I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

OneUnder - En Krossad Dröm

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-01-12 20:49

OneUnder - En Krossad Dröm

ye här är en låt som jag spela in för ett tagsen men jag har beslut ångest över den! Jag har bara kickat en vers plus reffen! Jag vet inte om ja ska göra klart den el om jag ska slänga den el om den ska få vara som den är! Så ja tänkte att kära whoa ska få avgöra detta! Till en viss gräns iaf! Så checka den och släng en komentar!

Beat:kommer ej ihåg
Text:jag
Rap:jag

http://www.speedyshare.com/587853493.html

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-12 20:54

En krossad dröm för att jag har haft er//

En krossad dröm för att jag har kännt er//

En krossad dröm för att ni skrattat//

En krossad dröm för att ni snackar//

Först av allt vill ja rikta, mina mitten fingrar//

Mot den största fittan,morten när vi andra pissar ska du dricka//

Jävla tönt, säljer själen för en sedel bund//

Du är inte rik du har aldrig haft stålar//

Skryter om att ni har flera bilar flera båtar//

Ärligt talat morten, jag har aldrig sett dej åka//

Och ja skiter i om du har jacka som är sjukt dyr//

Om din släkt är rik vrf bor ni då i utby//

Nog om det, för jag vet, vad som stämmer//

vilka som är mytomaner vilka som är mina vänner//

Och jag vet att lönger inte håller in i längden//

Så jag bränner gammla broar//

Pekar finger så får ja mej själv road//

Så nu vet jag vad ni går för//

Så jag rullar upp en spliff så jag blir hög//

Allt är kört,hela gänget har ju splittrats inget bli som förr//

Så jag öppnar första dörren som jag ser å ja rullar upp/

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-12 21:04
fett najs rääk du är bäst!!//feliiich

2008-01-12 21:11
Den var Bra, visste dock inte att du inet gillade morten, men det var feeet. keeep it up RÄÄÄÄÄÄÄÄK ;D;D;D puss<3
Edet iz teaH zhiiiiiet!

2008-01-12 21:14
Tack filip:)

Haha nja ja gillar väl morten men hans mun tuggar väldigt mkt skit ibland! och det gillar jag där imot inte :) men tack iaf

2008-01-12 21:15
Bra att man hör mer skillnad på ref och vers än tidigare låtar, det låter mycket bättre. I övrigt tycker jag det låter bra, i slutet nånstans kändes det lite stressat, lät som att du skulle behöva andas lite mer just där...
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.

2008-01-12 21:37
Okej, tack så mkt :) Men bestämmer jag för att kicka klart låten så kommer ja köra om versen tror ja:)

Kom igen mera?????

2008-01-12 22:09

Jag älskar att upp!!! Kom igen whoa komentera om ni laddar ner

2008-01-13 01:03
Va fan e det frågan om :S 25 nedladdningar å typ inga komentare! Seriöst komentera om ni laddar lyssnar på låten!!!!!!!!!!1

2008-01-13 18:29
Den var rätt fet, men den är inte klar eller?

texten var nice och flowet satt fint :) soft beatval också..

big up peace! :D
Allt är sant på internet.

2008-01-13 18:33

tack, ja som et står i texten där upp så vet jag inte vad ja ska göra med den :S:P
Men tack iaf

Mera folk?

2008-01-13 19:43
good mäyN!

2008-01-13 20:02
den var nice men jag trodde du var kompis med mårten ?

=)

Keep up the good work!

//RICK

2008-01-13 20:04
Natalite tack så mkt:)

Rikard, ja det är jag väl oxå men känner han inte när han sackar mkt skit!!

2008-01-13 20:06
okey okey mano =)

//RICK

2008-01-13 20:35
Fan 50 nedlddnigar o 7 komentarer ??? Kom gen?

2008-01-13 21:28
de e najs har inte hört dei men det va en najs låt där... texten va bra ditt flow va bra men andas lite mera i slutet där som nån sa =)=)=)=)=)upp 

2008-01-13 22:49
Tack mannen skoj att du diggar det!!

Kom igen nu Mera!!!!!!!!!

2008-01-13 23:28
lite flwmissar då och då, texten va inte så bra, jag vet att du kan mycket bättre och du artikulerar som om du håller på att dö eller något. den va ganska bra, men du borde haft ett mer slagkraftigt beat eftersom att det va en typ av "diss" aja nog från mig peace. btw jag suger på att kommentera :P
Nytt artistnamn probspot!
Förra användaren är Konstruktiv

2008-01-13 23:30
Aiit mannen tack för dn åsikt:P

2008-01-14 01:36
shiittt breee..diggade den fett mkt..fortsätt så kommer du blir mc kung ju..
BLESS FOR HIPHOP
http://www.myspace.com/hampishfresh
stämplad som narkoman
Bloggare

2008-01-14 01:41
Riktgit ducktig asså :D
elinwredh.se - Där musiken är viktig

2008-01-14 01:44
hampish_ P17 Roligt att höra:)

Wredh__ F19 Tackr:)

Kom igen nu 65 nedladdningar komentera om ni tankar ??????

2008-01-14 10:06
Beatet va faktiskt skönt som fan,

Reffen va inget jag gick igång på derekt vist de posetiva e att man hör att det e en reff de och det e härligt så jag inte tror att hela låten e verser. det e viktigast med en reff att den ska sticka ut lite och de gör denna. men personligen gillar jag varken reff mixen eller reffen i sej.

Dina verser e bra skrivna. gillar din röst. men de som jag har lite personligt emot e hur du avlutar raderna asså med ditt flowe. kan inte sätta fingret på varför jag inte gillar de så mycket men det e någe som gör de bara...

Men din delivery e riktigt bra man tror på va du säger, och det e riktigt posetivs.

Men i stortsätt så va de en bra låt. hade väl velat att den hade vart längre än bara en vers men men...

Fortsätt med de du gör

Big Love

/Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2008-01-14 16:44

Tack så jätte mkt mats :)Jag blev själv nöjd med mixnigen fast ja vet väl om att jag har en bit kvar till dina mixningar:P haha

skoj att du gillar min lyrik å röst:)

Tack ännu engång mats, och som sagt så kanske jag gör klart låten och då kommer det ju en vers till:)

Bless

2008-01-15 23:42
Här var det jävligt dött! Komnetara

2008-01-16 00:24
den dagen du slutar upp me att försöka låta som din idol(fronda) och försöker göra något personligt som är dittt eget så ska jag ge dig en ärlig kommentar...

va beträffar mårten så skrattar jag bara åt dig, så mycket smisk du hade åkt på har inte nån matta sverige över nånsin åkt på..

nuff said sämsta hitills jag hört me dig mannen
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha