I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

xtype - allting händer mig.

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-01-14 04:41

xtype - allting händer mig.

innan ni börjar klaga.. låten har vart uppe förut, med bra kommentarer men ingen kretik =)
därför, vad kan föbättras, ska göra en ny version på den.

http://www.speedyshare.com/786360239.html

xtype-

// xtype -BBH-Entertainment, xtype, Michii, GMX, MarQi, Eins- www.djpolar.se

2008-01-14 04:49
mhm ska se, vet ej vad som behöver förbättras:S
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre.
Är man avsugen då ?:S

2008-01-14 04:56
Okay =) tänk lite mer då ;)

2008-01-14 04:59
mhm skulle det vara nått tror ajg fan flowet, reffen var ju överfet så det skrek om det iallfall, och mixningarna lite kanske!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre.
Är man avsugen då ?:S

2008-01-14 05:00
Okay =) det är det jag hört förut =) överfet reff, resten är "okay" =) men ska heltklart ha kvar reffen :) mixa, har jag aldrig lyckats med förutom i den reffen dårå hehe =)

2008-01-14 21:38
död typ =)

2008-01-14 21:44
ingen idé å fråga folk på den här communityn, folk skiter i allt här haha.
lägg på kompressor på vokalerna och sen lägger du lite softare adlibs, kan ju lyssna å hämta inspiration från andra osv... inte så mycket å säga... tycker själv att, om man gör musik så fuck alla andra, man ska ha ett eget sätt å hooka tunes på, d e bästa sättet, lära sig själv, lyssna inte på whoa-människor dom ratar det bara ändå

//bless

2008-01-14 23:15
hehe tack så mycket =)

2008-01-14 23:21
vart kommer det här beatet ifrån? känner igen som fan,ok flow inte så bra rim men gillar deliveryn och attityden,diggarinte temat så mycket men det var helt okej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-15 03:32
afro P
Ska jag vara ärlig, jag letar en efter beatet, mins fasen inte vem som gjort det eller vad det heter, nånn som vet ? tack.