började i trean, projektarbete med en polare, "Gangster-rap" haha, oseriöst som fan, men det är väl ungefär ett år nu
ett sista upp för min del, snart ny låt på g
här funkar dom
l änk länk länk grym som fan på att länka, eller inte