I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Durlind, Krille, Alexz K, Nicho - De ser oss rulla (session)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-01-13 20:39

Durlind, Krille, Alexz K, Nicho - De ser oss rulla (session)

Tjoo, hade tråkigt igår så vid droppa en session.. lägger ut den här idag.

vi rappar i den ordningen vi står i låt namnet :)

skriv va ni tycker.

Länk 1

Länk 2

Fridens!
/D

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2008-01-13 20:44
wiihoo, först ;D
det lät nicwenice!
www.myspace.com/lizenmusic

2008-01-13 20:55
Durlind: tvärfet
krille: tyvärr digga inte ditt:( men keep it up
Alexz k brusch: riktigt skönt flow fick du till;) du utveckas skönt o höra:)
Nicho: Du var med fet;) skönt flyt osv;)

Reffen fastnade jag inte för :/
bara "men plötsligt ökar vi tempot...."

men i helhet skön låt;)

Nice work
peaz

Forza D / N-P

Nevada Placerade | iCoyd crew

Forza D

2008-01-13 21:29
helt okej låt ! reffen va dock inte bra
ROUSU

2008-01-13 22:33
Fan tycker det lååter skit nice :) keep it up :x

Moderator

2008-01-13 22:36
Jag diggar allt utom reffen! Och att inte jag var med:O
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu

2008-01-13 23:05
Detta digga jag, Ja tkr att det är de bästa med Krille!
God work!

När ja släpper min rapp så gungar asfalten:)

2008-01-13 23:40
hög nivå för att vara en session :)
men nicho var fetast här
durre o alex har utvecklas , krille har lagt bättre
refffen va knas

pz gräbz
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2008-01-13 23:58
Durlind riktigt tung!rätt simpel text så de blir skönt flow!
Krille helt ok du me
Alexz K diggar din röst faktist till den här låten, flyter skönt mannen, bra joobbat
Nicho du var bra, medel i låten men alla göre bra, måste nog dock säga att alexz läggere tightast:)

Reffen var den seemsta jag hört tyvärr, så jävla tråkig bara:P men men
www.myspace.com/naturmusic

2008-01-14 00:09

tackar alla! kul att många diggar!

angående reffen, ja de e smaksak, gjorde bara nått :)

natur, njaa så simpel är väll inte texten testa däremot att skriva på ett annat sätt men kollar man rim och sånt är den väll ganska standard tror ja.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2008-01-14 00:13
Komiskt att jag och Biggedy B-Raz jobbar på exakt samma grej.. den heter tillomed liknande; "Dom ser oss rulla upp".

Hehe.. låter helt okej detta.. pz!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2008-01-14 00:51
jag tycker reffen e cool jag, plus att session e alltid session folks :)  men kul att den gillas iaf, tack för att ni tar er tid o lyssna, dock tror jag fler skulle kunna säga sitt tycke :)

Peace

2008-01-14 01:22
ja tycker durlind och nicho var skönast =)
gillade denna låt =)
skönaste session på länge, ja tkr reff va hel ok

2008-01-14 01:31
Reffen var ingen höjdare

För övrigt var låten helt okey, några saker som kunde blevit bättre
men orkar inte kommentera bättre!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre.
Är man avsugen då ?:S

2008-01-14 01:38
Riktigt nice grappar =) alla la de fett som fan, reffen kunde ha finslipats lite men:P Keep it up!

2008-01-14 08:17
Tackar alla :D kul att det diggas =)
H-O-R-A
Rappare

2008-01-14 08:19

Tackar för dessa kommentarer ! :)

AAC - http://www.myspace.com/ntodao

2008-01-14 08:20
Durlind lägger det ruggigt bra faktiskt. Är nog det bästa jag har hört av dig, riktigt bra.
Krille är inte alls bra. Tyvärr
Refrängen är bland det uslaste jag har hört, tyvärr. Men som Dejo sa så är det nice när du säger 'men plötsligt ökar vi tempot'.
Alexz lägger det helbra och Nicho likaså.

Une
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2008-01-14 09:58
En riktigt skön låt. tycka alla gjorde ett bra jobb.
Men durlind du förvånade mej.. oj oj riktigt fin vers du har blivit grym må jag säga..

härligt flowe och du levererar med en självsäkerhet och det e härligt att höra.
fortsätt i den här stilen riktigt nice...

/Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2008-01-14 13:27
tack som fan alla! Kul att folk tycker jag utvecklas, känns skönt som fan att höra de med tanke på att jag inte droppat något sen i sommras.

Fast folk ska då veta att detta bara en session vänta till de riktiga låtarna kommer! :D haha ;) ne men tack som fan alla! riktigt kul och höra från dig niclas och dig mats!

Fridens!
/D

2008-01-14 17:14
här händer de inte mkt :D

2008-01-14 18:53
UPP NU DÅ !!!!
H-O-R-A

2008-01-14 18:53
många klagar till mig om länkarna på msn :S vet inte vad det är men har fixat en annan länk i vilket fall..

tack laneby för länken :)

Bättre länk!
Bättre länk!
Bättre länk!
Bättre länk!
Bättre länk!

2008-01-14 18:59
Nice att höra. Tycker durlind lägger det mycket bra. Men som alla säger så gillar jag inte heller reffen... keep it up ;D <3

2008-01-14 22:34
tack :)

2008-01-15 01:00
Mena inte riktigt simpelt även fast jg kanske skrev de, men den var ju nice, men inget märkvärdigt bara mena jag=)

www.myspace.com/naturmusic

2008-01-15 08:38
haha reffen är fan den mysigaste :D låter så jävla lam haha tkr fan reffen är redigt söt (a) verserna höll bra klass men reffen var real sheat! tvärrrrr

2008-01-15 12:16
hehe =) jaförfan ::D sov inte nu whoa :D
H-O-R-A
Rappare

2008-01-15 12:17
Som sagt det var ju bara en session :D ! hehe

2008-01-15 14:02
haha yeah.. tack!

2008-01-15 17:21
UPP ! :D
H-O-R-A

2008-01-15 17:56

de låter grymt :D, fortsätt så :D

PeacE

så chill PeacE!
Moderator

2008-01-15 18:19
Jofan de är soft dawgs! Kul och höra lite durre på micken igen :)

Fred
myspace.com/jiahprod

2008-01-15 18:30
FETT FETT BOYS
Utalas säta pe

2008-01-15 20:59
tackar, kul att höra de j-a ;) hehe :P
Groupie

2008-01-15 22:36
yeah! ja detta rullade på som fan;D durlind du hade as skönt flow och allt men texten var lite si och så tycker ja, krille detta var skit fett av dig kan nog vara de skönaste jag hört med dig änn så länge:P Alex K var tight som fan inte hört så mycke me dig men:) Nicho har jag inte hört knappt alls:P men måste säga att han var bäst på denna:) reffen var inte bra låter som  ja vete fan:P de på slutet av reffen var nog de som är bra där:P aja skit najs mixning durlind! o najs session, hoppas de droppas mer! ha de gött

2008-01-16 00:50
Sådär då ska vi se

Först och främst:

REFFEN

Inte alls de jag tänkt mig, melodin påminner om orginalet (svårt att få nått annat när man snöat in sig på den galna låten han gör). men inte alls de jag tänkt mig kan va de sämsta på hela låten, vill även längta efter reffen

Durlind: Va kan jag säga de är de värsta jag hört i år, och de är ändå mycket bra i år. flowet e så jävla mad att ordet blir avundsjukt :(.... du flexxar och driver på som en jävla ångvält helt jävla galet.
texten är bra skriven du rimmar på mykke och snabbt i början sen trappar du ner och fortsätter me bra rim i lite lugnare takt, jag som trodde jag va den slowaste rapparn här ute :(..... nu är du ännu värre.... dilivery är stark du gör de mad bäst på låten enligt mig mer kan jag inte säga för då börjar whoa kalla mig rövslickare :(

Krille: lite svagt mannen va har hänt me rösten, låter lite som du väser ut orden?... hört bra mycket mer aggro av dig än denna ?... du gör de bra men dock bara helt aight. kanske bland dem svagare i låten. dock gillar jag cleanheten i ditt ljud.
skryter du va inte rädd att ta över tronen boii ;)

Alex: nu hör man dig mannen, din dialekt brusar inte igenom lika mykke man hör dock lite men de går att jobba vidare på ditt flow e aight och rimmen med, klart godkänd känns dock som när du skryter låter du lika dant varje gång jag hör dig flexxa lite mannen ? hade gjort mitt öra gott.

Nicho: alltid en stor favvorit i mina öron, låter riktigt bra flowet e dig som fan och aah va ska man säga bror du gör en kanon insats riktigt bra rimmen är kanon flowet är mad och stilen är galen ;).... nuff said helt mad.

Va ska man säga klart godkänt låt. detta är Fucking MAD.

mixningen ahr vi pratat om durre ;) beatet en instrumental på en av dem bästa låtarna jag hört så orkar inte ge mig in och kommentera de.

"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2008-01-16 08:30
Tackar alla :D yeah tack giggen :) kul att det var en liten förbättring :D
H-O-R-A
Rappare

2008-01-16 08:47
Tack till alla, och ett stort tack för underbar kritik utav dig Giggen bryyyyshan ! :D mer nu ?

2008-01-16 14:21
tack giggen som fan! du vet vad jag tycker om dina kommentarer! alltid lika kul att läsa :)

2008-01-16 14:53
tuuunnnnggggtt :)
music is something u do, style is something u've got!

2008-01-16 16:06
tack giggen för din uppriktighet, jo fifan sant de du säger, aggro det fattades nog från min sida. men det kommer nästa låt, tack till alla andra oxå, Peace out

Moderator

2008-01-16 16:08
Durlind har jag kommit på att han är lik en potatis!

En riktig svennepotatis!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu

2008-01-16 16:10
tack åter igen alla!

mexxi.. HAHAHA!:D

2008-01-16 18:17
yeah thäänks :D mer ?
H-O-R-A

2008-01-17 09:37
fet session boiws, dock så fastnade inte reffen på min hjärna,

but keep it up!
Rappare

2008-01-17 11:17

THÄNKS :D

2008-01-17 12:02
Jag tycker låten var helt okey....;) MK!
punkternas punkt...

2008-01-17 14:24
tackar :D

2008-01-17 17:29
tackar grabbar :D
H-O-R-A